Új hozzászólás Aktív témák

  • D4v3

    őstag

    válasz Peace #2850 üzenetére

    Hülyeségnek hangzik, de legalább megy a kattintás az ilyen cikkekre. Egy millió játékosból 19 jelentkezett, akinél tönkrement a VGA, ebből 10 Gigabyte 3080 Ti.. Ezek nyilván tönkrementek volna bármi mással is idővel. Anno a New World-nél volt, hogy a loading screenen vagy cutscenek alatt maxon pörgette a játék a VGA-kat és egy hibás széria egyes darabjai meg is döglöttek rajta, ahogy tették volna egy hasonlóan megterhelő más játék esetén is, a gyártó is elismerte később, hogy szar volt a forrasztás, csak idő kérdése volt, hogy mikor adja meg magát. Valószínűleg a D4-ben is van most átvezető vagy valami, ahol max. terhelést kap a VGA fölöslegesen, ami így kivégezhet VGA-kat, amik ki vannak téve a meghibásodásnak már az első naptól kezdve.
    Az viszont mindenképpen javasolt szerintem minden játék esetén (ha már a fejlesztők nem csinálják jól a dolgukat), hogy RTSS vagy driveres módon korlátozzuk az fps-t. Semmi nem indokolja nagyon, hogy 200-300 fpsekkel menjenek játékok, a monitor frissítése ott lesz szűk keresztmetszetnek mindig, csak az áramot pazaroljuk és feleslegesen terheljük a gépünket az ilyennel.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák