-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dragonfx
veterán
válasz Calogero #3628 üzenetére
Ja a V12vel leálltak bejelntették de lassana V10et is elrakják...mi lesz veled M5 M6
Eza motor bivaly király motor dehát kiszolgálta idejét emnnyi ideig volt ott az e46 m3-ban..kitünő díjakat nyert amit a cikk is említ.
Mivel az uj M3ba V8 4.0 van várható volt hogy a Z4M miatt nem fogják csak gyártani...gondolom gazdaságtalan......de majd kitalálnak valamit ...Én még egy V6-ot esetleg turboval se tartok elképzelhetetlennek
De szerencsére csak ez az M motor nyugalmazodik a sima sor6ok maradnak..mondjuk ha azokat kiszednék akkor szerint a bmw be is csukhatna kb...."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Ja, hozzáraktam egyéni véleményemet felvetésemet.
Amugy ott van 6hengeres turbo....persze lehet sor6 is de ki tudja a V6 biturbó jobban mutatnaKolumbusz>>szerintme van neki úgy értette kereket.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3636 üzenetére
sor6nál 2 turbonál milyen hengersorokról beszélünk?
Amugy biturbo mert egy nagy 1 kicsi van rajta...egyik alacsony fordulaton tölt hogy alul is nyomatékos legyen míg a nagyobb magason még nagyobb legyen a teljesítmény...és ez a dízelnél is így van hisz abban sincs V motor...535d, 335d, 135i, 335i, 335ci, és szerintme van 635ci is...és asszem tervezik az x6ba is belerakni.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3638 üzenetére
én ugy sejtem tudom enm egyforma, és mint írtam egyik alsó tartományban tölt(kicsi).hogy legyne nyomaték, míg a nagy magas fordulaton hogy nagyobb legyen a nyomaték lóerő.
Ugye a bmw motorok sőt mindegyik mai kivéve dízeleket, alsó tartományban (értsd 1500-3000) nem annyira virgoncak, ennek kiküszöbölésére csinálták a biurbot. twinturbo csak V.s motron lehet szerintem.Különben széttolná a motrot a nyomás.
Ja 135i alias M1 szerintem.5.x.es gyorsulással simán.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3643 üzenetére
szerintem 4-5 ilyen lehetséges alternatívával besétálnánk ketten a wallisba, lehet elég nagy fejtörést okoznánk az ottani öltönyös úriembereknek
Nagyon istenítve van ez az új 274 lovas 3.0ás nem lefojtott moci, próbáld ki ...és nyilatkozz 330i ..lehet ki se szállsz
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Hát ma egy keményebb fékezéskor....téligummával még világosban délutána ledermedt uton hát csusztam vagy 10métert mire lassultam...vissza is vettem 40re szörnyű eza fos minusz
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3659 üzenetére
hát jahh a turbós auto előnye
a turbó annyi felmelegszik begyujt valami tömítést, gumit, műanyagot..ez nem vicc lehetséges...amugy elég szégyen egy volvonak.
te is toltad akocsit?mér mi baja volt hogy nem ment?
ők is kézzel tolták??
vajon mér nem indult be ..valszeg szétégett minden.
vajon ez garanciális hiba lesz neki?amugy kis poroltó kocsiba való 2-3e teszkóba..haverom apja 5éve így közlekedik..hátúl benn van mind2 kocsiban.
bmw.vel tiéddel nem történik ilyen, nem kispicezett motor és nem turbóval.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3683 üzenetére
igen mikor hallok ilyeneket hogy ujszerű értsd 3-5 éves 50-80e.t futott autok netán épp vadiuj sok sok millás otthagyja a tulaját akkor picit elmosslyodok és örülök az automnak.még ha 4henger is és 11et eszik és és mégha milliót se ér akkor is.mert nincs vele bosszúság.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ez szép...én a helyében ha anyagilag megtehettem volna..az egészett otthagytam volna apicsbe..sajnos a fizika és morbid szabálya még mindig igaz...ami el tud romlani el is romlik...és minél bonyolultabbe ygs zerkezett annál nagyobb a meghibásodás esélye...ezért nem kell nekem túlextrázott ergo bonyolított auto.
Audi azért jobb mert bmw maffiább, sportosabb auto és sokan ez alapján döntenek, nekik diplomatikus kell.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3691 üzenetére
hát jah..ma láttam is egyet...M-packos gondolom futómű is az volt...hát úgy ugrált pattogott még külső szemmel is az útegyenetlenségeken....
A 3.0ás dícsért motor helyett inkább audi..szégyeld magad...274 lóerő....melleslega modelfrissis 3as limo is szép már nem csak a coupé.
135i rulezzz
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3703 üzenetére
na ezé nem való neked 15 milkás turbos bmw...mert szétgányolnád
nem bírjaia mai modern technikai az iylne angy tuningot max. ha ölsza mociba belülre is.amugy gyenge a hamannos 365 ló asszem az alpinájé meg 380 ...de it írták már megbontottáka mocit kovácsolt cumokkal.
274 lovas 3.0ásból is szerintme 300lovat elé lehet hozni egy chippel meg másik kipufogórendszerrel.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Egy lehetséges vetélytárs az M5nek.
nem néz ki xarul.
[link]"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3733 üzenetére
Nem kell oda V10 biturbo elég a V8 biturbó is csak kellő karakterisztikával......igaz tudom az van az x6ban..de az szörnyen le van fogva..menetdinamikára mentek nem teljesítményre sportosságra.tol mint a hülye.De 4.4 liter V8 biturbó 404 ló asszem az nem nagy show....
Az M V8-ra 2 turbó...szerintme olyan 600 közeli lenni...mi tudná megfogni?? ...M5öt körbeveri balról jobbról.....lehet így turbó nélkül is....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3735 üzenetére
Azért nézd csak meg a 2linket.
M3 4.8 alatt van 100on, M5 4.7...Az automatával az M3 4.6..vagyis elméleti síkon 0-100ra megveri...nem tudom ez a dsg3 as sportautomata vagy már az uj 7 sebbességes dkg-ra gondolnak az automata alatt....alaphangon nagyobb a kasztni ugye...mindkettő a sportosság jegyében...de az m3nak..200 kg előnye van súlyban ....és az M5nél nézd meg hol jön meg a nyomaték...bivaly magasan....M3nál az a 3900 teljesen okésabb...átlag mai benzines bömikben is 3500-4000 közt jön mega nyomaték...ez régóta hagyomány...azért egy 0-200..vagy 100-200as adatra kíváncsi lennék mind2 jármű esetében....lehet ott már az m5 elhúzna..de nem teljesen egytértelmű ám ez a családi harc köztük....
Más:
ma láttam egy fekete e39et...nem m5...de elől hátúl sportlökös....króm angel eyes..fekete rács....ac schnitzer..durván peres felni...hát bivaly sokat dob..kiemeli a sok e39 közül...te neked nincsenek ilyen optikai tuning ambícioid?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3739 üzenetére
áhh 350 nem lett volna...jó mondjuk ha gyárit akarsz mindenből akkor igen.
lökösök 30-40e darabja..fény rá 20-25e/elem.
a kipufogórendszer gondolom elég sok..de egyoldalon dupla nem elég neked ..ugy csak 1 végdob kell.
van abs.ből ami olyna mint agyári német piacon...apud ha sokat járkál hazahozza neked és a szállítást meguszod...de persze egy m5 bivalyabb.Hát 200 fölött persze m5 nyer..de addig??? vagy ringen?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3742 üzenetére
7.5-8 körüli..tényleg csodás ez a 2.8 dual vanos..utánanézek én ennek mert ez több mint bíztató.
e320cdi letol téged nyomaték miatt nemde?Vangelis>>5.8??..hol?pályán?70nwl??vagy hogy??menjél már neked 2 henger termeli vissza a benyát vagy mi?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Hát ritka szerencsés helyzetben vagy, ki fogsz lógni a sorból és irigyelni fognak...de egyértelműen 535i...biturbó...306 ló.
22ből még aranybetétet is kapsz bele.
5ösbe 4 ember vígan elvan 3 pláne, én mindenképp azt választanám. és a turbós benyás érzés hihetetlen lehet szerintem.szerk>>bocs 5ösből nincs 35ös. vagyis a dupla turbós 3.0ás mocis.nagy kár...tuti befutó.
3as coupé/limo nem játszik?a4gyel egy kategória.ebben esetben azt mondom 530i kicsivel több mint 14...a másik majdnem 17...még meg is dícsérnek olcsón kihozod
u.i.:én már láttam 535i magyar rendszámosat vajon mér nincs a kínálatban már? .. a 4.0ás is 306 ló jobb lenne ez helyette?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
Hogy hogy nem veheted meg...pedig az úgy lenne faintos és akkor a volvo kérdés megoldodna vagy már jó a váltója?vagy mi volt a baj vele multkor??
540esről nem tudok semmit, én 530i.t vennék továbbra is. 1000cm3 +34ló nem túl meggyőző nekem.nagyon le van fojtva....m-packkot kérsz rá + minden extrát nem az lesz olyan olcsó
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
csak nehogy viszakozanak szerintem sajnálnád...
de e36 316i.m van...csak linkelted a 4.0ás V8at hogy azt rakjam e36ba..én megírtam erre minek??..sokkal biztosabb alapból jót venni gyárilag M3at...
Egy 4.0 V8hoz mi mindent kéne e36ban vágni faragni cserélni...áh nem érné meg...és egy M3 odacsapná szerintem mert az erő nem menne át ugy....
amugy a követkekező e36 320 coupé lesz 95-98as...esetleg ha BMW001 sokáig meggyőzköd akkor ugyanez csak 28as mocis ...meg ugye majd ha ott tartok a próba is sokat dönt majd.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
e36 m3 megvan 2.5ből.....egy 2.0ásba 4.0ásat belerakni...áhhhh hihetetlen melo nem éri meg.
Nekem 5ös nem kell.nagy.nem sportos nem tetszik.
e36 3as coupé....esetleg e46 limo/coupé...de ezek drágák még.meg ezek már otthon nem szerelhető technikák bonyolultabbak jóval.Na csak nem vagyok hülye>>e60 535i
azé mondom láttam pesten is ilyet...5ös 3.0ás biturbó motorral sürgősen intéztess magadnak menetpróbát..ha kinn vagy érdekelt a gyárnál ismerős által münchenbe 101% tud neked szerezni ilyet."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3763 üzenetére
A mostani 5ös alapból sportos. M-packkal nagyon sportos.csoda.
De az e36/e39 csak m-packkal sportos.amugy nem az én szememben.hát igen az uj kor fejlesztései sokat dobnak.fekete e39 m-packkal.optikai meg futmű.az az ujabbik fajta lámpás.na az odaütős.ma láttam egyet keletibe. .nem M5 volt.valszeg valami 6os motros.
szerinted miért veteék ki az uj 5ösből a 35i mocit?(3.0ás biturbót?..érthetetlen.inkább a lefojtott 4.0át V8at rakják bele nyomaték miatt?..de hisz a nyomaték a 35i.ben is csodás volt.sőt szerintem jobb is mint ebbe a 4.0ás V8ba.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Vangelis #3770 üzenetére
mondtad multkor 5.8 volt pályán előtte is 7.5 vegyesbe.ennél jobban nem enne egy e90 320d se..mellesleg ugye dízel meg 4 henger....
Tiéd nem 6os váltós???Szép ez az e39..a lámpa sokat dob rajta...de ezek ilyen olcsón mennek már? nagyon zuhan az árúk....amugy meg auto váltós szal ha még lenne is rá kiesett...
BMW001>>tiéd manuál ugye??..amugy e46 320i.je van
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz Vandit. #3777 üzenetére
igen reális.ne hallgass a többiekre ez nem túlcsicsázott.ez az m-pack ami rajta van csak a díszlécek is fényezve vannak...jó a hátsó lökös nem M de szerintem designos...nem tom mér baj ha egy kocsi pofásan néz ki....
az e46 feltünően olcsó valami nem stimmel....
9 liter nem számít zabálásnak gyerekek pláne 218 lótól...tudom az 1.6os nem gazdaságos de nekem 10-11et eszik..és ez mindenkinél így van...aki nem ezt mondja hazudik...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz (Kolombusz) #3796 üzenetére
léci ezzel a dumával ne gyere itt jó..ez nem a milyen autot vegyek topik..ez bmw topik..aki itt van tudja mi mennyi miért annyi amennyi...ha te nem így érzed kiléphetsz az ablakból...ez egy e46os bmw....ennek ára van...és nem annyi.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3822 üzenetére
de nem nagypapi tempoba és ha egy valaki rádvillog race again
sehogy nem lesz 5.5 az enyémmel..még a tiéddel sem....
ha 80nal mész pályán akkor sem.Kolumbusz>>az én 1.6osommal te még pályán sem hozod ki a 6ot....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ez apenge...
hát igen....jó is ez...szép a hangja szerintem...mondjuk remélem nem forralja szét a motrot..és nem állítja le ilyne után hagy hüljön ...vagy legalább a mocitetőt felnyitja...mert másképp agyő..V10..mondjuk ideig bírja meg akinek van ilyen nem riad vissza a kegyetlen költségektől ha mondjuk a 10ből 3 henger ugy dönt nem megy tovább...mondjuk M.dívízio beleszámolja szerintme hogy ilyenre használják részebn....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
válasz mayerlaci #3843 üzenetére
ha már ennyit szeretnél adni autóra..mindenképp érdemes a szervízkönyveket megnézni alaposan és wallisba elgurulni vele..valósak e a dolgok..meg ott mit mondanak rá... amugy a 2. és a 4. ezek alapján...ne legyen már benne annyi....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
ha sokáig nincs levéve előfordulhat...hát valami lazító cumoval...de semmiképp nem lesz emberbarát megoldás szerintem
BMW001>>
olvasd csak egy x6 tesztbe találtam ezt az érdekes dolgot sokat meg lehet tudni a 2 turbós bömikről....az 35d csodás motor lehet ha ennyire felváltva dolgoznak a turbok folyamatosan kiba nagy nyomaték lehet..."A többi motoron már mind két turbófeltöltő van, annyi különbséggel, hogy az erősebb, 286 lóerős dízelen egy kicsi és egy nagy dolgozik sorba kötve (alacsony fordulatnál a kicsi, közepesnél mindkettő, magas fordulaton csak a nagy préseli a levegőt), a 306 lóerős háromliteres, és a 407 lóerős, 4,4 literes benzinesekben pedig két kisméretű turbina található párhuzamosan."
Na és ezt olvasd>>>
"Persze a BMW szereti hangoztatni a "hatékony dinamikát"...fékenergia-visszatáplálást, és automatikus hűtőrács-lamella állítást jelent,"...ez most elírás??komolyan az x6ona hütőrács lamellái mozgathatók??.az elektronika szabályozza a jobb aerodinamikaérdekében gondolom sebességtől függően??...fékenergia visszatermelés...érdekes lehet..hőenergia, hova a hátsó 2 akksiba? ...mondtad van apud ismijének ilyenje nézd már meg hogy müxenek ezek kíváncsi vagyok..."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3869 üzenetére
a 335i 5.4 alatt van 100on az S8 nem tom hány kiló de tuti több...mennyi alatt van 100on??...
A mostani e60 540i 306 ló...6.1 alatt van 100on....e36 M3 3.0 kb 5.8.....e36 M3 3.2 kb 5.5.....35i írtam előbb...e46 M3 3.2..5.2......e90 M3 4.0...4.8......ezek mnd odaverik papíron súly alapján..nem hinném az az 800-1000 cm 3-t be tudná hozni ....mert nincs lóerőtöbblete.
Ettől függetlenül biztos faxán megy..de nem sportcoupé .....és ez a mostani 540i ugye az e39 540 gyengébb ennél.Az uj 740i.be felchippelték a 3.0ás biturbós mocit...nem 306 ló...ott 326...érdekes..ez csak a 7es kiváltsága. a modellfrissis 3asba nem lett a 35i 326 ló....
Ne ez az abt rs6 odaver 700 ló....de 50guriga....mert ugye még adó rá....ehhez már a murcilago is kevés....
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
lehet az se mert azért a váltó sokat dob ám....
nem csak váltó kuplung is, de kb ilyne költség jahh.....mennyi is circa 900NM????....amugy ez aranyos duma..motoroptimalizálással...120ló plusz..na persze...turbócsere..vagy nyomásnövelés.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #3889 üzenetére
ha van pénzed ugyis meg tudod csináltatni hogy lenyomja az audit a bmw...ez az abt tuningos isilyen... a gpower hurricane, vagy a hamann thunder..vagy a CMC M5 mindent letol 700-800ló...
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs