Aktív témák

  • liksoft

    nagyúr

    válasz Hequila #635 üzenetére

    Ha jól olvastam az eddigieket, ezen már régen túlléptünk. A vitaindító gondja nem az időtartam, hanem, hogy nem újból számítják, hanem folytatólagosként kezelik a garanciát. Őszintén belegondolva valahol jogosnak tartom (nem akarok hitvitát indítani, csak a saját meglátásomat írom le függetlenül a világ különböző országaiban alkalmazott jogszabályoktól (viszont kész dili, hogy a kedves fórumtársak ''vitakedve'' miatt ezt le kell írnom)). Pl: auto. Javítás során az egész garanciája nem változik, csak a cserélt fődarabra van új, az alkatrészhez tartozó garancia. És itt a gond. A winyó annyira szerelt egész, hogy javítani nem lehet, csak újat adni helyette (ha használtnak tűnőt kapunk vissza, ott a nem kopó alkatrészeket (öntvény, fedél) hasznosítják újra, a többi részét kicserélik). Még akkor is, ha csak egy chip megy tönkre a mechanikán belül. Így talán már kicsit más a kép, ha végig gondoljuk. Aki meg a saját winyóját várja vissza, gondoljon bele, a visszaküldöttet megvizsgálják, szétszedik, alkatrészenként ellenőrzik, újra bekerülnek a hasznosítható részei a gyártósorra, a kész újragyártottat tesztelik, gyári adatokkal, hibatáblával ellátják, csomagolják. Vagyis aki a sajátjához ragaszkodik, az várhat minimum két hetet pluszban. Így is az a gond, hogy nem adnak azonnal helyette másikat? Most hogy is van? :F

    Egyébként ha csak egy nappal a gar lejárta előtt jeleztük a gyártónak a neten keresztül (regisztráltuk nála a meghibásodást), akkor három hónapos garival küldte vissza. Vagyis még arra is volt, holott már lejárt a naptár szerint. De a gyártó is tudja, hogy a szállítás és a felhasználói üzembehelyezés időbe kerül. Ha véletlenül mégis hibás került volna a felhasználó kezébe (volt már rá példa), akkor ki lehet cserélni, nem sérül a garancia (habár az eredeti már hetek óta lejárt). Ezt viszont mindenki természetesnek veszi. Ugye? :F

    Murphy él és dolgozik (Ami el tud romlani, az el is romlik).

Aktív témák