Új hozzászólás Aktív témák

  • killerjohn

    addikt

    válasz Sirandrish #27235 üzenetére

    Ha a rendelkezésükre álló 8-10 évben rendes engine-t tettek volna a D3 alá, akkor mindenféle szuper-random-rewarding-mindenkiimádja contenteket semmi perc alatt tudnának alá tolni. De gyakorlatilag teljesen tisztán látszik, hogy 2, talán 3 csapat is dolgozott a játékon mire kiadták, sanszos hogy volt több átírás is menet közben, ezért a kliens oldali kód és content nagyjából 30%-ban unused (értsd: használaton kívül van), és a maradék pedig még saját magával sem koherens. Nem csodállom hogy 8 hónap kellett nekik, hogy 5 helyett 8 buff ikon legyen, meg ilyenekben vérzik el egy egész régió gazdasága, hogy az AH-ban int32-n ábrázolják az aukciók mögötti gold mennyiségét, és egy 10-el való szorzás elrontása miatt bezuhan egy integer overflow... Ha most elmesélném, hogy 1.0.8-ban hogyan drótozták össze a party leader fícsőrt, akkor ha valaki itt értene a programozáshoz, az 3 napig inna bánatában... Az egész egy masszív szarkupac, nem csoda hogy nincs content. Actorokkal tudnak játszani (betenni keywardent, area-t, stb), de a legtöbb dolog be van égetve, de nagyon. Saját maguk elől vágtál el a lehetőséget, hogy full-random area-kat csináljanak, mint pl más játékokban, és erre reggel olvastam redditen hogy AC2-ben megszűnt a randomizálás, azaz teljesen statikus a map?! Really? :C Felejtsd el hogy expansion előtt lesz bármi content.

    jah, érdekesség: ha érdekel hogy miért nem jött 1.0.8-ban itemizáció, akkor szóljál, elmesélem

Új hozzászólás Aktív témák