-
IT café
__________________________________________________________
*A Topicban működik a Spoiler TAG (SP), legyetek szíves használni!*
[Cyberpunk 2077 screenshot & érdekességek topic]
________________________________________
Magyar Discord Szerver
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz jonnyjoker01 #26450 üzenetére
Ahogy most áll a Cyberpunk 2077, azaz 1,5 évvel a megjelenése óta én elégedett vagyok Inkább a programozókat sajnálom, mert én is az vagyok és hihetetlen szívás lehetett így dolgozni meg kiadni olyan állapotban anno. A stressz és a nyomás, ezeket már sose kapják vissza az életük során.
Unreal Engine 4 rossz. Elkerülhetetlen akadozásokat okoz a Ghostwire: Tokyo-ban is csúcs PC-kkel, szóval helyes döntés, hogy nem azt használták a Cyberpunk-hoz.
[ Szerkesztve ]
-
wolf13
őstag
válasz jonnyjoker01 #26450 üzenetére
Létezik normálisan futó ow game unreal engine alatt ?
Nem emlékszem , hogy lenne ilyen. -
BaJaZo
tag
válasz jonnyjoker01 #26450 üzenetére
UE 5-el legfeljebb 2025 körül jöhetett volna, én a helyükben ezt válsztottam volna, ahogy már máskor is utaltam rá. Ha viszont nem akartak várni ennyit, akkor jobban jártak volna, ha anno UE 4-et használnak. Három év alatt elkészülhetett volna és nem lett volna rosszabb semilyen téren, nem lett volna botrány se.
Azok után amit fent llinkeltek, miszerint amint változtattak valamit a Red Engine-ben, keletkezett egy csomó hiba máshol, el tudom képzelni milyen szenvedés volt igy programozni annyi éven át. Most legalább végre magyarázatát kaptuk a rengeteg bugnak, és amit eddig csak sejteni lehetett világossá vált: jó okuk volt rá, hogy lecseréljék UE 5-re.
Remélem, hogy az UE 5 beváltja a várakozásokat, mert amit eddig látni belőle az nagyon igéretes. Úgy tünik az open world nem lesz probléma az engine-nek, a Witcher 4 is azzal készül.
-
jonnyjoker01
veterán
válasz wolf13 #26453 üzenetére
Kena: Bridge of spirits elég jól fut gyengébb hardveren is, pedig gyönyörű játék. Több példát nem is tudok mondani így fejből . Nincs túl sok opció, későn került az engine-be OW támogatás, elég bénán, az UE5-tel pedig inkább erre feküdtek rá, úgyhogy kíváncsi vagyok hogyan produkál majd (meg egy picit ideges is a Witcher miatt, remélem nem cseszik el). Stalker 2 is ezzel készül, egyike lett volna a legkorábban kijövő OW játékoknak UE5-tel, viszont sajnos közbejött ugye az ukrajnai konfliktus úgyhogy leállt a fejlesztés. Redfall lesz a legközelebbi példa valószínűleg.
De igen amúgy irónia volt, köszi Cifu
@BaJaZo: Én már nem folytatom ezt, nem fogom magam ismételni és falnak beszélni, bocsánat hogy újra felhoztam a témat csipkelődő kommentemmel. UE5 tényleg ígéretes és sok nagyobb developer csapat áll be már most mögé, gondolom nem ok nélkül.
[ Szerkesztve ]
Üdv. Johnny
-
Silverboy
aktív tag
válasz BaJaZo #26458 üzenetére
UE4-be csak az optimalizálás lett volna 3 év ilyen grafika mellet... Üdv egy UE4-ben fejlesztőtől
[ Szerkesztve ]
„Nem lehet csak úgy hiperűrsebességre váltani. Ha nincsenek pontos koordinátáink, a végén még nekimegyünk egy bolygónak vagy egy szupernóvának! Aztán akkor jóccakát!”
-
HUN_Sector
senior tag
Én már ott tartok hogy nekem a valóság grafikája sem elég realisztikus :)
-
tibaimp
nagyúr
válasz HUN_Sector #26464 üzenetére
. Ezen hangosan felröhögtem
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
veterán
válasz HUN_Sector #26464 üzenetére
Hát amúgy ja ,nekem is jobban bejön a Raytracing tökröződés eső után mint a valóság.
De még kamerán is szebb mint élőben : [【4K HDR】Tokyo Heavy Rain Walk] -
nagyúr
válasz anubis6 #26457 üzenetére
Köszi, ezeket próbáltam már, de sajnos nem hozott megoldást. És érdekes, hogy nem állandó a hiba, ha elkezdek játszani, akkor nem jelentkezik, csak kb. 10-15 perc után, aztán, ha kilépek a játékból és vissza, akkor megint működik egy ideig a térkép anélkül, hogy lagolna a megnyitáskori zoomolásnál.
''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
tibaimp
nagyúr
Tudtam, hogy van ilyen, ha jól emlékszem a GTA4 vagy 5-ben is benne van már, csak ezzel azt akartam mondani, hogy fejlődik, javul a játék.
Hasonló más példa: kb. 20-25 éve láttam először FPS játékban kilőhető, aktív fényforrásokat, a játékok nagy része ma sem tudja....
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
looser
addikt
válasz HUN_Sector #26464 üzenetére
Erre Albert Hofmann kitalált egy megoldást úgy 80 évvel ezelőtt :-)
(#26469) tibaimp: igen, és baromira megtetszett, bár olyat is láttam, hogy az ernyő az npc mellett lebegett, mire az pár lépés után belegabalyodott és elesett egy lépcsőn felfelé... Ettől függetlenül klassz :-)
Mindent tudok a rákászszakmáról...
-
válasz tibaimp #26472 üzenetére
sot, a Build engine 1995ben tudott rombolhato kornyezetet es tukroket amik nem feleztek az fpst.
jonnyjoker01: az osszes SW/game dev elfelejtett programozni, biztos az a baj.
es nem olyan dolgok, mint a poligonszam, hogy bizonyos effektek nem mukodnek egyutt masokkal, vagy van feature priority / feature creep. meg bizonyos design otletek nem mukodnek egyutt.
valojaban a CP77nek 2077ben, UE20 enginevel kellett volna megjelennie!
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
D1N4
tag
Hülye kérdés, de nem tudjátok-e esetleg, hogy lesz akciós mostanában a játék? Behúznám konzolon féláron, ha már PC-n is kipörgettem
XSX, SteelSeries Arctis 3 2019
-
l.skywalker
félisten
Milyen konzolon? Mert Xbox-on most éppen akciós:
A(z) Cyberpunk 2077 megvásárlása | XboxNem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
adrian14
tag
Egyébként, ha valaki dobozosan szeretné megvenni PC-re, most akciós - 7000ft. Annyit jót olvastam róla itt, hogy megrendeltem.
-
PuMbA
titán
válasz jonnyjoker01 #26474 üzenetére
Ez azért teljesen más Ez nem egy sztori vezérelt, rpg elemeket tartalmazó open world játék, míg az én példám az.
[ Szerkesztve ]
-
jonnyjoker01
veterán
Figyelj, BÁRMELYIK játékra rá lehet húzni, hogy "bezzeg [X] és [Y] benne van ebben az (akár [Z] éves) játékban". Semmi értelme ennek. Akár kisebb dologról beszélünk, mint pl. az esernyő, vagy nagyobb dolgokról, mint a fényforrás alapú lopakodás (kicsit még mindig fáj a szívem érte, hogy ezt nem tudták megoldani ). Gondold végig: komolyan elvárható hogy egy játék az összes előtte megjelent - akár ugyanolyan műfajú - játék featureit implementálja? Ne szórakozzunk már.
Mellesleg ugyanúgy ahogy lehet mutatni példákat arra, mi hiányzik Cyberpunkból ami más játékokban van, lehet mutatni arra is, hogy mi az ami a Cyberpunkban van, de más játékokban nincs. Ez nem exkluzív erre a játékra, bármelyik címet írhatnád a helyére.
Egyébként ez most nem 100% neked szól, értem amit mondasz, egy nyamvadt esernyőről beszélünk, bár ezzel is látszik hogy vannak problémák, ahogy itt is beszámolt róla valaki. Nem olyan egyszerű ez. De ez most inkább egy rant a részemről azzal kapcsolatban amit az elmúlt 1 évben láttam, elég népszerű ez a "bezzeg x éves játékban benne van"-formátum, sok helyen olvastam aztán ez most kijött belőlem
Üdv. Johnny
-
nubreed
veterán
Official:
[Cyberpunk 2077 - 3rd Person View In Development at CD Projekt RED! This Will Change EVERYTHING!]We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
Vesa
Topikgazda
válasz jonnyjoker01 #26484 üzenetére
+1
Teljesen értelmetlen az ilyen típusú összevetés, mivel nem objektív. Ennek így annyi értelme van mint kiemelni, hogy az 1953-ban bemutatott Isetta már akkor tudott olyat, hogy lenyílik az autó teljes eleje szélvédővel együtt, egy mai Ferrari viszont még ezt se tudja, aztán lehet teleharsogni a világot azzal, hogy a Ferrari egy sz*r..Ki lehet emelni 1-2 dolgot amit egy 20 évvel korábban megjelent játék már tudott, de akkor emeljük ki azt is amit nem tudott, a CP viszont tud! Ha így hasonlítjuk -és csak így van értelme-, hamar kiderül, hogy egy lapon sem említhető a CP-vel kb. semmi.
A tudomány a valóság költészete!
-
PuMbA
titán
válasz jonnyjoker01 #26484 üzenetére
Nem ezt akartam mondani a soraimmal, hanem azt, hogy a Cyberpunk-nál már jelentek meg immerzívebb játékok, ahol a világban található kisebb részletekre való jobban odafigyeltek. Onnan tudom, hogy játszottam velük és ezzel nem azt akarom mondani, hogy a Cyberpunk rossz játék, mert kiváló játék, de ha nem b*sznak el időt olyan dolgokkal, mint pl. az előző gen konzolokra való szenvedés vagy a csúszások, akkor nem 1.5 év múlva tették volna bele az esernyőket és ezen szempontból is egy új dimenziót nyitott volna
[ Szerkesztve ]
-
válasz nubreed #26486 üzenetére
ez nem official, hanem egy clickbait youtuber agymenese.
mindezt ket evvel azutan, hogy a community egy resze arccal csapodott a betonba, mert elhittek a sajat hypejukat.
magan a jatekon belul nem lesz kulsonezetes mod, tonkreteszi az immerziot.
PuMbA: amit csinálsz az lassan elkezd atmenni off + flamebe. lepjunk tul rajta, mert zavaro
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
PuMbA
titán
válasz proci985 #26489 üzenetére
Nem tudom, hogy mi a flame abban, hogy elmondom a személyes véleményemet egy játékról, amivel ráadásul 30+ órát játszottam. Leírtam, hogy kiváló játék és szerettem volna, ha még jobban sikerült volna a mindenki által tudott nagy fiaskók nélkül. Nagyon szeretem az open world játékokat, ahol a valóságból a lehető legtöbbet emelnek át (pl. ez az esernyős téma vagy más játékban például meg lehet nézni az időjárás előrejelzést pár napra előre). Már semmit se szabad összehasonlítani?
[ Szerkesztve ]
-
jonnyjoker01
veterán
Cyberpunkban pedig az immerziót más területeken valósították meg, pl fantasztikus animációk, worldbuilding, sztorik kapcsolata, maga a város iszonyatos részletessége, a játékbeli karakterekkel való kapcsolatépítés stb. Itt válik teljesen szubjektívvá az, hogy kinek mi az immerzió és mi az "aprólékos odafigyelés a részletekre". És akkor vissza kanyarodtunk oda, hogy minden játék különböző és minden játékból lehet mondani olyat ami a másikban nincs, oda-vissza.
Üdv. Johnny
-
BaJaZo
tag
Ne vitatkozz velük, ne kritizáld a CP 2077-et, mert leharapják a fejed.
Én is azt hittem, hogy minden szempontból meg lehet vitatni a játékot, de tévedtem: ez itt egy CP 2077 rajongói klub...
Engedd el, én már megtettem, kár volt eddig is az időt vesztegetnem az egészre.[ Szerkesztve ]
-
Topikgazda
válasz BaJaZo #26494 üzenetére
Konkrétan nincs semmi érdemleges hozzászólásod a topicban, csak a hangulatot kelted.
Miközben ostobaságokat állítasz (lásd UE5 engine-el kellett volna kihozni a játékot, mikor a játék bejelentésekor még nem is volt bejelentve az UE5, és a játék megjelenése után másfél évvel jött ki hivatalosan...), hazugságokkal próbálod alátámasztani a fals érveidet (lásd például Bart Wronski-ra hivatkozol, mint a "CD Project egyik vezetőjé"-re, aki lassan 10 éve nem dolgozik ott és sose volt vezető), miután ezzel szembesítve lettél, még annyit sem írtál, hogy hát elnézést, tévedtem...
Majd ezek után még Te vagy felháborodva, hogy milyen igazságtalan veled a Topic közössége...Mond csak, mit is keresel akkor itt?
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Vesa
Topikgazda
válasz BaJaZo #26494 üzenetére
Pont ugyanazt a hibát követed el Te is. Nyugodtan el lehet mondani bármit, de azzal nem lehet mit kezdeni, amikor egy már szokadszorra megválaszolt kérdést hatezredszer kezdtek el újra pörgetni. UE5 témában is kielégítő válszokat kaptál, Cifu is, mások is részletesen elmagyarázták, miért irreális az elvárásod ezzel kapcsolatban. Nem tudom mi értelme van annak, ha újra és újra bedobjátok azokat a témákat, melyeket már számtalanszor megvitattunl? Ez nem viszi előre a topikot, nem tesz hozzá sem a játékhoz, sem máshoz, ellenben teljesen felesleges köröket generál.
[ Szerkesztve ]
A tudomány a valóság költészete!
-
-
tibaimp
nagyúr
válasz nubreed #26497 üzenetére
Igen, köszi az infót.
Más: Most első alkalommal végig vittem a Skippy féle küldetést. Aki nem csinálta végig, ne nézzen a Spoiler alá, jobb nem tudni, mi várható, annyi kell csak, hogy használd a fegyvert, lövöldözz vele, a többi jön magától:
Vagyis megöltem vele ~50 embert, tényleg úgy volt, mindenkit fejbe lőtt, mikor az elején a "halálos" beállítást választottam. Majd benyögte, hogy már elég volt a gyilkolásból, mostantól csak végtagra, lábra hajlandó lőni. Így mentem egy darabig, majd utoljára közli, hogy a memóriája egy része helyreállt, így emlékszik ki a tulajdonosa, aki a játékben egy ismert személy lesz. Még neki kell visszavinnem, ezt a részét még nem tudom.
Egyszerűen zseniális volt. Imádtam, mikor egy-egy tárazáskor dumált, vagy mellé/véletlenül lőtt célzáskor, elnézést kért, vagy hasonló, stb.
[ Szerkesztve ]
A tehén egy bonyolult állat, de ÉN megfejtem...| 2016-tól az tuti, hogy az angyalok is esznek babot...
-
Topikgazda
válasz nubreed #26497 üzenetére
Sajnos megint egy agyament youtuber hülyíti a népet, már elnézést.
A játékban most is van 3rd person, a járműirányításnál például. Az, hogy keresnek 3rd person tapasztalattal bíró emberkét, nem jelenti azt, hogy a játékot át fogják ültetni 3rd personra (vagy legalábbis nem a CP2077-et, ugyebár multi-játék is van a pipeline-ban).Továbbá a RED 2.0 lényege pont az, hogy a fejlesztőket lehessen rugalmasan mozgatni a projektek között, erről már sokszor írtunk a topicban, a CDPR szeretne párhuzamosan két AAA játékot fejleszteni, ehhez pedig a fejlesztői csapatokat (grafikusok, specifikus engine fejlesztők, stb.) rugalmasabban kezelnék, arra a projektre mozgatnák át őket, ahol éppen szükség lenne rá. Vagyis elvben akár az is lehet, hogy bár a CP2077 alá lenne betagolva, de később a The Witcher (alias Witcher 4) fejlesztőcsapatába lenne inkább szükség rá.
Ez a RED 2.0 amúgy lábon lett lőve azzal, hogy két játékmotor lesz párhuzamosan legalábbis még egy ideig, bár mondjuk grafikusok vagy hangfejlesztők (sound engineer) terén még reális, de például küldetés fejlesztők vagy éppen játékmotor-fejlesztők terén kevésbé életszerű, hogy ma REDengine-en dolgozol, a jövő héten meg UE5-ön, aztán egy hónap után megint REDengine-en.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hivatalos oldal:
Cyberpunk.net
Hivatalos fórum:
forums.cdprojektred.com
Hivatalos Twitter fiók:
@CyberpunkGame
Hivatalos Youtube csatorna:
@CyberpunkGame
Összefoglaló a világról és a háttérről:
Cyberpunk, Chippin In
- AKCIÓ Új Dobozos Macbook Pro dokkoló új ára 70.000 forint
- ThinkPad Hybrid USB -C USB -A Dock 40AF Új ára 80.000 Forint Ingyen szállítás
- Xiaomi Redmi Note 9s 128/6 GB 34.9E !!!
- Új Hp Pavilion 15-eh Fémházas Szuper Laptop 15,6" -30% AMD Ryzen 7 5700U 8Mag 16/1TB FHD MATT
- ATI RADEON RX 480 -8 gb DDR5 256 bit videokártya