- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Aktív témák
-
Tutivesztes
tag
-
FefeeX
veterán
válasz
Lackooo84 #11499 üzenetére
Valóban, nem csak nálad annyi, azonban... A maximális sebességet nem garantálja a UPC, csak a garantáltat, így gyakorlatilag jogod sincs szólni - persze megértem a szomorúságod, mert engem is bánt, hogy a maxot még rövid ideig sem képes elérni.
Az előfizetési díjadra pedig annyit, ha nincs hűséged, akkor nincs kötelezve arra, hogy annyiért adja, amennyiért megkötötted (a 20-->25% ÁFA változáskor volt egy emelés), mint ahogy te sem vagy kötelezve arra, hogy továbbra is előfizess. -
RamboHori
csendes tag
válasz
Lackooo84 #11774 üzenetére
Igaz,olyankor csak a modem van
Nekem a szerelő korrekt volt nagyon,bár az a fura mérőkészüléke beadta a kulcsot
,igy elnapoltuk,mit tudtok a kábelekről?Valós az hogy nem mindegy milyen kábel van gép és switch közt?Befolyásolja a sebességet?
Ki a kicsit nem becsüli, az nem jár Tescoba.
-
-
kali
legenda
válasz
Lackooo84 #12070 üzenetére
én meg hiszem - vagy csak egy részét mondta el a dologak -, mert előzmény kell(ett) hozzá, sima 2 nap alatt történő 130 gb forgalom miatt/után nem hiszem, hogy korlátoz(na) a szolgáltató!
vagy 3 hónap átlagában jelentősen meghaladta a 300 gb forgalmat, vagy nem is a szolgáltató korlátoz, hanem más technikai oka(i) van(nak) a sebesség esetleges csökkenésének![ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Lackooo84 #12075 üzenetére
ja, és még melyik szolgáltatónál pont 300 gb a korlát 3 hónap átlagában? ebből is leeshetett volna...
keress olyan hozzászólást, ahol nem upc netes ír valamit, és nem írja le, hogy más témáról/szolgáltatóról van szó!
de tényleg felesleges vitázni, eztán bármikor bármilyen netes butaság az eszedbe jut, nyugodtan gyere ide, és irkálj bátran...[ Szerkesztve ]
-
Jarlaxle
senior tag
válasz
Lackooo84 #12178 üzenetére
Akkor most mivan? Elején azt írod hogy nem jó a letöltésed aztán meg azt hogy mégis jó? Gondolom az elején feltöltést akartál írni. De nem is értem minek méregeti az ember a netsebességét ezekkel a mérőkkel. megnéztem most ez az UPC-s mérőt és 9-9,5 mb/s-et adott ki feltöltésre (torrenten pedig megvan a 10). Akkor most nekemis anyáznom kéne?
[ Szerkesztve ]
-
Jarlaxle
senior tag
válasz
Lackooo84 #12184 üzenetére
Hát nagyobb bajod sose legyen a nettel, asszem emiatt teljesen fölösleges idegeskedni meg a szolgáltatót szidni. Attól is függ torrentnél a feltöltési sebesség hogy mennyi peerhez kapcsolódsz, növeld a utorrentben a kapcsolodható peerek számát, meg a szálak számát is.
MOD: Ja meg én a feltöltési sebességemről beszéltem az előbb nem a letöltésről, látom nem sikerült elolvasni rendesen.
Plusz azt is kiemeeltem, hogy csak a csoda sebességmérő mutat kevesebbet, a valóságban megvan az elméleti max, úgyhogy ezek nem érnek semmit se.
[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Lackooo84 #12190 üzenetére
van gyorsabb upc net is, meg több tv csatornás csomag is, és a hálózat sem lehet annyira rossz, ha arányában a legtöbb helyen adott a maximális sávszélesség, de mindegy is, ennyiért kár nyavalyognod, lehet lépni, vannak még szolgáltatók...
de azt ugyen nem gondolod komolyan, hogy majd a t, digi...stb esetében mindig 100%-ig a névleges maximális sebeséget fogod kapni?!?! pont nem erre találták ki a garantált sebesség fogalmát! -
kali
legenda
válasz
Lackooo84 #12196 üzenetére
nem vagyok upc matyi, vannak ezen a fórumon elég sokan, akik személyesen ismernek, és ők most jókat mosolyognak...
több dologba is beleszólok, mert sima upc előfizetőként is bánt néhány olyan hozzászólás, ahol; nem ért hozzá, de csak töltene, de az istennek sem megy, pedig húzza a kábelt, a szolgáltató a hibás mindenért...stb!
azért néha olvass bele a digi topic hozzászólásaiba, ott sem mindig minden fenékig tejföl!
a csatornák változásairól több helyen is tajékoztatnak, arról senki sem tehet, hogy te nem olvasod a hírleveleket...stb!
senki sem kényszerít a digitális tévézésre, de a feljődést valamennyire követni kell, különben több hártányod lesz, mint előnyöd, és még több is kerül - ez üzletpolitika, a szolgáltató szolgáltat, te pedig eldöntöd, hogy neked jó vagy sem, mi és milyen formában kell, és az alapján is fizetsz...
ha valaki nem elégedett a sima ügyfélszolgálattal, akkor kérni kell a műszakisokat! bár sok ügyfél még a hibát sem tudja behatárolni, csak annyit mond, hogy nem megy a net, akkor minek rögtön műszaki zseni? amikor nálam probléma volt anno a nettel, felhívtam az ügyfélszolgálatot, a csaj darálni kezdte a monoton szöveget, mire udvariasan elmondtan neki néhány dolgot, amit már próbáltam, és udvariasan kértem, kapcsolja a műszakis kollégáját, mert konyítok valamennyit a dolgokhoz, és nem egyszerű hiba lesz, erre simán kapcsolta, ott pedig tudtak segíteni![ Szerkesztve ]
-
Jarlaxle
senior tag
válasz
Lackooo84 #12190 üzenetére
Bocs de attól még, hogy neked problémád van a szolgáltatóval attól még nem szar. Nekem kábeltévével se volt még gondom, ügyfélszolgálattal se, nettel se. Ha meg azt hiszed hogy a DIGI az mekkora isten szolgáltató akkor szerintem inkább járj utána és fogsz ott is olyan dolgokat olvasni amitől a hajad égnek áll.
-
kali
legenda
válasz
Lackooo84 #12204 üzenetére
tudom, hogy mi az az aorta, még ilyen szlengben is!
nem kell hagyni, hogy az ügyfélszolgálatosoknak legyen mire fogniuk, rutinosan kerülni kell, hogy kapaszkodót adj nekik!
nekem például nincs digi lehetőségem, de ha problémám lenne a upc net vagy tv szolgáltatásával, akkor már mennék is a - számomra net szempontjából amúgy problémásabbnak vélt - t-hez! a minőség nekem is fontos!
csupán azzal van gondom, ha - esetlegesen hozzáértés hiányából adódóan -, olyan problémákat próbál némely ügyfél a szolgáltató nyakába varrni, amiről a szolgáltató nem tehet, vagy adott probléma tűréshatáron belül van! olyan szolgáltató szerintem nincs, ahol minden előfizető 100%-ig elégedett! tolerálni kell a dolgokat oda-vissza, és kevesebb a gond! adott kereteken belül a szolgáltató is elnéz dolgokat, de ez fordítva is legyen így! sajnos, sok ember hajlamos csak a saját oldalát nézni...[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz
Lackooo84 #12207 üzenetére
egyrészt ekkora sebességnél a speedtest és társai már nem mindenütt mutatnak valós eredményt, másrészt azért javában találni olyan hozzászólást is, ahol nincs meg a várt sebesség!
igaz, nekem csak 30/3 van - ha upc dolgozó lennék, akkor minimum 60/6 de lehet, hogy 120/10 lenne-, de a 31 - 32 mbit mindig jön!
az analóg tv esetében néha változott bizonyos adók helye/frekvenciája, lehet, hogy arra értették. látod, digitális tv esetében nincs annyi hibalehetőség, illetve egyszerűbb orvosolni! -
#35104512
törölt tag
válasz
Lackooo84 #12190 üzenetére
Egyik ismerősömnek minden éjjel full leáll a net, meg a szomszédjának is, gondolják a marha éjjel úgyis alszik, ja csak hát azt elfelejtik, hogy van modem log...
csak egy kérdés ezzel kapcsolatban, ugye te sem gondolod komolyan, hogy valaki ül egy kapcsolószekrény előtt, és kedve szerint lekapcsolgatja a netet éjszaka bizonyos embereknél, mert, hogy éjjel úgyis alszik?
-
-
Hegyirabló
veterán
válasz
Lackooo84 #12246 üzenetére
Látod, nem is vettem észre, hogy ezt nekem írtad.
Nekem szatyorból vette elő a modemet, nem is próbálta tagadni, hogy használt, viszont esküdözött többszöri rákérdezésre, hogy nem lesz vele gond.
Apró adalék mindenkinek: sokan panaszkodnak, hogy bizonyos időszakokba leesik a forgalmuk. Nekem ugyan még csak péntek este óta megy, de elég sokat tesztelem, stabilan hozza a 15 le és az 1,5 fel-t. Már csak a társasház ikedvezményt kellene kibulizni, és mehetnék fel a 30-asba.
[ Szerkesztve ]
Aquila non captat muscas.
-
-
need
addikt
válasz
Lackooo84 #12326 üzenetére
az ügyfélszolgálat szerintem ismeri ezt a modot...mert válthatok és most nem csomagrol beszélek fiber 120 és gold csatornás tv-re de ez is csak hüséggel 2010 november ig!
na így már CUMI!D750+Tami 24-70..Nikon 70-200 f/2.8 vrII....Diablo3 Battletag: norennord#2734 Division 2 noren73
-
kali
legenda
válasz
Lackooo84 #12360 üzenetére
router függvénye is a dolog; van olyan router, aminél a modem áramtalanítása nélkül is elég a release - renew, és mindig új ip címet kapok, de van olyan is, aminél áramtalanítással sem mindig.
Lesliegold; igen, de az aszf szerint;
fiber power 30 esetén; 3 ip cím - de azonos időben csak 1 ip cím használható
fiber power 60 és 120 esetén; 3 ip cím - azonos időben egyszerre hasznáható mind a 3 -
jerry311
nagyúr
válasz
Lackooo84 #12385 üzenetére
Máshol is ennyi lesz. A nagy vízen túlra és vissza ennyi idő alatt jut el a csomag. Ezzel nem nagyon lehet mit csinálni, hozzáteszem a TCP/IP a távolság (válaszidő) növekedésével egyre kisebb sávszélességre képes. Persze lehet tuningolni, de csodákat nem várhatunk.
Játssz olyat aminek van Európában is szervere. -
ZEN1TH
őstag
válasz
Lackooo84 #13086 üzenetére
enis mennek ha lenne itt mas, 15/3-asom van, es ilyeneket merek:
torrent sem megy 140k fole, barhonnan toltok ott sem, es ami tenyleg felhaborito az az hogy ITT full sebesseget mutat, ot kulonbozo speedtestert probaltam mindenhol fos csak a hivatalos upc-snel nem, hat elmehetnek a jo budos...
multkor betelefonaltam, szerintuk nincs problema, elmagyaraztam nagyjabol a problemat, az ugyintezonek kb koze nem volt, a beszelgetes vege az lett hogy majd visszahiv valami technikus, mindez tortent mult het kedden, asszem szerzodesbontas lessz a vege, mert ez elfogadhatatlan es felhaboritohttps://www.flickr.com/photos/hartmanntamas/
-
Aktív témák
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB