- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Vírusirtó topic
- Mikrotik routerek
- Synology NAS
- Jelszókezelők
- Linux kezdőknek
- Crypto Trade
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Adguard Premium (Android, PC és egyéb rendszerekre, valamint böngészőkhöz)
- PHP programozás
Új hozzászólás Aktív témák
-
shikaree001
tag
NA LESZ VALAMI GURULÁS?
AlphaPainter6
-
werszomjas
őstag
Így van, teljesen legális.
Én tőle vettem az F1 kódot, és hibátlanul megy a live.
3.690.-ft-ot sztem megér a játék a bug-ok ellenére is
üdv
-
Steady74
addikt
Tegnap este összejöttünk egy páran, de igazán jót nem sikerült gurulni, valahogy elég sok kretén keveredett közénk.
Amit viszont nem értek, és tegnap jöttem rá: ha az autó fara elindul abba az irányba, hogy meg fogsz forogni, akkor meg fogsz forogni, még lassú tempónál is. Kib@szott idegesítő, hogy nem lehet megfogni a forgást se gázadással, se fék+kormányzással sem... Na mindegy, a szimulációs versenyek erre is jók, lehet gyakorolni, bár nekem nem nagyon tetszik még mindig...
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Steady74 #3007 üzenetére
Köszi mindenkinek a tegnapi gamet!
AlphaPainter6-tal nagyokat harcoltunk a dobogóért Istambulban és Silverstoneban is!
Már azt hittem, nem érhet meglepetés a játékban, de tegnap este ezt is megcáfolta a Codies:
Koreában egyszerűen NEM VOLT HANGJA AZ AUTÓMNAK!!!!!Csak a visszaverődő hangokat hallottam, mikor két fal között mentem, vagy a híd alatt mentem át...
(Ezen kívül semmi mást, csak az ellenfeleket és az egyéb effekteket: süvítő szél, a váltásoknál a "kattanás", a gumik hangja, ha kipörög, vagy megcsúszik a kerék, stb...) Egyszerűen képtelen voltam jót menni, mert folyton a ledsort néztem, hogy mikor váltsak, miután a motort nem hallottam.
(ezért is léptem ki a 3. körben...)
Ezért - úgy érzem - a CM-nek jár egy újabb ..i.
[ Szerkesztve ]
It can't rain all the time!
-
makkai
aktív tag
válasz
MC HOBO #3008 üzenetére
Nekem meg a szokásos volt, Melbourne-ben 0 % -os gumit kaptam, pedig keményebbik keveréken a harmadik időt futottam az időmérőn
Utánna pedig csupa számomra első futásos v. egyszer mentem rajta pályákon mentünk.
Istambul lehetett volna még jó, ha nem forgatnak ki az elején.mcsaba80 - AsRock Z77 Extreme4 i7 3770K CM Hyper N520, 4x4 GB Corsair Vengeance LP 2133MHz CL11 DDR3 @1866 Mhz CL9 1,5 V, Samsung 250 GB SSD, GAINWARD PHANTOM GTX970, COBA NITROX 750W, THRUSTMASTER T150 PRO kormány, BenQ W2000 projektor, Denon avr x2500h, JAMO S809 5.0 + JAMO C 912 SUB
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
Pityke78 #3010 üzenetére
Én személy szerint EZEKKEL a beállításokkal megyek, esetleg kisebb változtatásokkal a szárnyállást, a kerékdőlést/összetartást illetve a váltót illetően.
Általában 20%-os futamok vannak benzin-, gumi- és sérülés-szimulációkkal. Az egyéni, hogy ki milyen segítségeket használ, asszem minden engedélyezve volt tegnap, talán a Brake Assist nem...
AI (virtuális versenyző) nem szokott lenni (szerencsére)...
It can't rain all the time!
-
Steady74
addikt
válasz
MC HOBO #3011 üzenetére
Karillával értekeztem tegnap futamok után a benzin szimulációval kapcsolatban, hát teljesen nem értem a rendszert... általában kemény keverékkel indulok mind időmérőn, mind versenyen (ha csak az van, sztem felesleges időpocsékolás az időmérő, én ellenetek akarok versenyezni, nem az idő ellen), és hát az összes versenyen szop@tott a benzin mennyisége. A versenyeken végig a standard keverékkel szoktam menni, és az utolsó két körre, vagy a kerékcsere kivezető körére szoktam feltenni a rich szintre a keveréket, és az összes versenyen az utolsó pár száz méterre kifogyott a benya... nem akarom elhinni, hogy 2 kört nem lehet megtenni max-on.
Ti hogy mentek a benzin mennyiségét figyelembe véve?
-
Motion_Blur
félisten
válasz
Steady74 #3014 üzenetére
Én nem szoktam állítani, és akkor kibírja. Bár volt már olyan hogy az utolsó szektorban köhögött a szekér..
Ha nagy az előny akkor pár körrel a vége előtt visszateszem lean-re, és az utolsó 2 körre felteszem rich-re és durrantok egy gyorskört
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
DigitXT
félisten
válasz
Steady74 #3014 üzenetére
Ha úgy van belőve, hogy standard-on bírja ki az egész futamot,
akkor miből gondolod, hogy probléma nélkül fel kellene tudnod
tenni a végén két körre rich-re, ha előtte sosem volt lean?Szerintem csak akkor tudsz extra benzint felhasználni, ha van:
tehát korábban meg kellett hozzá spórolnod - vagy eleve többet
tankolni az autóba... (Most nem tudom hirtelen, hogy egyáltalán
lehetséges-e az utóbbi, de az meg azért lenne necc, mert végig
hátrányban lennél a plusz súly miatt, amit nem biztos, hogy tud
kompenzálni a dúsabb keverék - és motort is jobban gyilkolnád.)Motion_Blur: Vettel is a végén durrantott egy gyors kört.
[ Szerkesztve ]
-
Steady74
addikt
válasz
Motion_Blur #3015 üzenetére
hja, csak a lean-nel meg nem megyek sehová, pl a tegnapi futamok után. Koreában úgy lettem második, hogy azt hittem az elején lesz@pom magam
Elrajtol a mezőny, persze az első kanyarban mindenki kicsúszik. Erre számítva egészen lassan és szűken fordultam be, simán ki tudtam volna kerülni mindenkit, de egy megpörgő ember éppen szembe jött, telibetalált, szárnyam egy része odalett, és úgy lökött meg, hogy beestem a kicsúszott boly közepére. ott még két pofon, éss nekiszorítottak a palánknak kívül egészen a box utca kijáratánál. mire kiszabadultam, meg visszataláltam a pályára tök utolsó voltam leszámítva azt a gyökeret, aki beszorított. Na innen jöttem fel a végére úgy, hogy Karilla mögött értem be azt hiszem 5 mp körül. Na ide kellene a rich keverék vagy 3-4 körre, hogy fel lehessen zárkózni.
Mindegy, nagy paraszt voltam amúgy a külföldiekkel, magyarokra igyekeztem vigyázni, hogy fel tudjak jönni, mint a talajvíz, szóval nagyon nem örültek nekem, ha utolérem valakit
De ugyanez volt amúgy a brazil pályán is, annyi különbséggel, hogy ott 2 körön keresztül tartottak fel úgy, hogy közben lenyírtam a füvet mindenhol mert állandóan kitettek...
-
polonic
félisten
válasz
Steady74 #3014 üzenetére
Érdekes, én nem tapasztalok ilyeneket.
Én a verseny elején felteszem a legmagasabb szintre, majd akkor váltok vissza, amikor a kijelző optimális szintet mutat már pár kör óta. Így mindig beérek a célba. Egyszer volt olyan, hogy Kínában kifogyott a célegyenesre a benzin. De akkor nem figyeltem még a benzinre.A kifaroláshoz:
Én a kontrollerrel is meg tudom fogni a kifarolást. Nem kell gázt adni. Az hülyeség, értelemszerűen, annál jobban kiforog. Vagy a gázt kell tartani vagy elvenni a gázt. -
MC HOBO
aktív tag
válasz
Steady74 #3014 üzenetére
Én sem szoktam állítgatni, csak akkor, ha muszáj. Már korábban panaszkodtam emiatt, de azóta megbékéltem vele, hogy ez is benne kell legyen...
Adott esetben jól lehet vele taktikázni. Ha pl. csak a gyorsabb pályaszakaszokon teszed RICH-re, a lassabb, kanyargós részeken pedig visszaveszed eggyel, az akár 1 mp-et jelenthet egy körön (nálam...
). De ezt csak Carrier módban szoktam néha alkalmazni, ha nagyon jönnek rám, vagy hibáztam és javítani kell...
(#3015) Motion_Blur: ...szóval mindig...
(#3016) DigitXT: Sajnos nem lehet, ez nekem is nagy szívfájdalmam... Én úgy vagyok vele, hogy bevállalok egy körrel több üzemanyagot, még ha nehezebb is az autó, ha ezzel gyorsabb tudok lenni... De mivel nem lehet több benyát tenni a gépbe, ezért kénytelen vagyok spórolni...
(#3018) polonic: Nekem néha már a rajtnál azt mutatja, hogy OPTIMAL...
[ Szerkesztve ]
It can't rain all the time!
-
Steady74
addikt
válasz
DigitXT #3016 üzenetére
Ha standard keveréken is vagyok, a gumi óvása érdekében eleve nem nyomom ki a szemét a gépnek, ennek ellenére nem lehet megspórolni benyát.
De mondok valamit. Volt SC-s futam is, azonnal lean-ra állítottam a keveréket, majd a végén 2 kört nem bírt ki rich-en.
Úgy fogom fel, hogy ez egy kihívás megérteni és használni, de egyelőre egy nagy kérdőjel nekem.
-
Steady74
addikt
válasz
polonic #3018 üzenetére
Azért ne mondd, hogy hülyeség gázzal játszani, ha elkezd kiforogni az autó.. elveszem a gázt, ellenkormányzás, majd gázzal próbálom irányba állítani, segíteni. a való életben megy, ezt próbálom valahogy átmenteni, de nem nagyon megy...
Keverékállítás HOBO: az ötlet jó, tegnap próbálgattam silverstone-ban, hogy az egyenes szakaszokra feltenni maxra. Azt gondoltam nehéz lesz, mert a KERS-t is akkor nyomom általában, de nem gáz, működik a dolog, lehet este kipróbálom mit hoz egy körön.
-
fess
őstag
Nekem nem nagyon van gondom a benzinnel. Ha kell felrakom rich-re,mikor átvált optimalra akkor vissza standard-ra és úgy ki is bírja a végéig,de ha látom,hogy már nagy előnyöm van vagy esetleg kevés az esély arra,hogy utolérjem az előttem lévőt,1-2 körre visszaveszem lean-re,így megint lesz +1 körre elég
ha észreveszem,hogy megy a hátulja és már nem tudom megfogni,akkor abba az irányba rántom a kormányt,kis gázfröccs majd vissza egyenesbe,így általában egyből irányba is áll a megpördülés után. persze ez nem mindig működik,többet kellene gyakorolni
[ Szerkesztve ]
-
-
Steady74
addikt
válasz
DigitXT #3021 üzenetére
Lehet, hogy szar, de ezzel kell valamit kezdeni. Mivel online szoktam csak versenyezni a TTs szórakozásom mellett, ezért csak ott tudok "tesztelni".
Mindegy, megpróbálom majd simán optimallal végig, és csak az utolsó körre felnyomni. Nálam amúgy azt szokta kiírni az elején, hogy +1 lap... ez nem tudom mit jelent mennyiségre gondolva ...
-
makkai
aktív tag
válasz
Steady74 #3025 üzenetére
Én is keményebb keverékkel szoktam indulni, és amikor a lágyabbat teszem fel akkor a boxból kijövet már rakom is a mix3-ra. Ez általában 4-5 kör, és úgy érek célba, hogy optimal-on vagy + 1körön van az üzemanyag. Szerintem a valós időknél is gyorsabbak vagytok, ezért fogy ki nektek.
Én max a valóságos időket tudom megfutni, és így nem is kevés a benya.
Túl gyorsak vagytok a játéknak!Szerk.: Koreaban és Brazíliában engem is kilöktek ill. kiforgattak, de legalább nem tört össze az eleje.
[ Szerkesztve ]
mcsaba80 - AsRock Z77 Extreme4 i7 3770K CM Hyper N520, 4x4 GB Corsair Vengeance LP 2133MHz CL11 DDR3 @1866 Mhz CL9 1,5 V, Samsung 250 GB SSD, GAINWARD PHANTOM GTX970, COBA NITROX 750W, THRUSTMASTER T150 PRO kormány, BenQ W2000 projektor, Denon avr x2500h, JAMO S809 5.0 + JAMO C 912 SUB
-
fsztm174
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudom tudtok nekem segíteni, hogy az F1game.hu oldalra miért nem lehet belépni?
Előre is köszi! -
Motion_Blur
félisten
válasz
fsztm174 #3028 üzenetére
Hál istennek zárt közösség lett, tehát csak regisztrált tagok böngészhetik. Magyarul az a pár idióta aki csinálja az oldalt (tisztelet a kivételnek), mindenféle ellenreakciótól való félelem nélkül szidhat azt akit csak akar miközben virtuálisan lesz/pják egymást..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
fsztm174
csendes tag
válasz
Motion_Blur #3029 üzenetére
Az lehet, hogy csak regisztrált tagok léphetnek be, de még azzal sem enged be. A másik kérdés, hogy aki esetleg most akar regisztrálni mert mondjuk értesült az oldalról még regisztrálni sem tud?
-
MC HOBO
aktív tag
-
hybridsong
csendes tag
Sziasztok!
Én is végigolvastam hogy kinek milyen problámája van az F1 2011-el.Nekem az elején nem volt semmi gondom.Pár nap mulva nem engedett be a live-ba meg hogy korrupt a mentésem meg ilyenek.A live azóta megjavult és a mentést is elmentettem és bemásolgattam és ennél fogva nem vesztek el az adatok.Most viszont ott tartok hogy amikor belépek live-ba akkor tölt betölti a mentést meg mindent és utána exe hibával leáll a játék és akárhányszor újrarakom mindig ezt játsza.Bocsi hogyha már valahol leírtátok, de olyan sok a hozzászólás hogy nem volt idegrendszerem végignézni.előre is köszönöm a válaszokat.
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
hybridsong #3035 üzenetére
Ilyen és hasonló gondjaim nekem is voltak/vannak, de úgy tudom, nincs még megoldás rájuk...
Nekem az szokott segíteni, ha visszamásolom az utolsó AUTOSAVE másolatomat ide:
C:\Documents and Settings\....\My Games\Codemasters F1 2011\. Az egész mappát.Egyébként ITT NÉZZ KÖRÜL, hátha valamelyik hsz. segít...
Egy esetben az is előfordult már (Trihornnál), hogy a WIN7-et kellet újratenni, csak úgy indult el a game...
[ Szerkesztve ]
It can't rain all the time!
-
Steady74
addikt
válasz
Motion_Blur #3029 üzenetére
3 napja nem alszom rendesen, teljesen zavarodott lett az eletem... azt hittem egyszer tagja lehet pedig annak a remek kozossegnek...
-
Steady74
addikt
http://www.formula.hu/hirek/153/390/61887/ezt-la
-
makkai
aktív tag
válasz
fsztm174 #3032 üzenetére
A "FASZBUKON" nyomon követheted. hétfőn vagy kedden indul újra.
Én csak a magyarítás (ami náluk magyarosítás) miatt néztem.mcsaba80 - AsRock Z77 Extreme4 i7 3770K CM Hyper N520, 4x4 GB Corsair Vengeance LP 2133MHz CL11 DDR3 @1866 Mhz CL9 1,5 V, Samsung 250 GB SSD, GAINWARD PHANTOM GTX970, COBA NITROX 750W, THRUSTMASTER T150 PRO kormány, BenQ W2000 projektor, Denon avr x2500h, JAMO S809 5.0 + JAMO C 912 SUB
-
hybridsong
csendes tag
válasz
MC HOBO #3036 üzenetére
Már probáltam párszor és kb 5 perccel ezelött is de nem igazán akar elindulni. Kiprobáltam úgy is hogy nem jelentkezek be csak amikor elindult a játék és ott is lefagy.Kitöröltem a mentést beraktam mégegyszer akkor sem megy.Most viszont csak ez az egy baja van elötte a mentések mentek el és ugyanigy fagyott de akkor install után ment most pedig semmi.Ki kéne probálni hogy a patcht nem töltöm le akkor lehet hogy menne.Már nemtudom mit csináljak de már nagyon idegesít.
-
polonic
félisten
válasz
hybridsong #3040 üzenetére
Kapcsold ki a dx11-et. Próbálkozz ezzel is.
-
hybridsong
csendes tag
válasz
hybridsong #3040 üzenetére
Akkor lehet hogy tényleg csak 1 windows install segítene?
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
hybridsong #3042 üzenetére
Ezt nem állítom, de ha van szabad helyed egy másik partíción, talán érdemes feltenni arra egy másik WIN-t, hátha...
Vagy, ahogy polonic írta, megpróbálhatod DX9-cel... (bár ezt ugye már csak a játékon belül tudod állítani és ha el se indul...
)
[ Szerkesztve ]
It can't rain all the time!
-
MC HOBO
aktív tag
-
MC HOBO
aktív tag
-
MC HOBO
aktív tag
válasz
hybridsong #3049 üzenetére
Igazán nincs mit!
Ma este lesz valaki onlány??
It can't rain all the time!