-
IT café
A díjnyertes Crysis sorozat következő része.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Desmond74
tag
válasz banhammer #50 üzenetére
Ehhh, a hangtompítós parittyákat kihagytátok!
A "Nem Hiába Született" strigót megkérdik: - Tudja, hogy a maja naptár szerint december 21.-én itt a világvége? - Há dikmá, ezt még nem hállottáám, de hogy a Maja 22.-én is itt áll majd a sárkon, há esik, há fújj, az bisztosss...!
-
mimic1979
aktív tag
válasz banhammer #4742 üzenetére
Azért az hihetetlen hogy a HNT-sek hogyan tolják néha...Nem mondom hogy mind egy király kategóriában van, de egy kettőnek nagyon elszalad a K/D rációja
És a poén az hogy háttal volt nekem majdnem annyira hogy megüssem, bele engedtem egy tárat FY71-el, és semmi... Ment tovább.... -
Slystyle
őstag
válasz banhammer #4757 üzenetére
Ez nem teljesen igaz, van jó oldala is, hogy Origin only a játék:
"So far we've banned seventy eight Origin accounts, and will continue to ban more as they become apparent."
Ez 78 Origin account, amit már a gazdája többé nem tud használni. Nem mondhatjuk, hogy nem csinálnak semmit, persze nem is a leghatékonyabb az AC rendszerük, de nincs áthatolhatatlan védelem.
-
ffodi
veterán
válasz banhammer #4778 üzenetére
Akkor sorolom engem mi zavar:
-A túl erős Jackal, főleg messziről
-A nyíl pontossága messziről túl jó, random beadja a killeket az enemynek
-A manuverability miatt össze-vissza lehet szaladgálni, ugrálni stb, nélküle viszont bádogember kategória
-A DSG-vel 3 lövés kell hogy valakit megölj
-A gaussnak hol 2, hol 1 lövés kell
-3 ütés kell a halálhoz, néha még tűzharc után is
-A gránát nagyon gyenge
-Néha meghülyül a játék (valószínű szervere válogatja, és nem feltétlen a magas ping miatt), és szinte semmit sem ad be, engem meg pikk-pakk kiszednek
-Ugyancsak néha meghülyül a game, és brutál recoil-ja lesz a fegyvereknek
-A "leszerelt" HMG messziről túl pontos és túl erős
-Néha 2-3 golyótól meghalok, még akkor is ha látom, hogy jön az ellenség, és benyomom az armort
-És ami a legidegesítőbb az a k*rva pontos hipfire, amitől a falra mászokTovábbá:
-A multi állandóan fagy, hol így, hol úgy. A Single teljesen jól megy, egyszer sem fagyott ki mialatt végigtoltam.
-Van olyan "fagyástípus", ahol fekete képernyő fogad, és csak a winből történő ki-be jelentkezéssel tudom kikapcsolni a játékot. Ezek után a játékba visszalépve a megszokott 100 fps helyett átlag 40-50 fps van, és sokszor beesik 10 környékére, ezek után csak a restart segít.
-A killcamban sokszor úgy látom, mintha nem lenne visszarúgása a fegyvernek"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
ffodi
veterán
válasz banhammer #4781 üzenetére
A hibák nagy része esetén (elsősorban fegyverek erőssége stb..) nem arra gondolok hogy akkor rossz, ha én használom, hanem ha simán kiszednek vele lehetetlen, és "valószerűtlen" helyzetekből.
"-A gránát nagyon gyenge
Engem jópárszor robbantottak fel gránáttal, szvsz nem gyenge."Pedig az, időzítve bedobom a tömegbe, aztán jó ha egy, azaz 1 nanoruhás szoldzsör feldobja a hájtek lábbelit
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
Slystyle
őstag
válasz banhammer #4785 üzenetére
Tag Team az azt jelenti, hogy csak megsebezted a gránáttal és a társad szedte ki az illetőt. Láthatod a sárga felirat alatt is, hogy Grenade Assist vagy hasonló.
Nekem már volt Psycho/Relentless-es dobásom is gránáttal, tény, hogy gyenge a granyó, de C2-ben pl nagyon erős volt.
DSG szerintem is gyenge, csak egy mesterlövész puska... Viszont fejre lőve elég hatásos, nekem már a DSG-s dog-tag-em is megvan, tudja ám adagolni a fejeseket.Manueverability szerintem is unbalanced. Az említett bádogember effektus ugyanúgy érdekes. Ezt a kettőt össze lehetne vonni szerintem és egy közepes futási sebességet beadni MINDENKINEK. Így elég érdekes, ha próbálod lekövetni, főleg ezzel a botrányos sensitivity beállítással. És nem, nem nálam vannak a sensitivity problémák, Cry2-ben is ugyanezeket használtam és tökéletes volt.
Jackal már elviselhető, patch előtt még viccesebb volt.
Engem ami nagyon zavar, az az, hogy egyes hangok túlságosan hangosak, valamelyek pedig túl halkak. Pl Hunter modul kimaxolva és nem hallom az ellen lépését, csak a pittyegést. Ha nem használok Hunter-t, akkor úgy mögém jönnek semmi hang nélkül, hogy csak nézek.
Az egyhangúság is zavar, mindenki Scar+Laser-el lő csípőből, Manueverability-vel, Rapid Fire-el és Auto Armor-al. Ha ADS-es (Aiming Down Sight) játékos vagy, akkor nem tudod lekövetni, max szerencsével. És sokan azt hiszik, hogy ez skill... Hip-fire+Manuever olyan, mint Cry2-ben volt az Aim Enhance ADS-el.
Ezért fogok olyan fegyvereket és modulokat választani, amihez tényleges skill kell.
-
surgyi
senior tag
válasz banhammer #4791 üzenetére
- Egy ilyen fazonnal én is találkoztam pont ma. Egyik game alatt többször is összetalálkoztam vele, mindig ugrált előttem, és természetesen mindig Ő ölt le, hiába lőttem. Egyszer meg szinte felszállt, olyan magasra ugrott előttem. Na hogy ez valami cheater volt... mert ez amúgy lehetetlenség!
- Ugyanúgy azt sem hiszem el, hogy buhera mentes játékkal valaki 28 ölés 1 halál stattal van!
-
surgyi
senior tag
válasz banhammer #4793 üzenetére
Én értem a Te problémád, de amit leírtam viszont nem hiszem hogy normális jelenség! A COD-ot is azért hagytam abba, mert tele volt csalóval! Ez dühít baromira, ha megveszi az ember a játékot, akkor legyenek már "tiszta" szerverek, a feltört verziókkal meg játszanak az általam említett emberkék!
-
emiki6
veterán
válasz banhammer #4796 üzenetére
Vicces "csalni" de nem örökké. Valaki azért csal, mert nem jó játékos vagy hátrányban érzi magát. Azaz noob.
Kívánom neked, hogy mindent megkapj az élettől, hogy rájöjj, nem elég. - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Quad Era-1, Grado Hemp & Neumann NDH-30 "salesman"
-
Slystyle
őstag
válasz banhammer #4832 üzenetére
Central Cavern-en mi is nézegettük már ezeket, kb csak fedezéknek lehet azokat a pod szerűségeket használni.
Cry2 alapjaiban el volt rontva, de volt bennük igazság is. Ugyebár itt Cry3-ban rengeteg recoil-t kapott sok fegyver, ami valamilyen szempontból érthető, de másikból pedig elítélendő. Ha kicsit realisztikusan nézzük, akkor jogos a recoil, de ha a játék szemszögéből nézzük, akkor nem sok értelme van, mivel egy csilliárdos ruha van rajtunk, kocsikat rugdosunk stb és egy fegyvert nem tud stabilan megtartani.
Scarab nem rossz, de Rapid Fire elengedhetetlen perk hozzá, ha összetalálkozol egy Scar-ossal, akkor tuti ő szed ki, ha tud is valamennyire célozni. Ugyanígy van az FY-vel is, Rapid Fire kötelező, mert alapjáraton a Rate of Fire-je nagyon alacsony.Ha nem lettek volna nagyobb változások a játékban a Cry2-höz képest, akkor még én is csak DLC-ként gondoltam volna a játékra.
-
eLit-MiLan
senior tag
válasz banhammer #4904 üzenetére
Tagged: megjelölt távcsővel, így látják egy piros háromszöggel a helyzeted cloakban is rövid ideig.
Robbanónyilat tudtommal sehogy sem lehet kivenni.
A vonatnál van egy piros gázpalack féle, azt meglövöd, és leesik az egyik része
Van egy cső a medence mellett amin van egy tekerős kar, amit a 'használ' gombbal lehet aktiválni, de ha már elhasználták előtted akkor nem lehet még1x használni tudtommalOrigin / Steam Name: eLit-MiLan || The headless chickens invaded our world...even me.
-
ffodi
veterán
válasz banhammer #4924 üzenetére
"Érdekes a HNT-s brigádot nem dobálja, pedig ők ha beindulnak akkor van daralás."
Óóó, dehogynem. Ki is rúgnak néha, és ki is fagy/dob a játék. (sokszor akkor, amikor jól megy, biztos azért, mert akkor nagyon pörgök. )
[ Szerkesztve ]
"A minőséget régen gyártották, ma már csak biztosítják." Magassy I. axiómája
-
Slystyle
őstag
-
Slystyle
őstag
válasz banhammer #4979 üzenetére
Nagyon sokan hallatják a hangjukat a hivatalos fórumon. A béta lezárása előtt mi is összeszedtünk egy listát és érkeztek azokhoz is javítás.
Mikor hogy megy a kommunikáció, általában azokhoz nem szólnak hozzá, ami duplikálva lett posztolva, tehát többször is jelezték már az adott hibát vagy rossz "hangnemmel" rontanak neki a fejlesztőknek és elmondják mindennek a játékot és a fejlesztőket is stb.
Ha az ember nem keveri bele az érzelmeit a feedback-be, akkor általában jön válasz, de rengeteg topik van és kevés a kommunikációra kijelölt ember, ugyebár nem minden fejlesztő figyeli a topikokat. -
Slystyle
őstag
válasz banhammer #5072 üzenetére
Ejnye, nem is tudtam, hogy ilyen élvezeti és luxus cikkekkel élsz.
A Claw egy rejtett fegyver. A szervezők is az egyik szerver tesztnél tudták elővarázsolni, persze teljesen véletlenül. Nincs alapból modellje, így a Scarab-ét használja. Több tölténye van, kisebb a visszarúgása, magasabb a lövési gyorsasága, de alacsonyabb a sebzése.
-
Rexcor
őstag
válasz banhammer #5111 üzenetére
Hát, én ma játszottam egy pár HNT-sel, de nem voltak olyan kiemelkedőek. Volt egy srác akinek elég jól ment de a többi HNT-s akik ott voltak nem voltak jobb nálam, pedig én kb 2 hetente tudok játszani vele 2-3 órát. Ha nekem is lenne időm minden nap órákat nyomni akkor azért sokkal jobban menne. Persze lehet, hogy csak éppen akkor nem ment nekik. Amúgy nem akarom leszólni a HNT-s csapatot mert tényleg jók vagytok, csak én még nem játszottam velük és addig azt hittem hogy ilyen 70kill- tíz alatti halál-ra számítsak és ehhez képest átlagosabb.
-
Thunder82
aktív tag
válasz banhammer #5115 üzenetére
Figyelj Bani,itt nem a fegyver számít hanem a skill. Te ha nem tudsz lőni lehetne nálad akár a C1-ből a TAK is de én leszedlek egy Novával akár mielőtt még lőni tudnál vele.A lényeg hogy neked mi tetszik azt válaszd és utána rá kellene jönnöd h hogyan használd ennyi, Érdemes ( főleg ha nem tudod eldönteni ) kb 1-2 hétig ugyanavval a fegyóra gyurni.
(#5116) Rexcor :
Nem mindig ugyanúgy megy nekünk mint ahogy neked se,ennyi erővel mond hatnánk azt is hogy csinálj 1 nap ugyanolyan statokat minden 1-es körben pl 33 - 12-őt
Elégé változó hogy éppen ki játszik is, AZ meg csak hab a tortán Hogy nem mindegyik csapattag PRO ! Van sok ujonc közöttünk akiket "ki kell képezni" a megfelelő szintre és van akinek nem a stajával van a gond[ Szerkesztve ]
- [HNT] - ::Hungarian National Team:: # tHUNderKILLLER # tHUNderKILL3R
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen