- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Linux - haladóknak
- Milyen program, ami...?
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Microsoft Excel topic
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
killerjohn
addikt
válasz CactuS #28216 üzenetére
Pedig teljesen reális, hogy aki szórakoztat, annak fizetsz, támogatod, meghívod egy sörre - hívhatod bárminek. Ha valakinek az a szórakozás, hogy egy streamert néz, akkor bizony van ilyen. Nem mintha én érteném, hogy valakit hogyan szórakoztat az, hogy egy streamet néz, de nem kell nekem mindent értenem attól még lehet valós. Ez olyan, mint hogy Day9-nak is vannak donation csomagjai, mindenféle hülye jelvényért meg baromságokért. Havi 5$-t tolok át a srácnak PayPalon, mert imádom amit csinál, és még csak meg sem néztem hogy mi a fene van a csomagban amiért fizetek. A lényeg, hogy csinálja tovább, mert egy hónapban 10-20 óta szórakozást nyújt nekem a srác (ejjnye de hülyén hangzik ez így )
Persze a magyar kultúrában ez teljesen ismeretlen, itt az ország fele csak most kezdi tanulni a számítógépet, a másik fele meg már ismeri annyira, hogy tud trollkodni - nem kell nagy reményeket fűzni ahhoz, hogy a közeljövőben ez az adok-kapok bármilyen szinten beivódna a köztudatba
szalontai: ne nagyon csodálkozzál, 100$ meglehetősen aprópénz. Persze, nem diákgyereknek meg minimálbéres munkásnak, de lehet úgy is nézni, hogy ez 6-7 KFC kajálás ára. Volt egy HUD donator srác, aki meghívott egy sörre (valami 3-4 EUR-ból), erre eltelt 2 hónap, és csak pislogtam mint vak a sötétben, hogy jött tőle 20 EUR. Mondom WTF, írok neki skype-on, hogy mi van veled haver, elment az eszed? Erre az volt a válasz, hogy éjjel talált egy 180 EUR-os valamit, ült a gép előtt és rájött, hogy ő már rég abbahagyta volna a HUD nélkül a játékot, és így akarta megosztani a szerencséjét velem. Ennyi, ilyen van, csak ritkán hallunk róla...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz sto1911 #28224 üzenetére
kérték -> próbáltam -> le lett tiltva logouton
meg aztán itt van Sárpac, aki tud mindentViszont a HUD beta teszter csapattal az éjjel rájöttünk hogy miért van 1.0.8 óta a rubberbanding probléma a battle.net-en. Megtaláltuk a hibát Blizzard helyett... Gondolkodtam, hogy írok nekik egy ticketet, de nem akarom túlfeszíteni a húrt
-
killerjohn
addikt
válasz sto1911 #28229 üzenetére
Más médiumon van topicom, ahol publikálok forráskód részleteket, leírásokat. Teljeset soha, az nem az én stílusom. Ha valaki akar valami haxolást csinálni, akkor nehogymár letegyem elé a kész cuccot - tessék önállóan gondolkodni. De javarészt a beta tester skype csoportban szoktunk dumálni ezekről egymás között. Hajlani 3-ig nyomoztam, hogy mi a fene baja van a D3 kliensnek... azért az nagyon fun, hogy a blizzardnak nem tűnik fel, hogy folyamatosan hibás csomagokat küld a szerver lefelé...
-
killerjohn
addikt
válasz sto1911 #28238 üzenetére
jaja, térképekkel sokat funolunk manapság, hátha kisül belőle valami jópofaság.
most "kombinált minimál" (hülyén hangzik, nem kicsit) térképeket gyártogatok a gyakran farmolt területekhez.
példa:
Ez a weeping hollow olyan speciálisan preparált térképe, amelyen a fehér szín azt a területet jelöli, amin MINDIG lehet járni. Azaz soha semmi sincs odarakva a "félig-random-generator" által. Hogy ez mire jó, azt pl még nem tudom, de párszáz run adatából sikerült összekombinálni 17 area-ról az ilyen kombinált térképet (persze, mint "adat", nem bitmap, csak kellett neki egy vizuális reprezentáció). Pl ha rávetíteném a HUD-on a minimapra, akkor tök jópofa lenne látni azt, hogy mi az az útvonal, amerre MINDIG lehet menni. Ha összejön 20-30.000 run adata, akkor tudok olyat is mondani, hogy melyik sub-scene milyen eséllyel kerül adott helyre egy területen belül, persze ennek sincs különösebb értelme -
killerjohn
addikt
válasz tomazin #28241 üzenetére
Elképzelésem már van, csak nem tudom hogy értelme is van-e. Pl össze lehetne kombinálni azzal a HUD fícsőrrel, ami jelenleg megengedi a usernek, hogy felvegyen egy útvonalat, és utólag kirajzolja azt a földre. Csak úgy, hogy mondjuk "gyári" útvonalakat javasol. Ugyanis ha sok mért adatból kiderül, hogy vannak egy area-n belül olyan útvonalak, amelyek valamiért hatékonyabbak mint mások (ugyanannyi idő alatt nagyobb területet fed le a run, vagy arrafelé több az elite), akkor meg lehet állapítani az adott area-n belül "tökéletes" útvonalat, ehhez viszont kell az, hogy csak olyan útvonal lehet "tökéletes" ami mindig bejárható, nem csak egyes esetekben. Ehhez tudni kellene, hogy tényleg van-e mérhető különbség a bejárt útvonalak között egy area-n belül. Most épp ezen matekozunk pár sráccal. Ha van, akkor nem kizárt, hogy a HUD realtime tanácsokat fog adni, hogy merre van az aktuális area-n belül a tökéletes útvonal, méghozzá úgy, hogy ha NAGYON sok időm van, akkor ezt össze lehet kombinálni esetlek a 2-3 képernyő távolságból "előre látott" elite pakkok helyzetzével, korrigálva a fix útvonalat. Túl sok az időm, mi ?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz tomazin #28279 üzenetére
Semmi köze sincs a csomagkezelőhöz - arrafelé nem szoktam járni, mert danger zone.
Arról van szó hogy a játékszerverek valamiért olyan attributumokat küldenek le a kliensnek ami invalid. Tele van a D3 memóriája olyan attribute-okkal amik miatt erősen kiakadt a HUD az 1.0.8 után. Sikerült "megkerülni" a problémát, de csak tegnap éjjel derítettem ki a konkrét okot.Egy duplán linkelt listában vannak az attributumok (actor-onként), és ezek között nagyon sok invalid bukkan fel. Ami nem is lehetne ott, mert a game engine hash rutinja nem az adott indexet generálná az adott attributumnak. Ezért be kellett tenni a HUD-ba egy szűrőt, hogy ellenőrizzem hogy érvényesek-e az indexek.
Ami nagyon vicces, hogy kizárólag barbár karaktereknél látszik ez a hiba a memóriában, a többivel nem sikerült reprodukálni - igaz, hogy különösebben nem foglalkoztam a többivel. A konklúzió, hogy az attribute listáknál 2-3x annyi forgalom van így a kliens és a szerver között emiatt a bug miatt, és isten tudja, milyen vonatkozásai lehetnek még "odabent". Ha erre nincs rendes szűrésük a D3 kliensben, simán lehet hogy emiatt hiszi néha, hogy az actorok máshol vannak, így megsérül a koherencia a server és client state-ek között, így a szerver visszavágja az actort (a játékost) egy olyan korábbi pozícióra, amit a szerver utoljára érvényesként ismert el.
-
killerjohn
addikt
én nem értem ezt a wotb-ot... bármit csinálok, semmi esélyem sincs fenntartani. elég felvenni a földről 1 cuccot, aztán csá. Nem hogy 2 percig (hogy lejárjon a cd), de sokszor még fél percig sem tudom fenntartani act2 MP1-en, throw builddel...
-
killerjohn
addikt
válasz buherka #28322 üzenetére
nem sok. 41% owerpower nélkül.
Andrish: a throw build NAGYON fun, még jó hogy rátaláltam. Viszont kérdeztem okosakat, és monk-al nincsen ilyen ranged fun build, szóval abból már tényleg nem lesz p100 Ráadásul kedvem támadt überezni (wd és dh uber buildek tesztelése miatt - a bonus HF ring teljesen hidegen hagy), viszont ahhoz key kell, az archontól 1000 óra után már a hideg ver, a WD-vel nincs kedvem, a DH unalmas, úgyhogy ez a funoljunk-a-throw-builddel-és-hamár-ottvagyunk-keressük-keyeket most bejövős
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz buherka #28340 üzenetére
nekem Battle Rage-ben 44%, OP-al 54%. Sajnos a throw build miatt jelenleg nem úgy nézek ki hogy össze tudnék szedni még 10% crit-et Mondhatni teljesen kizárt, ugyanis szükségem van a SOJ-ra, és azon kívül már nem nagyon tudok mocorogni. Amura talán valami csoda perfect roll-al mehetne még 3%, aztán úgy nagyjából ennyi... Hogy a francba van neked 65% ?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Rayner #28353 üzenetére
egy rendes IK sapi is 100M lenne, és akkor bukok vitát (na jó, azt crites mempo-val is buknám), meg IAS-t. DPS-ben végül jobban jövök ki, mint a mostani nem-crites mempo-val, de valahogy 100M-et nem ér nekem egy fél-upgrade (ugye a rendes-upgrade, a crites mempo meg 600M lenne)...
-
killerjohn
addikt
válasz Mr.Csizmás #28389 üzenetére
ne is mondd, ugyanilyen "széria" után tegnap esett egy 1300+os calamity (socketes, de minden más stat majdhogynem minimum lett), de hogy minek, azt nem tudom...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
heti statisztika: 48 user, act1 (MP1), act2 (MP1), act3 (MP0)
droprate: 41:46:69
normalizálva: 1, 1.122, 1.683
precizitás: 4%(a precizitás azt jelenti, hogy ettől az aránytól a legnagyobb deviancia +-4% volt, minden más user ezen belül kaptt eredményt)
-
killerjohn
addikt
válasz Drizzt #28402 üzenetére
a résztvevő userek teszt jelleggel ugyanazon drop.xml-el rohangálnak, ami azt jelenti, hogy a droprate az bizonyos tárgyak kivételével minden rare-t és legendary-t tartalmaz (/óra ugyebár). Pl nincsen beszámítva a follower cuccos, a 2 kezes rare fegyók, a rare monk fegyók, és pár ilyesmi, aminek garantáltan semmi értéke sincs. Kontroll jelleggel a 48-ból 5 user (a beta teszterek) is használ drop.xml szűrést, de csak megjelenítésre, náluk az arány szűrésmentesen kerül kiszámításra, és ugyanazt mutatja mint a szűrt.
note: a userek között van mind az 5 class-ból, van nagyon papír DPS, nagyon papír EHP karakter is (igen, még MP0-án is papírok), van köztük LÁNY, van köztük napi 30 percet és 10 órát játszó. Szóval jó kis tesztcsoportot sikerült összeszedni.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
-
killerjohn
addikt
A tesztelők részt vesznek az új funkciók tesztelésében, skype-on, többsége kezdő szoftverfejlesztő (azok nem kérdezik meg hogy hogyan kell XML config fájlt szerkeszteni), és zárt körű, bocsika A 43 ember - aki a statokat beküldi hetente - nincsen a béta tesztelő csapatban, csak segítenek a statjaikkal.
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #28413 üzenetére
szerintem egy tizessel alulbecsülted ezt...
-
killerjohn
addikt
nyugodtan eladhatod, szétszedheted, nem account-bound adtam A régi kesztyűd látványától görcs állt a gyomromba... aztán közben megnéztem, 20M körül már van hasonló glove, túlzás volt az a 40...
amit még szerezzél: apoc nélküli (úgy olcsó) chantodo source-t, és egy crites storm crow-t, sockettel (life%-os gemet toljál be) A unity helyett én tutira egy int+IAS+crit%+Loh-os ringet keresnék olcsóba AH-ban... És a storm crow APOC-ával már lehet hogy le tudnád cserélni a blade-et wicked windre. A critical mass-t mindenképp tedd vissza az astral presence helyére, hiszen annak SEMMI értelme sincs (hiszen nem használsz arcane-t!)
ON:
elfelejtettem a kill/elite/XP statokat kiírni a reggeli hsz-ben:act1 (MP1):act2 (MP1):act3 (MP0) így viszonyulnak egymáshoz:
kills/h: 2790:4064:1959 (legnagyobb deviancia: 8%)
elite/h: 31:45:58 (legnagyobb deviancia: 6%)
xp/h (M): 14:21:14 (legnagyobb deviancia: 3%)[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz jpeetr #28421 üzenetére
kimaradt egy "vagy"
Andrish: részvétem!
Muton: arcon formában jóval több a defense-ed, mint análkül. MP1-ig nem hiszem.hogy több allres kellene, de nyugodtan tedd vissza a prismaticot ha kényelmesebb!
Csizmás: volt logout blog, leszedették. úgyhogy nincs.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #28441 üzenetére
lejártam... naszóval act1 és act2 MP1-et szokás act3 MP0-val hasonlítani. Nem látom hogy miért lenne értelmetlen az összehasonlítás, hiszen ezek az MP szintek azok, ahol lvl63-asok a mobok. Az átlag karakterek számára már az MP2 is jelentős lassulást hoz. Ha valaki farmolni akar, az nem.megy magas MP-n. Csak ha XP-re gyúr, de az engem teljesen hidegen hagy. Egyszer úgyis p100 lesz mindenki, hova az istenbe siet mindenki MP10 XP farm runokkal, aztán.esik neki negyedévente egy legendary... hát kérem MP2 fölött aki sír hogy nincs drop, azt már el sem olvasom...
quex: nem.fogok a srácokkal act3 MP1-et célzottan teszteltetni, mert a legtöbbnek bőven rosszabb lesz a drop MP0-hoz képest, márpedig én a leghatékonyabb farm útvonalat.kutatom, nem a legnagyobb epenist. Ugyanis akkor mindenkit beküldenék MP10-re ww barbárral csontvázakat öletni az elitek kihagyásával és lehetne villogni hogy 180M xp per óra, jujjdejóóóóó!. De inkább nem...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #28447 üzenetére
Teljesen más a véleményünk azzal kapcsolatban, hogy mi a hatékony farmolás. Kevés ember öl ugyanolyan gyorsan MP3-on mint MP1-en - még az én über-düper archonom is szarabbul teljesít MP3-on mint MP0-án. MP1 volt a breakpoint, mindig ott mentem. Leírtam, hogy teljesen különböző kaszttal, különböző gearben, különböző helyeken, különböző buildekkel mentek az emberek, MÉGIS pár százalék alatt volt az eltérés a actok közötti arányszámokban. Direkt azért számoltam act1/2 MP1 és act3 MP0-val, mert ezek nagyjából azonos nehézségű és bónuszú MP szintek, és direkt nem azt hangsúlyoztam hogy számszerűen mennyi a drop, és direkt nem arra ment ki az egész, hogy az MP-ket hasonlítsam össze, hanem arra, hogy az act-okat. Tehát hogy mi az arány act 1, 2 és 3 között. És szépen bebizonyosodott, hogy buildtől, classtól, geartől, és minden sallangtól függetlenül nagyon jó közelítéssel mi az arány a 3 act droprate-je között. Alig van eltérés, és látványos, hogy act3 messze a legjobb hely itemeket farmolni, act 2 pedig laza 50%-ot vert a többire EXP-ben.
Az hogy valakinek MP10 ww barbár a feeling, vagy MP8-on egyesével ütni hota-val a mobokat, engem hidegen hagy, az a Te szakterületed Én mérek.F-ECT$: szerintem még nem tudja, hogy ő most cmww vagy archon akar lenni, mivel sok alap dologgal sincsen tisztában. Azért adtam neki chantodo-t (és a többit), mert ami nála volt, az siralom. Ebből már van hova alakítania magát, de goldja nincs rá egyelőre. LoH lehet hogy archonnal nem jó, de amikor nincs archonban, akkor jól jöhet. A WD-mnek is hülyeség a LoH (mindenki ezt mondja), mégis MP6-on tudok menni 900 LoH-al a lifesteal mellett, viszont anélkül csak MP4-en (acid buildről beszélek, macik meg denevérek MP8-ig simán jók LoH nélkül)
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz buherka #28466 üzenetére
nekem itthon futott 2 db D3. Egyikben egy teszt account, a másikban épp HC-ztam a WD-mmel, ami úgy nagyjából 700M HC aranyba került... Nos, jött a DC, annak ellenére, hogy SOHA sincs kapcsolat szakadásom itthon (van a gépemen egy saját gyártású ping-szerű cucc ami az egyik dev szerveremmel ellenőrzi a kapcsolatot, és minden nap fixen EGY db DC van a digi miatt reggel 8 és 9 között). A vicces része az, hogy kizárólag a HC karimmal DC-ztem játék közben (meg is döglött), a városban álló softcore teszt account nem. EZT magyarázd meg. Akkor kaptam egy kisebb agyvérzést, megtanultam újra beszélni, és soha az életben én HC környékére be nem teszem a lábam...
-
killerjohn
addikt
hülye voltam, elcsesztem, ne haragudjatok. a korábbi XP statisztika hamis volt, mert elszúrtam a számítást, és a 0 XP/h (magyarul a p100-as karik) meghamisították az adatokat. Kiszámoltam a helyes arányt, de mivel egyes területeken túl nagy (gyanúsan nagy) a szórás, ezért inkább ide sem írom, amíg rá nem jövök az okára. Kérlek hogy hagyjátok figyelmen kívül a korábban leírt, act-ok közötti XP arányt.
Elnézést mégegyszer!
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #28469 üzenetére
ez érdekes adat, ez viszont sziklaszilárd (nem úgy mint az EXP ):
összes szörny aránya az elite-ekhez képest:
- act1: 92
- act2: 84
- act3: 35
Magyarul act3-ban egy elite-re 35 trashmob jut, míg act1-ben 92...Öszesen 2% a legnagyobb eltérés a karakterek között (hiszen ezt az ég világon semmi sem befolyásolja, csak a game server)
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #28472 üzenetére
ezek 5-30 perces runok. Vota-t kipucolod mondjuk 5 perc alatt - majd a többi helyen, ahol szarabb, jól lehúzza az átlagot. Nem fogok megvitatni minden egyes statisztikát. Látszik, hogy alig van eltérés a karakterek között, még úgy is hogy mindenki másmerre, más karakterrel blablabla megy. Ezek (többségében) nagy farmoló runokon alapuló statisztikák, nem vota checkpointos 5 perces lokalizált runok. Ezen felül "húdenagyon" jelentős eltérések az elite-ek számában actokon BELÜL, area-k között nem nagyon (10-20%) van, viszont actok között annál inkább. Most én belemehetek a játékba, hogy minden statisztikára mondasz egy-egy specifikus ellenpéldát, de akkor sem változtat az összképen, hogy act1-ben 3x annyi trashmob jut egy elite-re mint act3-ban, mert ha ezt csűröm, csavarom, és belerúgok kettőt, akkor is marad egy 2x-es szorzó...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
nos, köszönöm a tanácsokat, kipróbáltam ruthless-el (unforgiving helyett), rend helyett pedig war cry (EHP és fury gen miatt), marauder helyett pedig into the fray (a DPS bukót behozza a ruthless). Wotb továbbra sem játszik, pedig olyan str-es amut craftoltam 2 órája, hogy azóta sírok, VISZONT úgy megyek MP7-en hogy semmi bántani nem tud Mindezt throw builddel, ami nem kutya, hiszen talán MP3-4-ig szokták javasolni Droprate-em kb nincs, hiszen ez messze szuboptimális, viszont annyira fun, hogy itt ülök és nem bírok kilépni a játékból xDDDDD
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #28491 üzenetére
te most rosszat linkeltél, vagy van még egy accod?
-
killerjohn
addikt
válasz Sirandrish #28493 üzenetére
akkó' most mi most akkó' most mi?
egyébként is mi az hogy készen állsz a harcra? És vele a kudarcra?
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz mikromanus #28650 üzenetére
hogy a fenébe érné már meg? teszem azt p100-as karakterrel, max gf-el megy inferno core-ba farmolni, olyan gearben hogy mindent 1 hitel. Akkor összeszedHET talán 800K goldot / óra. De legyen 1M. Tehát 1000 óra egy milliárd gold. Ha 10 botot futtat egy gépen valami lebutított grafikás demonbuddyval, akkor 100 óra kell 10 EUR-t megkeresni. Ha napi 24 órában tolja, akkor egy hét alatt bant kap. Ha napi 12 órában tolja, akkor 8 napig megy a vas, 10 EUR-ért cserébe. Mondjuk egy ilyen vasnak legyen 10 EUR az árama egy hónapra. Azaz a gyerek keresett 10-2.5 = 7.5 EUR-t nyolc nap alatt. Ezt el kell adni ugyebár, ki kell venni paypalra, és közben menedzselni az egészet. Tehát a végén keresett 7.5 * 0.85 * 0.85 = 5.4 EUR-t. Egészségére Egy mcDonaldsban ez 2 óra munkabér.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz Assdak #28656 üzenetére
Picit utánakérdeztem, körbejártam a témát, és amit írsz az kereken egy nagyságrenddel (és még egy kevéssel) több mint amit tényleg el lehet érni csak azt sajnálom, hogy már megint adtam 30 percet az életemből arra, hogy elhittem egy urban legendet
PS: Minden bot report 300-700K g/h-ról szól, néhány kiemelkedő profillal mennek 1-1.2M g/h-kat...
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
banhullám van
popcorn elő, várom a trollokat
-
killerjohn
addikt
válasz Gorneck #28719 üzenetére
Ez igaz, de sajnos odáig lett süllyesztve a játék az MP szintekkel, hogy a legtöbb ember afelé hajlik, hogy ha 100M-es felszereléssel is gyakorlatilag végigvihető a játék (sőt, MP3-ig kényelmesen játszható) akkor igenis kiveszi a 20-50-100-1000 eurós cucc árát, és inkább vesz a gyereknek belőle egy köbméter fagyit. Pláne hogy ebben a játékban ritka mód elenyésző az esélye annak, hogy olyasmit találj, ami NEKED jó, épp ezért az emberek már rég ahhoz szocializálódtak, hogy nem kötédnek a talált tárgyakhoz, hanem azonnal eladják goldért, hogy vegyenek belőle olyat ami nekik kell. Nincs kötelék, érted... Így aztán egy fél racionális érv sincs arra, hogy az ember miért ne adja el a csilliárdos cuccot akár goldért akár EUR-ért.
-
killerjohn
addikt
úristenúristenúristen
-
killerjohn
addikt
Nem is szóltam: kint van az új HUD, kapott pár finomságot. Akit érint, az frissítsen, mert a 13.5.17.0 lejár holnap és mindenképp frissíteni kell.
-
killerjohn
addikt
Hahahaaaaaaaaaaaa valami naaaaaagyon furcsát találtunk a statisztikákban. Tegnap óta 2x nyálaztunk át minden logot és statisztikát - hiba után kutatva - de úgy tűnik, hogy megáll a lábán:
Szóval, a statisztikáinkban eddig is benne volt a runokban talált elite-ek száma, ugyebár area-ra bontva.
Ebből nekünk jön jó sok, aggregálható és csoportosítható szám, és hát minden areában más volt az elite count (hiszen kisebbek - nagyobbak a területek), és minden karakterre is más volt a teljes elite count (mivel ki kevesebbet ki többet játszik). Nade És itt ugrik a majom a vízbe... teljesen véletlenül bevágtam az excelbe a pivot táblába egy elite/óra oszlopot, és mit láttam? Kasztra aggregálva, karakterre aggregálva, area-ra aggregálva, FIX ÁTLAG JÖN KI. Jelen esetben 55,4. Persze (mielőtt jönne mikromanus) karakter, build, stb függő, hiszen nem mindegy hogy hogyan haladsz, de EKKORA egyezés teljesen lehetetlen. Mondom lehetetlen.Kivéve, ha az elite-eket szándékosan úgy adja be a szerver, hogy egy adott idő alatt (mondjuk egy óra alatt) maximum N elite-et kaphat egy játékos.
Na, ez a dúrva, nem a hasmenés
szerk: egyáltalán nem biztos hogy ez az ablak náluk úgy néz ki, hogy 1 óra hosszú, és a limit 55,4. Lehet hogy 3 óra hosszú és a limit 165.
[ Szerkesztve ]
-
killerjohn
addikt
válasz nightmare13 #28914 üzenetére
felvettelek
-
killerjohn
addikt
Tettem fel egy HUD bétát (link alul), "közösségi projekt" melléklettel. Ha valaki tud/akar segíteni, akkor hajrá!
Új hozzászólás Aktív témák
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Vezetékes FEJhallgatók
- PlayStation 5
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- További aktív témák...