Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kelly416

    veterán

    válasz konyi79 #1311 üzenetére

    Látod, ezért szerettem a fókát, mert az a 320NM oda tudott hatni előzéskor. Hidd el, azzal is ugyanezt tapasztaltam, 70-el kullog, aztán meg nyomja, amikor belekezdek az előzésbe. A Lodgy-val bele sem megyek ilyenekbe sokszor, már csak mert a család is ott van, meg mert nem megy úgy, főleg így bejáratósan. Meg ölni sem akarom. De tényleg elképesztően barom néhány volán mögé csücsülő egyén, főleg, ha legalább 3 számjegyű paci van alatta, már övé a világ.

  • mirci18

    addikt

    válasz konyi79 #1311 üzenetére

    Nekem ezért jó a 0.9 TCE motor.
    Közúton 100-nál többel nem akarok menni a jó fogyasztás végett meg a büntetés miatt.
    Pályán meg 125-135 bőven elég megint a fogyasztás miatt.
    Egyébként ezen sebességekkel így is az autósok nagy részét meg kell előznöm mert a legtöbb autós 70-90 között mozog pályán meg 110-120 max.

    Van aki visszaelőz van aki rágyorsít.
    Szerintem tökmindegy mivel mész ha elakar elenged ha nem nem.
    Szerintem nem megy csodaszámba az hogy valaki egy olcsóbb tipussal gyorsan halad mert hiába van kissebb motor ezekben az autókban 90 lóerő is már mindenre elég.

    Tegnap is elmentünk Hollókőre 3 felnőtt 2 gyerek.
    Hátul már szűkös volt a hely mivel az egyik gyerek még gyereküléses volt a másik csak ülés magosítós.

    Sajnos közvetlen egymás mellé két gyerek ülést nem lehet tenni csak a két szélére.
    Elvileg 2 isofixes pont van hátul a kocsiban de eddig csak egynek találtam meg a helyét.

    Arra már rájöttem hogy ha 3 gyerek lenne vagy 5 fő akkor nagyobb kocsi kellene mert ez a középre beülök gyerekülésen keresztül nem élhető megoldás.

    Nincs annál gonoszabb ember mint aki az előtt jó volt de egy másik gonosz őt is gonosszá tette.-BSTH

Új hozzászólás Aktív témák