- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- PHP programozás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- BOINC: compute for science
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
-
IT café
Pár hasznos infó érhető el az összefoglalót megnyitvaˇ
****CS:GO OFF TOPIC****
[PH!] Steam Group | Facebook
Ha szeretnél jönni 10-es mixre,discordon jelezd
|PH CSGO Discord | Discord beállítási útmutató |
Láda Drop útmutató| Major infó
Új hozzászólás Aktív témák
-
lemusz
addikt
válasz martin.p #66051 üzenetére
Az a hátránya ezeknek a szinkronizációknak, hogy természetüknél fogva input laggot okoznak. Ezt többnyire a kurzoron veszi/veheti észre az ember, márpedig ebben a játékban a célzás az egyik legfontosabb, így elég nagy hátulütő tud lenni az néhány miliszekundum delay is, amit okoznak. Más jellegű multinál vagy single palyernél nyugodtan bekapcsolhatod őket, de cs:go-ban nem ajánlott. Szvsz fps-t korlátozni is hülyeség.
-
Redneck
veterán
válasz martin.p #66051 üzenetére
Engem is érdekelne. Elvileg nem kéne input lagos legyen, ha mindig 144 fps-t tud a rendszer. Ezek a képfrissítéshez igazítják a képkockákat, tehát minden frissítésre jut egy. Elméletben frankó, de még nem próbáltam. Ha az elmélet működik, nemcsak smooth, de input lag mentes is... A helyedben keresnék valami megbízható tesztet.
adise: 100 fps alatti futásról, pláne 50-60 fps-ról egy szót sem írt.
[ Szerkesztve ]
Play Hard GO pr0! - A bugfix, a hiba véglegesítése a programban.