Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Xero

    nagyúr

    válasz Xero #57064 üzenetére

    Egészen konkrétan itt a beta branch bugreport threadje.

    Ez tényleg nagy dolog. Az pedig, hogy a gatyába rázzák kicsit a hitboxot és a lagcompensation bugot (ami ugye pár napja derült ki), az igenis szuper.

    más téma: A NiP éppen hatalmasat játszik. :C

    [ Szerkesztve ]

  • edgR

    őstag

    válasz Xero #57064 üzenetére

    Aláírom, ahogy azt is, hogy valószínűleg rosszul fogalmaztam. :R

    Arra szerettem volna rávilágítani, hogy egy competitivenek hívott játékban, ahol több százezer dolláros nyeremények forognak kockán, nem most kellene egy évek óta alap problémaként számon tartott bughalmazzal (hitbox) foglalkozni, ami nem utolsó sorban egy-egy meccs kimenetelét is nagyban meghatározhatja. Pláne nem egy Reddit thread hatására, amikor évek óta rengeteg videó kering a neten a hitboxok impotenciájáról. A hitbox problémák közül pedig nem gondolom, hogy a guggoló-álló modellek bugjai olyan meghatározók lennének, mert amíg magasabb szinten szinte soha nem találkozol egy helyben álló ellenféllel, addig inkább talán foglalkozhatnának azokkal a hitbox problémákkal, amik mozgás közben jelentkeznek.
    A lassan 20 éves HL motor és az arra épülő 1.6 hitboxa kenterbe veri akármelyik Source alapú játékét. Melyik source motoros játéknál van a helyén a hitbox? Én valószínűleg egyet sem tudnék mondani... Évek óta nyilvánvaló, hogy képtelenek normálisan megírni ezt a részt (valószínűleg a motor adottságai miatt, de ezt ugye necces lenne kommunikálni), a netkódot és a többi szépséget már fel sem sorolom.
    Persze a ládákból jön a pénz, így azt nyomatják. Meg jönnek az összetéveszthető, egységes fegyverhangok, mert az olyan fontos!

    A másik kardinális probléma évek óta a cheater kérdés, amivel nem könnyű ugyan foglalkozni, cserébe jönnek a látszat intézkedések, de tényleges, meghatározó és hosszú távú megoldás nem. Most már ott tartunk, hogy az ESEA Steamen is elérhető, és a Valvenek eközben nem sül le a pofájáról a bőr. Nem hostolnak 128 tickes szervereket, nem rázzák gatyába a szintén évtizedek óta impotens VAC szutykukat. Ehelyett felveszik a Steam listájára gyakorlatilag a konkurens szolgáltatást, ami mindezeket magasabb minőségben nyújtani tudja. A matchmaking ott is legalja, meg órákat lehet várni 1-1 pugra, de legalább vannak 128 tickes szerverek, meg egy (talán?) normálisabb AC.

Új hozzászólás Aktív témák