Új hozzászólás Aktív témák
-
A_ScHuLcZ
addikt
Sziasztok,
Tegnap vásároltam egy Dell WD19-es dokkolót itthonra, és az a problémám vele, hogy folyamatosan cicereg. Korosodó tápegységeknél szoktam ilyen hangot hallani, itt most a dokkolóból jön a hang, gondolom a táp részről.
Két laptopom van, azt tapasztaltam, hogy az egyiknél (5410) csatlakoztatás után azonnal jön a cicergés, a másiknál (5480) van némi delay, kb 20 perc után kezdi el. További érdekesség, amit csak az 5480-as gépnél tapasztaltam és véletlenül vettem észre, de reprodukálható: ha USB-n keresztül közvetlenül a laptopra csatlakoztatom a telefonomat, akkor azonnal abbamarad a cicergés. Ha kihúzom a telefont, rögtön elkezdi, ha ismét bedugom, megint abbamarad. Kíváncsiságképp próbáltam más USB-s eszközzel is, csak a telefonnál maradt abba. Ugyanez a metódus az 5410-es gép esetén nem segített..
Másik megfigyelt jelenség: ha az egeret éppen mozgatom, akkor megváltozik a cicergés, de nem hallgat el.
Az az érzésem, mintha a hiba összefüggésben lenne az USB perifériákkal, de ha a laptopon kívül mindent kihúzok a dokkolóból, akkor sem marad abba. Ha a laptopot is lehúzom róla, tehát csak a táp marad benne, akkor elhallgat.
Véleményem szerint nem normális ez a folyamatos cicergő hang, munkahelyen is majdnem ugyanilyen (WD19S) dokkolókat használunk, azoknál nem tapasztaltam a jelenséget. Találkozott-e bárki hasonló problémával? Hogyan lehetne megoldani a dolgot? (firmware frissítésen már túl vagyok, bár nem hittem benne, hogy segíteni fog)
Gyártónál lehet-e ilyen hibával gariztatni a dokkolót? (Dell oldala szerint 2023 év végéig érvényes garancia van rajta)Köszönöm!
"I'd tell you a joke about UDP, but you probably wouldn't get it."
-
plömplöm
őstag
-
Grande Ale
őstag
Hát, azért nagyon sajnálom ezt a gépet, megmondom őszintén...
Megjött ma a ram is, amit a Crucialtól rendeltem hozzá, sajnos nem kell beletenni.
Azért ilyen támogatást, mint a Dellnél, ritkán látni.
Van egy Os recovery tool eszközük, szerviz tag alapján letölti az eredeti Dell-es képfájlt és egy az egyben visszaállítja a gépet gyári állapotba, mint ahogy kivettem a dobozból.
Le a kalappal.
Simán vennék következőre is dell gépet, ha tudtok ajánlani kb ilyen kategóriát, mint ez volt, szívesen fogadom. Persze a wifi ha lehet legyen jobb, mint ennél. -
movax
őstag
válasz Grande Ale #70560 üzenetére
"Azért ilyen támogatást, mint a Dellnél, ritkán látni."
Így van, mondjuk én fordított előjellel értem, mert nekem nem akartak segíteni. Azért nem segítettek, mert ez a gép eredetileg Ubuntuval jött ki a gyárból, én meg win10-es kérdésekkel zavartam őket. Tehát nem OS/360-at vagy BeOS-t tettem rá, hanem mezei windows 10-est. Persze van windowsos kiadás is ebből a gépből, tehát tudtak volna segíteni. Kerek perec elutasították a választ. Több napi netezés meg fórumozás után oldottam meg a gondomat, ami nekik 3 percükbe került volna. Pedig megvettem a gépüket.
Ellenpélda: Slacket használunk céges kommunikációra, és amikor nekem kellett valami funkciómódosítás, akkor a supportjuk egy órán belül küldött egy scriptet, amivel az én partikuláris problémámat megoldották. Pedig az ingyenes verziót használjuk.
[ Szerkesztve ]
-
-
movax
őstag
válasz Tsebacsi #70565 üzenetére
Nem szoftverek, hanem HARDVEREK! (Másrészt az ubuntut sem a Dell gyártja). Hardvert vettem tőlük, laptopot, amit ők ubuntuval vagy windows10-zel forgalmaznak. Én az ubuntusat vettem, de szintén ők szállítanak windowsosat is ugyanebből a modellből, tehát van hozzá támogatás, csak nekem nem adtak, mert nekem ubuntus volt a Dell-laptopom, érted: a Dell-laptopom, hogy mondjam világosabban?
Halkan teszem hozzá, hogy ubuntu alatt sem működött az a funkció, ami miatt a segítségüket kértem.
-
Cyrin
addikt
válasz Grande Ale #70560 üzenetére
Nekem nem volt gondom a wifivel 5ghz-en, úgy hogy a router teljesítménye le van véve felére, és másik szobában van amit egy 16cm-es vasbeton fal választ el...
-
movax
őstag
Hogyne, persze, értem én, miről van szó, csak ezzel a merev hozzállással van bajom.
Meg az S3 state sleep biosos tiltásával , amit microsoftos nyomásra (az úgynevezett modern standby nevű kreténség miatt) vezettek be, és szétcseszték vele mind a windowsos, mind az ubuntus energiagazdálkodást (éppen mert bios-szintű a cucc). És amit a supportjuk b@szott elmagyarázni. És ami miatt ubuntu alatt sem működött az energiagazdálkodás, amit jeleztem is, de ők a windowsos "bűnömre" hivatkozva gyorsan elhajtottak. -
soldi3r
veterán
válasz soldi3r #70407 üzenetére
Tudtok valami ertelmes laptop hatizsakot? A mostani mar kisse kezd viseltes lenni.
A Targus EcoSpruce-on akadt meg meg a szemem, illetve a Case Logic RBP315-on. Igaz, 14-es gep kerulne csak bele.
Van valakinek valamelyik? Mennyire van kiparnazva a noti tarolo?[ Szerkesztve ]
E30 (oo=[][]=oo)
-
nagyúr
Ezt a gyártóval beszéld meg, mi szervizként nem kapunk semmiféle támogatást tőlük sem Ubuntuval sem Windows-al kapcsolatban. Amint ilyen jellegű hibát jelent az ügyfél, és nincs olyan típusú garanciája, küldjük egyből a Microsoft támogatáshoz.
Ha olyan garija van, akkor is hívhatja a Dell-t telefonon.[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
movax
őstag
válasz Tsebacsi #70573 üzenetére
Tudom, pedig nyújthatnának. Hadd mondjak egy pozitív példát teljesen más területről: ha veszel egy szett Ernie Ball vagy mittomén, D'addario gitárhúrt, és a hat húr közül az egyikkel valami gondod van, mondjuk kicsit rozsdás, akkor simán előfordul, hogy ha írsz nekik, akkor küldenek a saját költségükön nem egy húrt, hanem egy egész szettet, mert jófejek. Ezt a fajta hozzáállást várnám el néha pl. a Delltől is, ha már vettem tőlük egy ezer eurós gépet. Csak információ kéne, nem materiális adomány. Persze nincsenek illúzióim, csak nem szimpi az attitűd.
-
Cyrin
addikt
válasz Grande Ale #70575 üzenetére
Ugyanaz
-
nagyúr
válasz Grande Ale #70575 üzenetére
Ezért írtam, hogy a tied lehetett hibás.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
movax
őstag
válasz Dhampir #70580 üzenetére
Kikapcsoltam a Modern standby-t, ezzel és egy kedves fórumtárstól kapott PowerShell-szkripttel életre keltettem az addig lebénított Powercfg lehetőségeit, beállítottam a megszokott energiagazdálkodási sémákat, képernyőhalványítási értékeket stb. De pl. az Intel-csomag továbbra sem teljesen működőképes, a Dell-verzió sem. Nincs hardverszintű S3 state sleep, és a modern standby kikapcsolásával eltűnik a sleep opció, így alvás helyett most hibernálás van, ami még jobb is.
-
spyduck
nagyúr
Sziasztok!
Adott egy Dell G15 Gaming (5511). A gépet kikapcsolom, elrakom, majd másnap amikor előveszem és kinyitom világít a billentyűzet. Bekapcsolom a gépet, megjelenik a Dell logó, majd a gép kikapcsol. Állandóan ezt csinálja. Találkozott már valaki ezzel a hibajelenséggel?
-
Tompie
őstag
Arról van valakinek tapasztalata, hogy ODD helyére beépített caddy elkezel 2TB SSD-t?
Dell Latitude E6530 gépről van szó.Köszönöm
-
Tompie
őstag
válasz Tompie #70588 üzenetére
E szerint igen.
"I bought this caddy to overcome the 1TB HDD size limitation for the main hard drive of a Dell Latitude E6430. I left my current 1TB drive with Windows 7 Professional as the main drive and installed a 2TB Seagate FireCuda SSHD in the caddy as a storage drive."
🤔 -
bozsozso
őstag
Sziasztok,
Cégnél adott egy Dell Latitude 5500-as laptop ami elkezdett rakoncátlankodni. Garija 2022.augusztusig szól ami NBD. Azt ugye jól tudom, hogy az NBD garancia az helyszíni és kiszállnak a javításra? A másik kérdés, hogy hol tudom ezt szervíznek jelenteni? Gyors akár azonnali javításra lenne szükségem, mert folyamatosan használatban van a laptop.
Előre is köszönöm a segítséget.
-
Atos23
senior tag
Sziasztok!
A tanácsotokra van szükségem. Tavaly vásároltam 2 darab teljesen új akkut Dell E6430 géphez. Mindkét akku eredeti, T54FJ típusú. Az akkuk eredeti, lezárt Dell dobozban voltak, Dell disztribútortól érkeztek. A doboz 2019-01-24 dátumos címkével is le volt zárva.
Erről azért rizsáztam ennyit, mert garantáltan eredeti Dell akkuk voltak, nem Aliexpressről jöttek.Az egyik akkut azonnal használatba vettem, a mai napig hibátlanul megy, pedig naponta legalább egyszer lemerül-feltöltöm.
A másik akkut eltettem a szobahőmérsékletre a zoknik mellé és a napokban használatba akartam venni azt is. De sajnos nem akar működni.
A következőt csinálja vele a gép:
- Akku betesz, kicsit vár, majd az akku töltés LED felváltva villog sárga-fehér-sárga-fehér módban, a végtelenségig
- F12 diagnosztika esetén The Battery is not installed, Error code 2000-0131 kód jön, és kiírja, hogy validation: 117737
- Biosban Helth: Communication Error, Battery Idle mód van
- Windowsban: Akku csatlakoztatva, nem töltődikAmit próbáltam eddig:
- Két eredeti Dell töltő, 90W és 130W
- Néhány angol weblap átnézése, indiai barátaink által javasolt akku reset módszerek kipróbálva (pl. gép bekapcsol akku nélkül - kikapcsol - új akku csatlakoztat, stb.)
- Bios és utilytik a legújabbakSzerintetek is kuka az új akksi, vagy van még remény?
Sajnálnám kidobni, az akku még inicializálva sem volt, valószínűleg valamilyen gyári mély altatásban ragadt.
Emlékszem, hogy anno az első, kifogástalan akku hogyan inicializálta és töltötte több órán át magát az első használatba vételkor. Gondolom ez az init beragadt valahogy a második akkunál.Köszi előre is!
[ Szerkesztve ]
-
Benhill
senior tag
Sziasztok,
Van egy Dell inspirion mini 1011 kis gépem, de nehéz elindítani.
Bekapcsolom nem jön be a post képernyő, járatni kell 10-15 percet, majd ki-be kapcsolás után már jó.
Ha egyszer bejön a win és nem kapcsolom ki, akkor stabil mint az atom.Néha szokott csipogni is amikor bekapcsolom, de azt sem mindig.
3 nagyon rövid, 2 rövid, egyszer amikor nem jön be a post kép inditáskor.Mi lehet a baja? Ramot vettem bele a lehető legnagyobbat(2gb 800MHz), akksija vadi uj 7 órát is elmegy vele.
-
Diák66
őstag
válasz Benhill #70592 üzenetére
Ha minden igaz a 2 beep memória hiba, a 3 beep alaplap/chipset. Valószínűleg az utóbbiból ered az előbbi hibakód. Gyanús, hogy valami kontakthibás és emiatt ha elkezd melegedni, megjavul. Lehet ez akár a processzora is. Miután elég régi és lassan semmire se használható gép, lehet érdemes a cseréjén gondolkozni és nem javítgatni. Max olcsó donorral érdemes kísérletezni, de semmiképpen se új alkatrésszel.
-
pohár
félisten
válasz bozsozso #70590 üzenetére
vagy megcsörgeted a DELL központi számát (06-80-016-157), és ők kiosztják egy szerviznek a melót, vagy felkeresel egy szerviz(partner)t a környékeden, attól függ merre mozogsz a géppel
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
-
pohár
félisten
válasz bozsozso #70595 üzenetére
ííj, nekünk pont nincs arra szervizpartner, többségük a Dunántúlon van inkább
igen, 0-vel folytatódik a 80 után a szám
GB = gigabyte, Gb = gigabit, olyan nehéz ez? | %-kal, 2-t, 0-s, 0-ra, 0-hoz, 0-val, 0-n, 3-as, GB-tal, MHz-cel, 1-gyel, 2-vel, 3-mal, 4-gyel, 5-tel, 6-tal, 7-tel, 8-cal, 9-cel, 10-zel, 100-zal, 1000-rel |
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ Lenovo LOQ 15IRH8 RTX4050 i5 12450H 16gb
- Razer Blade 14" Ryzen 6900HX RTX 3080 Ti 16GB/1TB 165Hz
- Lenovo Legion 5 pro Ryzen 5 5600H RTX 3060 16GB Ram 500gb+1TB NVMe SSD 165hz 2k kijelző
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs