Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ledgeri

    nagyúr

    válasz nanamii_o #302 üzenetére

    Ha te töröltetted a mail-fiókot, és a régi szabályzat, és az új policy sem engedi a cím újrareget, és a kérdéses külsős reget is töröltetted, és annak a szabályzata sem ad lehetőséget az újraregre, akkor jó vagy (jogilag).
    Minnél több dőlt betűsre a válasz nem annál nagyobb az esélye, hogy a félt dolgod megtörténik.

    Én is vígan hittem, hogy egy accountomat töröltem múlt évben (még support is írt, hogy törölt), mostanság viszont kellett volna, így rápróbáltam, és beengedett a régi adatokkal.
    Másik meg valahogy lett egy zendeskes account amibe be tudok lépni és egy másik accounthoz tartozott (zedesk az egy ugyfélszolgálati hibajegy-kezelő). Hiába kérem 2 éve, hogy töröljék az accountot (a zendeskest) nem törlik, tudják, akarják... már gondoltam hogy az lesz az első GDPR-os jelentésem...

    (minden fentire, egy jelszókezelő megléte kincs és még így is van 1-2 account amiről tudom, hogy létezik, nem töröltem, de nem férek hozzá de még aktív)

    Pár okos a fenti problémád végett mondja, hogy ha emailről van szó, akkor aktívat lehet váltogatni, de a már használtat érdemes vinni tovább, mert ha a te felögyeleted alatt van, akkor legalább feltűnik ha már nem tudsz hozzáférni... míg ha lemondasz róla, akkor már nincs annyi rálátásod se... Persze az előbbi ellen megy a topik-story....

    // #ublockO-HardMode // anti-blockadblock-er // PH! új arculat: 1/ 500 // szeksziboj -nálam van egy pirospontod! // Találtam sárga fényű lézert! (kézit, ceruzaelemest) https://youtu.be/XQnmMjYHgcM //

Új hozzászólás Aktív témák