Új hozzászólás Aktív témák

  • Kari1

    aktív tag

    válasz gazpityu #31110 üzenetére

    Akkor szvsz "egyszerű", meg kell várni hogy a Dell mit mond és aszerint "tovább menni", ha esetleg a Dell azt hozza ki hogy olyan eszközzel van a hiba ami az eredeti service tag szerint nem volt a konfigban akkor a hardveraprós eladóval kell felvenni a kapcsolatot, mivel bár írtad hogy használtan vetted a laptop-ot de pl ram-ra is hosszabb idő szokott lenni a garancia, illetve hogy nem hívta fel a figyelmet arra hogy az NBD garanciába nem minden alkatrész javítása tartozik bele... ha elzárkózik akkor pedig ennek is megvan a megfelelő topicja ahol az ilyen rossz üzleteket lehet jelezni és az illetékesek majd kivizsgálják hogy jogos-e a panaszod.
    (Ugyanez a helyzet ha esetleg kéri a Dell az eredeti konfigot vissza mivel csak úgy tud segíteni.)

Új hozzászólás Aktív témák