- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Banggood
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Elektronet Zrt. (internet, kábelTV, telefon)
- eBay
- Rendszergazda topic
- Java programozás
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
-
IT café
FIGYELEM
A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
Mielőtt kérdeznél, OLVASD EL AZ ÖSSZEFOGLALÓT
_________________________________________________________
SYSTEM STATUS: [link]
-----
SUPPORT: [email]
-----
CURVE/MASTERCARD ÁRFOLYAM: [link]
-----
HATÁLYOS DÍJTÁBLÁZAT (2024. 08. 02.): [link]
(ÚJ: magasabb váltási limitek, hétvégi díj megszüntetése havi díjas csomagokban)
-----
LEGGYAKRABBAN FELMERÜLŐ KÉRDÉS
Volt egy sikertelen vásárlásom a Curve-vel, mégis levonták az összeget. Mikor kapom vissza?
Két lehetőség van, mindkettő előfordul. Mivel az összeget először csak zárolja a bankod, néha zárolásban is marad, aztán néhány nap elteltével automatikusan felszabadul. Ha mégis lekönyvelik az összeget (ez a gyakoribb), a levonás mellett (valamikor) lesz egy ugyanakkora összegű jóváírásod is. Minden elutasított, mégis lekönyvelt tranzakciót 7-10 nap után automatikusan visszatérít a Curve rendszere. Ha írsz a supportnak, a folyamat talán meggyorsítható, ezen a formon tegyél bejelentést (Topic -› Transactions -› Declines).
Ha viszont az érintett tranzakciónál ilyeneket látsz az appban rögtön a vásárlás után (vagy 1-2 órával később), biztosan nincs további teendőd: ezek azt jelentik, hogy a Curve rendszere kezdeményezte a zárolás feloldását, vagy visszatérítette az összeget (=bejelentést NEM kell tenned). A második szöveggel találkozhatsz akkor is, ha éppen nem azonnal, de legfeljebb 7-10 nap után automatikusan elindult a visszatérítés, innentől már csak a bankodon múlik, hogy mikor történik meg a tényleges jóváírás (jellemzően 1-5 munkanap):
---
(Az összefoglaló nem ért véget, klikk a folytatásért!)
Új hozzászólás Aktív témák
-
zerodot
aktív tag
Tip: For added security, set up your phone so that it must be unlocked to complete a near field communication (NFC) transaction.
To turn on this setting:
1. Go to Settings Settings gear.
2. Tap Connected devices and then Connection preferences and then NFC.
3. Turn on Require device unlock for NFC.
If you can’t find this option, you may need to update your phone to the latest version of Android.
[link]
Új hozzászólás Aktív témák
Mielőtt kérdeznél, olvasd el a kibővített összefoglalót! A topikban promó kódok, reflinkek és egyéb meghívók megosztása tilos!
- iPhone 11 64GB
- GAMER Intel i7 9700e/ RTX 2060 SUPER 8GB / 16GB DDR4 / 500GB NVME / Beszámítás / Garancia
- Sennheiser HD600 MADE IN IRELAND! Új állapotú! Ajándék Balanced kábellel
- Fujitsu LifeBook E756 - i5 6300U/8GB/256GB SSD/Windows 10/Hun
- Denon AH-D5200 Új állapotú 2026 januárig garanciás Hibátlan. +prémium balanced kábel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest