Hirdetés

Keresés

Hozzászólok Aktív témák

  • Sheol

    aktív tag

    válasz Kicsimix #3551 üzenetére

    Köszönöm, hogy veled lehet normálisan "vitázni". :R
    Próbálom a Te szemszögedből nézni a dolgokat, és kétségtelen, hogy van igazság a mondandódban.
    Én pusztán annyit vártam volna el a játéktól, hogy AH használat nélkül is tudjak vele játszani, nem akartam én a legszuperebb felszerelési tárgyakat birtokolni, sosem vonzott az eféle e-penis növelés.
    Kipróbáltam, és Nightmare végéig lehet úgy-ahogy haladni AH nélkül, utána nem.
    Persze ez HC módra vonatkozik, nyilván SC-ben minden sarkon halva lehetett volna tovább is bohóckodni.
    Egyik korábbi hozzászólásodban "befektetett munkáról" írsz, és nagyon fején találtad a szöget ezzel.
    Csak hát ez egy játék lenne, aminek nem lenne szabad munkának lennie, azt meghagynám a kínai goldfaremereknek. (Azonban kénytelen vagy goldfarmerkedni Te is, ha fejleszteni szeretnéd a karakteredet.)
    Egyébként nem tartom én jobb játéknak a Torchlight II-t, azt csak a kieső tárgyak miatt hoztam fel példának.
    A D3-ban sokkal jobb a játékmechanika, azaz élvezetesebb a szörnyek irtása.
    De abban biztos vagyok, hogy a D3 sokkal-sokkal jobb is lehetne, csak a Blizzardnak másként kellett volna hozzáállnia a dolgokhoz.

  • Ren Hoek

    veterán

    válasz Kicsimix #3551 üzenetére

    Önjelölt trollvadászok NE OLVASSÁK tovább :K ;) Bár csak egy válasz akar lenni...

    http://kotaku.com/5943951/torchlight-ii-vs-diablo-iii-the-comparison-we-had-to-make

    (Lehet kicsit elfogult a cikk, de azért érdekes lehet elolvasni) Szerk: Ezekből azért látszik, hogy a Diablo II hagyományaihoz sokkal hűbb a Torchlight 2, mint maga a D3

    Mellesleg a kérdésedre a válasz:

    A Runic megengedte a modolást, ezáltal sok jó endgame móka lehet még a játékban. Minecraft zseniális modjai, és contentjei magukért beszélnek például.

    Mellesleg Iponos cikkből idézve:

    "Ezúttal már a normál fokozat is tartogat kihívásokat, nem fogunk elaludni előtte, mint az elődben, a két nehezebb mód pedig már igazi odafigyelést igényel. A végén a főellenséget leölve a korábbi, végtelenített dungeon helyett ezúttal két lehetőségünk van, ha folytatni szeretnénk megkezdett karakterünket. Az egyik lehetőség a New game+ mód, amikor az egész játékot újrakezdjük meglévő karakterünkkel és felszerelésünkkel, induló szintünkhöz igazított ellenfelekkel. Ha azonban úgy döntünk, hogy inkább maradnánk, akkor vásárolhatunk térképeket, melyek egy-egy új helyszínre, területre visznek. Különlegességük, hogy mindegyikükhöz jár valamilyen extra, ami akár a játékosokat, akár a szörnyeket érinti. Megnövelt sebzés, több tapasztalati pont, gyorsabb mozgás, és ehhez hasonló nyalánkságok közül választhatunk."

    "De nem csak a helyszínek lettek változatosabbak, hanem az új területeket egy csomó aprósággal töltötték meg. Lehet ez egy érdekesebb, egyedi főküldetés, vagy egy apró mellékfeladat, de ugyanígy találhatunk titkos helyszíneket, vagy akár három fejezeten átívelő titkos küldetést, esetleg különleges kihívásokat rejtő teleportokat, szörnyoltárokat, látványos kis eseményeket... egyszóval nagyon sok apróságot. Ezek egyike sem jelent túl nagy kitérőt, de pont elég ahhoz, hogy mikor már unjuk a hagyományos mészárlást, akkor kicsit oldják a monotonságot, az előd egyik legnagyobb hibáját. Ezen kívül maga a főküldetés is változatosabb lett, már csak azért is, mert most már nem csak egy város szolgál központi helyszínül, hanem minden új fejezet új várossal jár."

    [ Szerkesztve ]

Hozzászólok Aktív témák