-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Rebourne
aktív tag
válasz Wolverine #42208 üzenetére
Elmúlt az a kor, amikor a játéktervezők (game designer-ek) programozók voltak. Ma legfeljebb a script nyelvek ismeretét követelik meg tőlük. Nem mondom, a Blizzardban valószínűleg sokkal jobb a társaság, mint amit kj hisz, de az a valóság, hogy a nagy cégekben a programozó mérnökök a játékmotort és a fejlesztőezközöket készítik, tehát a játékfejlesztés malmozós részéért felelősek, a kreatív munka javarésze nem az ő részük.
kj: programozóként Hollandiában tisztességes munkát is könnyen találsz. Mondjak cégeket?
[ Szerkesztve ]
-
granini
őstag
válasz Wolverine #42208 üzenetére
Hat itt annyira jol ertesult mindenki, hogy en csak poslogok mint hal a szatyorba.. asszem a "Ki ismeri jobban a Szovjetuniot" mintajara hamarosan osszedobok nektek egy kvizjatekot Blizzardos kiadasban.
Felelmetes mennyisegu tudast szippantottam most magamba a Blizzard belso mukodei elveirol, amit nektek koszonhetek.. Mer azt ertem en hogy Gőzgép.. de mi hajtja?!?! Erted?!
<CotS> Children of the Skorn Clan | Uplay / Steam: PecoHUN78
-
killerjohn
addikt
válasz Wolverine #42212 üzenetére
jajaja, látjuk a designerek milyen jól végzik a munkájukat
Aki fejlesztő, az igenis a programozó, a coder, a kocka, a pizzazabáló nerd aki programozza a játékot, és nem a többi aktakukac, aki az elmúlt fél évben nem tudott kitalálni 30 legendary effektet anélkül hogy 10+ db előre látható bug lenne benne game designer... az kell nagyon, game designer... másfél év alatt kitalálták, hogy mi lenne ha a questek nélkül, akár actokon keresztül is lehetne waypointot használni!!!44négy! Ja bocs, nem is, mert a fórumokon nagyjából 20 ember írt már könyörgő novellát, hogy legyen ilyen. Lapáttal verném a game designereiket, és határozottan kikérem magamnak hogy a rendszertervezőket fejlesztőnek hívjuk. -
killerjohn
addikt
válasz Wolverine #42222 üzenetére
Nagyon egyszerű, mert nem a te elnevezésedet kell használni, hanem a nemzetközit. Márpedig a designer és a developer között teljesen egyértelmű a különbség. A designer mondja meg, hogy mit kell csinálni, a developer pedig megcsinálja. És kizárólag a developer sajátja a "fejlesztő" titulus, a designer a "tervező". A designernek a product manager mondja hogy mi a cél nagy vonalakban, neki meg a stratégiáért felelős ember, hogy mik a célok (röviden: magas profit kell, ezért a célközönség a 12 éves vérpistike, AH nem lehet mert azt mondják hogy para, ésatöbbi) Persze neki ezt a market reserch osztály mondja és így tovább, megy az egész felfelé. És igen, a developer nem felelős azért hogy N féle shrine és M féle item van, ugyanis nagy valószínűséggel a gamebalance Excel fájlok a designer csapatnál vannak... Aki a térképet csinálja, az map designer (szintén nem fejlesztő), aki a story-t csinálja, az meg writer, story manager, etc, szintén nem fejlesztő... Aki vasat "fejleszt", az sem fejlesztő, hanem mérnök (engineer). Sorolhatnám tucatszám a sok elnevezést, amire hajlamos vagy ezek szerint azt mondani, hogy "fejlesztő", de nem helyes egyik esetben sem.
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz Wolverine #43114 üzenetére
Azért tudod, hogy ez az érvelés (WoW) jelen topic keretei közt irreleváns? Itt Diablo 3-ról van szó. Tudod.. OP Barb, GimmíDöMoníBekk, Error 37, RoS bétát a legaktívabbaknak, stb...
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
DjDanee87
addikt
válasz Wolverine #43514 üzenetére
Persze csak furcsa. Jönnek sorba PTR után a dolgok, hogy ez nem jó, az nem működik úgy ahogy megálmodták majd ahelyett, hogy megoldásokkal állnának elő a felmerülő "problémákra", bejelentik a megjelenés napját (ami már valószínű akkor kitaláltak, mikor az AH bezárást kiírták). Így nem néz ki jól a dolog, mert a felmerülő balance és egyéb problémákat szoros határidőre kell javítaniuk, ami lehet nem fog jól elsülni.
[ Szerkesztve ]
-
mikromanus
veterán
válasz Wolverine #44000 üzenetére
NIncs ezzel gond most sem. Simán jó ha ennyit erősítenek és több komponensből áll/skálázódik a sebzés valahogy. Csak nem igazán közöltek erről sehol infót azon az egy youtube videón felül. Az meg elég nagy körvonalakban ment csak bele gondolom a témába. A reflectes sebzések még érdekesek lehetnek. Ott jóval több item lehet ami emeli az alap sebzést, legendary és set is épül rá. RoS beta gameplay is volt róla, hogy most milyen erős. Nem épp Torment VI., de nagyon durva lehet. Ezt a részt átszabják picit talán. De inkább maradjon és a cb-t rakják helyre, mer' az jó!
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
MrCsiT
addikt
válasz Wolverine #45159 üzenetére
Lovely, ahogy véded őket, de meg kell értened: az, hogy napokon, heteken át errorXXXX üzenet van a nap/hét változatos időpontjaiban, az játékosként egyrészt frusztráló, másrészt már uncsiii.
"Ja, mert nyilván olyan rendszer a Battle.net, amit ránézésre lehet javítani, ha valami beakad" - ez mit jelent ? Nincs pénzük szakemberekre ?
Ha annyira pengék, mutassák meg, hogy
- tudnak egy olyan D3 szerverparkot a játékosok alá tolni, ami képes a működésre (ez most nem megy)
- tudnak egy olyan RoS Bétát a játékosok el tenni, ami játszható, mert egy tócsából se biztos, hogy kiállsz, helyette meghaltál a mostani 200+ms a latency-vel, ami nagyon sokszor megvan (nos, ez sem megy nekik.)Nyilván elfoglaltak mással, de attól még ez, így ebben a formában, nem jó.
"De ha annyira zavar, akkor nézd meg a Blizzardnál a Jobs oldaluk ajánlatait" -Nem.
Ha az autószerelőm elcseszi a melóját, akkor majd annak állok, aztán leszek vizesblokkos, takarító, kukás... upsz.. akkor épp csak dolgozni nem lesz időm, ha mások helyett teszem a dolgukat - igaz, fizetnem sem kell nekik, ergo, mehetnek a levesbe.
Nem tudom, Te hogy vagy vele, de ez a gondolatsor engem nem lelkesít, szóval, megkérlek szépen, ne próbáld elmondani, hogy ha valamiért fizettem, és az sz*r, akkor azt nekem kell megjavítanom, érted ?!most jöhet a köv. off Tőled, hogy akkor "nem kő jáccani ezzel" - de ez akkor lehetett volna érv, mielőtt megvette a sok játékos, most meg már lassan a "gimmymánibekk" állapot lesz, mert az "errorXXXX" nekem nem ér meg 10-15k-t
Rebourne: +1, és én, a Tudatlan, is így gondolom ezt.
[ Szerkesztve ]
"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
Rebourne
aktív tag
válasz Wolverine #45163 üzenetére
Cheat, haxolás, exploit van már most is. Ne élj mesevilágban, elég csak az AH-ra nézni valahol az 5-6% crites mempók környékén, valamint a support fórumon a "nem tudok belogolni, mert zárolva van az accom" kezdetű posztokat olvasni. Nem az a gond, hogy ilyen hax van, mert a legtökéletesebb rendszert is feltörik, hanem az, hogy nem használja ki a Blizz az online előnyét, hogy az ilyen próbálkozásokat gyökerében elfojtsa. Akkor meg minek?
Az offline módnak mi köze van az online-hez? Tökmindegy, hogy mit fejtenek vissza, ha az online rendszer be van védve, és független az offline kariktól, nincs átjárás a két mód között. Azt, hogy meg ki mit moddol, cheatel az offline módjában, az kit érdekel? A cheat kódok nem is olyan régen még alapvetőek voltak a legtöbb játékban (ma már DLC formájában fizettetik meg őket ).
Az emulátor hiánya pedig betudható a Blizz jogi csapatának aggresszív fellépésének. Már az 1.0 beta alatt indult egy fejlesztés, de azóta minden privát szerver próbálkozást el tudtak eddig taposni tudtommal.
Az egyedüli ok az online-ra a DRM, és egy rakás ember csak szenved(ett) miatta (amikor még játszott).
(#45165) radi8tor1: Geareletlen kariknak minden legendary upgrade lesz, de amúgy messze nincs olyan looteső, mint konzolon, és általában a legendaryk sem jobbak a meglévőknél, nagyon kevés kivétellel. 40 legendarynál tartok PTR-en, és nem esett még normális fegyver (a legjobbal is több mint 100k dps-t bukok), vagy bármilyen upgrade.
[ Szerkesztve ]
-
MrCsiT
addikt
válasz Wolverine #45163 üzenetére
"A béta szerverek a maguk fizikai valóságában az USA-ban vannak" - spec, ezt nem tudtam, akkor már értem a magas ping-et - bár a játszhatóságot ez nem könnyíti meg.
Köszi, hogy ezt leírtad.
..ám a Blizz más játékai iránt - mint d3 "user" - kevésbé vagyok fogékony, így az a rész, hogy mit, hogyan számítottak rosszul, egy napokon-heteken átívelő problémát okozva ezzel, nem hat meg. (ti. a profitot sajnos nem nekem termelik )
más.. ma esett este egy partyban 3 db "random" Cindercoat, ha jól emlékszem. Nekem egyből 2, az egy kör alatt. A chc-s mempo miért nem tud így esni ?
[ Szerkesztve ]
"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
Zozherk
újonc
-
MrCsiT
addikt
válasz Wolverine #52725 üzenetére
Ez sweety, ahogy véded a Blizz-t, de elhiszed, hogy mint playert, egyáltalán és iszonyatosan nem érdekel, miért nem képes a Blizz a szolgáltatást nyújtani, amiért fizettem?
Támadják? Béreljenek fel olyan szakembert, aki stabil rendszert tervez nekik. és nem. Ez nem a "talán jó lesz" pont. Ha hackelik őket, tegyenek feljelentést - és bár kisebb céget már 3x bepereltek volna ennyire gyenge rendelkezésre állásért - nehogy már azt mondd, hogy fél éve támadják őket folyamatosan, és képtelenek ez ellen bármit tenni ?!
Ezen a ponton, egyébként kérdés:
US szerók miért tudnak működni? Szerintem azért, mert már az MCMLDKGXIII. próbapernél járnának kint ezzel a f*ssal, amit nyújtani mernek.Ha pedig nekik is fizet - a gyenge rendelkezésre állásért - az ISP, vagy az egyéb szerződött partner, akkor írják jóvá kőkeményen EUR-ban paypal számlára, hogy a játékosok is kapjanak valami értékeset (ha már a játékkal ezt így nem kapnak sajnos.)
eh..
[ Szerkesztve ]
"Nekem a "link" egy hivatkozás legyen, ne egy ember ?!" - by Mr.CsiT
-
Prof
addikt
válasz Wolverine #53093 üzenetére
En is az amerikai regiobol nyomom de Ausztral szerverre csatlakozok speci command-al. Most kivagott 3-szor 3007-el , elsore T1-es 5. bounty quest kezdeskor .. boldog voltam hogy ugrott a cache
Az amerikai szervernel innen meg az eruopai is jobb sokkal, az amerikai teljesen megbizhatatlan ledobal, oriasi lag spike-ok stb. -
mikromanus
veterán
válasz Wolverine #53136 üzenetére
Kizárólag a 2.0.1 és későbbi patchek alatt talált setek és legendaryk számítanak. Az 1.0.8-asok skinjét nem kapod meg még ha rajtad volt akkor sem.
Battletag: Mikroman#2277 - "Népszerüsítő" videók: http://www.youtube.com/user/Mikromanus SC2: Mikroman #288 Stream: http://www.twitch.tv/mikromanus
-
-
Sárpac
nagyúr
válasz Wolverine #54785 üzenetére
Azt mivel magyarázod, hogy egyeseknek folyamat jön mindenféle jobbnál jobb legend set item?
Tegnap egyik klántagot kérdeztem, hogy hogy a fenébe lehet hogy ma már a 10. legend set sityak esik neki?
Azt mondja kadala, időnként vesz egy full tatyónyit (értsd kari amit elbír) és mindig van benne 2-3 legend!
Tegnap egész nap toltam riftet 3000 shards 3 leg 1 andariel semmire se való statokkal meg két törött szar.
Én itt a MINDIG szót emelném ki, teljesen hozzá van szokva, hogy neki mindig esik valami klassz dolog ja és természetesen 1-3 próbálkozásból van chd chc meg lik arra amire akarja.
Erősen mahinált random szaga van ennek ugyan úgy mikor az ah volt dio 3 kezdetén és később a blizz el is ismerte.[ Szerkesztve ]
Alapfesz alatt a maximumon túl!
-
Integra
titán
válasz Wolverine #54901 üzenetére
tudom, de tudod nekem nem abból áll a játék, hogy folyamatosan taposok végig két-három pályán egy hőn áhított felszerelés, fegyver után kajtatva, hogy aztán a fejem a falba verjem, hogy egy hónapja semmit sem dobott...
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
tomazin
veterán
válasz Wolverine #55775 üzenetére
miért csak eu-s szerón van ez? miért csak Telia hálózatát támadják?
mod: ha már ez van miért nem tesznek ellene semmit? nem igazán értek hozzá, de több szolgáltatónál több szerver és máris meg van oldva a probléma. Monnyuk wow/d3nál nem igazán tudom hogyan tudná átvinni a már létrehozott játékot, de pl. HS-nél ha az egyik terhelt és ott megszakad a játék, akkor rápróbál egy másik szeróra.
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Wolverine #55779 üzenetére
Azért az érdekes, hogy Steam oldalán erről egy szó sincs (legalábbis én nem találok, plusz a steam hibátlanul megy) Mindegy, majd elmúlik.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
Prof
addikt
válasz Wolverine #59546 üzenetére
Viccelsz? WD-t buffolni fogjak tovabb bugfix neven, ahogy az eddigi osszes ROS patchben, a legutobbi 2.05-el egyutt. Monk-ot meg felhozzak 2 db fetish pet sebzesere a mostani 1-rol.
Egyebkent nem kell a WD-t nerfelni attol nem lesz jobb masnak ha megteszik, mivel mint mondottam egy single player jatek DRM-el.
Ha bejonnek a szezonok ("ladder") akkor pedig szepen leteszteltetik a 2.1 patch utan a jatekosokkal magasabb tormenten is a classokat es majd "balansz-bugfix" patchelgetnek tovabb. Ebbol persze minden monk kimarad mert mire felhozzak a tobbi szintjere mar vege lesz az elso szezonnak
Amugy meg en lennek a legboldogabb, ha MMO jellegu csapat harcok lennenek a jatekban es nagy defes kis dps-es monkal tankolhatnam a 10-30 perces 10 fazisu komplett Boss harcot, aminel mas "papir", dps ranged kari 1 hitelve lenne ha aggrot kap (es lenne valos aggro rendszer a jatekban)
Ilyen persze sose lesz, mivel meg egy pvp battlegroundot is olcsobb megcsinalni, ahol egymast gyilkolhatjak az emberek es a WoW-nak is meg kell elnie.[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Ritkaság! Alienware AW5520QF Oled Gamer Monitor!55"/4k/120hz/0,5ms/Alienfx RGB
- LG34UM68-P 21:9-es Ultra Wide monitor eladó!
- HP Envy x360 15,6 IPS LED Gorilla Glass i7, 16GB, 1TB fémházas 3az1 notebook + HP toll - harmad áron
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- Szép állapotú 2020-as MacBook Air 13 - M1-es processzor, 8GB RAM, 256GB SSD