Új hozzászólás Aktív témák

  • MageRG

    addikt

    válasz nem_tom #1100 üzenetére

    A Dark Souls a környezet alapú történetmesélés egyik etalonja. Nincs hagyományos értelemben vett sztori.
    Tárgyak leírásából, beszélgetésekből, vagy a terepet megvizsgálva jöhetsz rá dolgokra.
    Azt még hozzá kell tenni, hogy a szereplők nem mindig mondanak igazat. (Vagy szándékosan, vagy mert őket is megvezették.)
    Azt lehet tudni, hogy a világot melegítő tűz kezdett kihunyni, és az istenek valahogy meg akarták ezt állítani.
    Az egyik kísérlet elég balul sült el (Izalith).
    Végül Gwyn, a legerősebb, úgy döntött, hogy saját erejét feláldozva szítja fel a tüzet (a többi riválisát meg bezárta - vagy hogy ne akadályozzák, vagy más miatt).
    Látszik hogy ez a megoldás is csak időleges, ezért Gwyn örökösei azt találták ki, hogy a tüzet folyamatosan, erős lelkekkel táplálják.
    Itt jön a játékos a képbe. A végén újraéleszted a tüzet, ami tovább ég - ki tudja meddig - és Lordran tovább élhet. Az előholt átkot valószínűleg nem szünteti meg. :N
    Amit nem magyaráz meg a játék, az élőholt átok, a humanity, meg az őskígyók szerepe.
    Arra tippelek hogy igazából a kígyók kavarják a sz@rt.
    Majd idővel nekivágok a DS 3-nak, hátha abból kiderül.

    "What is bravery, without a dash of recklessness!"

Új hozzászólás Aktív témák