Aktív témák
-
jerry311
nagyúr
Ha valahol kimaradas van, amit ki is lehet tenni IVR-ba, akkor azt ugyfelszam vagy iranyitoszam alapjan bemondja az automata. Ha nincs automatad hibabemondas, akkor egyedi hiba vagy olyan kis teruletre korlatozodik, amit nem lehet automatan bemondatni.
Probald oket koran reggel vagy keso ejjel hivni, akkor kevesebbet kell varni. -
Intruder2k5
MODERÁTOR
Szerintem azt bemondja ha kell, ha nem! Nekem többször előfordult, hogy ilyen bemondás után is 1-2 perc alatt ügyintézőhöz jutottam, ahogy a fordítottja is, hogy nem jelezte előre, mégis sokat kellett várni! Elkezdi mondani, hogy a hátralévő várakozási idő több mint 5 perc, aztán még 3 perc múlva is több, mint 5 perc... Szóval ez teljesen rnd dolog szerintem. Amúgy meg ezért tartom az 550Ft-os upc telefont, mert egyrészt van több ismerős, akivel így ingyen beszélek, másrészt meg ha valami hiba van, akkor azon elzenél az ügyfélszolgálat kihangosítva ameddig akar, és majd ha a túloldalon felveszik, akkor én is felveszem! Na persze ez csak akkor igaz, ha a telefont nem érinti a hiba! Ezen kívül írhatsz nekik weben is, én volt mikor itt kértem visszahívást, tekintettel arra, hogy nem működött a upc-s telefonom! A 1221-et, ha ez a tábla igaz, akkor délidőben, kora délután érdemes hívni!
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://shorturl.at/L8E51
Aktív témák
- Eladó egy Asus s370-dl rev 1.02 s370 - slot 1 átalakító kártya
- Philips PowerLife 2400 wattos gőzölős vasaló GC2998/80
- AMD FX 8350 8 Core processzor +Hűtö+Gigabyte 970 Gaming AM3+ Alaplap +24Gb Ram Félkonfig félgép
- Canon 600D digitális fényképezőgép, utazótáskával, kiegészítőkkel
- Xiaomi Mijia Deerma spriccelős felmosó szett, spray felmosó nyél + mikroszálas mopok