Új hozzászólás Aktív témák

  • #00983040

    törölt tag

    válasz EnterR #25462 üzenetére

    Az a helyzet, h a BF4 a kezdetek óta egy iszonyú bug-halmaz, Mantle-nek szinte esélye nincs vele. Az meg nem az AMD hibája ,hogy a játék készítők programozási képessége elakad. Illene komolyabban odafigyelni ekkora kaliberű vagyis volumenű játékok készítésénél .
    Megkell lesni a Cry Engine milyen frankó lett , no itt már nincs ilyen problem .

    A Crytek bejelentette, hogy a CryEngine csatlakozik a Mantle támogatásos 3D-s motorok köréhez, így a jövőben megjelenő CryEngine játékok profitálhatnak majd a hardverközeli API előnyeiből. Cevat Yerli, a Crytek vezetője ki is emelte, hogy nekik mindig is fontos volt, hogy a legfrissebb technológiákat hozzák el a játékosoknak és a fejlesztőknek, ráadásul az AMD-vel is jó kapcsolatot ápolnak, így viszonylag természetesnek tűnt a lépés. Mivel a 2015-ben érkező Star Citizen is ezt a motort használja, így várható is volt, hogy a Crytek előbb-utóbb implementálja a Mantle támogatást, hiszen az a játék teljes mellszélességgel kiáll az AMD API-ja mellett. A CryEngine-nel a jövőben egyébként olyan játékok jönnek még, mint az Evolve vagy Homefront 2. Ezeknél még nincs megerősítve a Mantle támogatás, de mivel utóbbit maga a Crytek fejleszti, így borítékolható, szeretni fogja a GCN architektúrás Radeonokat. A nagy grafikus motorok közül így már kettő is támogatja az AMD megoldását, a CryEngine a Frostbite 3-hoz (Battlefield 4) csatlakozott ezen a téren. A DICE által fejlesztett motort a jövőben vagy egy tucat játék fogja használni, így már csak annyi a kérdés, hogy az AMD-nek sikerül-e az Epic-et is befűznie, hogy az Unreal Engine 4 is Mantle támogatást kapjon. Ezzel a három motorral ugyanis le lehet fedni a piac elég nagy részét . Az AMD azt is bejelentette, hogy szorosabbra fűzte a kapcsolatát a Square-Enix-szel, a Rebellion Developmenttel és a Xavianttal. Ez azért annyira nem újkeletű hír, hiszen már egy ideje tudható, hogy a Rebellion Sniper Elite III-ja (és ezáltal a cég Asura motorja) támogatni fogja a Mantle API-t, míg a Xaviant által fejlesztett Lichdomban inkább a TrueAudio és a TressFX kerül előtérbe. A Square Enixnél a Murdered: Soul Suspect esetében van együttműködés az AMD és a készítők között, és optimalizált DX11-es effektekre számíthatunk, valamint további bejelentésekre a közeljövőben.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák