Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Payskin

    tag

    válasz tahepa #60756 üzenetére

    Azért ez az oda kéred, ahova akarod erőteljesen területfüggő lehet. Én úgy jártam, hogy elkaptam a srácot, aki a környéken (XV. kerület) a bekötéseket csinálja, mikor a szomszédnál volt, és megbeszéltem vele, hogy nem ott akarom behozni a lakásba az optikát, ahol az UTP bejött, hanem. Ezek után a srác nem jelentkezett 3 hétig (annak ellenére, hogy megbeszéltük, hogy 2 nap múlva jön kötni), amikor végre jelentkezett, újra elmondtam neki, hogy mit szeretnék. Ezután nem akkor jött, amikor megbeszéltük, hanem órákkal hamarabb. Nem hozott fúrót, ahogy megbeszéltük, úgyhogy esély sem volt arra, hogy máshol hozzuk be az optikát, és máshova tegyük az ONT-t, viszont lukat beszélt a hasamba, hogy minden szipi-szuper lesz így. Úgyhogy majd magamtól átrakom alkalomadtán, elvileg hagyott rá kábelt, hogy tudjam mozgatni.

  • Payskin

    tag

    válasz #29810560 #60767 üzenetére

    2. Miért nem jelezted/jelzed - szóban és írásban is - a DIGI-nek, hogy a tisztelt szerelő "úr" munkája elfogadhatatlan?

    Szia, bocs, el voltam havazva, el is felejtettem a témát. Szóval a történet egy kicsit hosszabb annál, mint amit korábban leírtam, és a hosszabb része során egyértelműen kiderült, hogy a DIGI ügyfélszolgálatnak halovány lila fingja nincs arról, hogy hol, hogyan és ki által zajlik az ftth bekötés, ergo elég kevés reményt fűztem ahhoz, hogy bármire is megyek, ha elkezdek balhézni.

    A bekötést komplett utcánként, utcarészenként rátolják alvállalkozókra. Ennél a srácnál, aki jött kötni, volt a teljes utcánk, csak a mi épületünkben 160 lakás, előttünk 5 talpas ház, és még két a miénknél hosszabb sorház van az utcának ezen az oldalán + a teljes másik oldala. A kocsi -- még csak nem is digis autó -- rogyásig volt a bekötéshez szükséges cuccokkal. Lakásra fizetik. A munkája nem volt elfogadhatatlan, ami a feladat -- hogy az UTP helyén bekösse az optikát --, azt megcsinálta rendesen. Az, hogy nem akkor jött, amikor megbeszéltük, és nem volt hajlandó többet csinálni annál, mint amire a Digivel szerződött, leginkább az én pechem.

    Még a bekötés előtt, a szerződésmódosítás kapcsán volt szerencsém személyesen ellátogatni a Pólusban levő ügyfélszolgálatra, ahol nagyon kedvesek és segítőkészek voltak, de amit mondtak, abból gyakorlatilag semmi nem volt igaz, és végeredményben majdnem sikerült megtorpedózni a teljes szerződésmódosítást. De nekik is elmondtam, hogy máshol szeretném behozatni a lakásba az optikát, mint ahol az UTP jön be. Pár nappal később felhívott egy digis szerelő, hogy itt a munkalapom nála, de nem érti, mit kéne csinálnia. Mondom: talán az optikát bekötni? Azt nem ő köti. Neki az van felírva, hogy át kel szerelni valamit. Elmondtam neki, hogy hol jön be az UTP, és ehelyett hol szeretném behozni az optikát, mire ideges lett, hogy ehhez neki mi köze, ezt intézzem azzal, aki az optikát hozza. De hogy majd ő is utánanéz ennek és visszahív. Azóta is. Na, ennyit az ügyfélszolgálatról és a szerelőkről.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák