Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • válasz diablo1984 #161157 üzenetére

    Egyetértek! De ha a márka nevet vagy a terméket kiveszed akkor egyértelműbb ki a genya ebben az esetben.
    Adott egy termék, amit a gyártó viszonteladónak értékesít, egy vevő pedig megtekintés után neki megfelelőnek talál (minden részét megtekinthetted) használja majd hibás lesz. Ezután visszaviszi ahol vette de nem foglalkoznak vele érdemben.
    Minden gyártónál előfordul hibás termék, ha a viszonteladó nem fogadja el a vevő jogos panaszát, arról a gyártó nem is tud nemhogy tegyen érte.
    A rieker nem drágább mint a menő Adidas és társai, viszont jobb minőségű. Szerintem az ügyfél kezelés is jobb lenne, ha lenne rá lehetősége.

    Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D

Új hozzászólás Aktív témák