- Vírusirtó topic
- Microsoft Excel topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Amazon Prime Video
- Aliexpress tapasztalatok
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Reklámblokkolók topikja
- AutoCAD
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11418 üzenetére
Én nem hiszek semmit, megint Te jössz a hülyeségekkel, úgy hogy 0 tapasztalatod van, és még életedben nem vezettél ilyen autót. Assze most se én kezdtem, hanem Te ugrottál nekem. A kérdésemre nem kaptam még választ, egyikre sem. Vagy gondolom ne is várjak rá, igaz?
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11430 üzenetére
Én az M3 feliratról beszélek. Mi köze ennek az M3-ashoz a felnin és a packon kívül? A sima M logo-t még megérteném, de így elég nevetséges.
Kinder: Azért ne írd le annyira az A6 TDI-ket. Annyira nem volt vészes, BMW csak csöppet erősebb, legalábbis a 218 lovas. Ennek oka a quattro hajtás, semmi más.
E60 530D-d van, de melyik? Ha chippelt akkor mind1, így is úgy is szépen mehet. Hasonló problémák mint havernál jelentkeztek?[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11437 üzenetére
Olyan 1,5 millánál tart, most pl. bontott Turbo van már benne. Itt Mo.-n a diesel autók legnagyobb ellensége a rossz minőségű gázolaj. A porlasztókat tönkre vágja. 23d is elég kényes lehet, meg az kicsit macerásabb szerkezet, javítási költségei nagyobbak. Viszont nem derült ki, milyen megbízható, mivel eddig csak fiatalok vannak az utakon. Majd 2 év múlva.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11490 üzenetére
Jah, logikus, hogy az E90 jobban megy. Én a 286 lovas E36 ellen fogadnék, ha egy chippelt 530D ellen kellene mennie egy keskeny kanyargós úton, nagyon rövid egyenesekkel.
Ez A6 4.2 FSI V8, 349 lóerő, 440NM, 1770kg-ra. 100-ra olya 5,5 körül gyorsulhat, mire hatig számolok már majd 110-et mutat. Viszont piszkosul nagy étvágyú, városban garantált a 20 lityi. Autópályán most már egész jó, 130-nál 9l/100. Csak nehéz tartani... Egyébként előtte 3.0TDI volt, de a sok gond miatt menesztve lett.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #11490 üzenetére
286le/320Nm vs 265le/650Nm
Ha az M3-ra fogadnál valószínűleg buknád a zsét. A 2x akkora nyomaték bőven ellensúlyozza a súlytöbbletet és a -20 lóerőt. Na és az sem elhanyagolható tényező, hogy hiába fogy el fokozatosan 3500felett a kamionnyi nyomaték az 530D-ből ha onnan erőből ugyanúgy (vagy még jobban) húz tovább. Baromi széles tartományban használható motor míg az M3-ról ugyanez nem mondható el. ~7000nél adja le a 286lovat de mit csinál 3000nél? Kb semmit. Ez a különbség turbódízel és szívó benzines közt. Kanyargós szakaszon az 530D-t visszavágod 4-be és csak játszol a gázzal. az M3 al ezalatt gyöngyöző homlokkal folyamatosan gépészkedhetsz, hogy fordulaton tudd tartani a motor.
-
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #11494 üzenetére
Papír szerint...
Papír szerint itt az M3-nak csúnyán el kellett volna picsáznia az 530D-t. A való életben általában borul a papírforma. Láttam már testközelből néhány igen erős dízel autót ahhoz, hogy tudjam a lóerő önmagában nyomaték nélkül mit sem ér.[ Szerkesztve ]
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11502 üzenetére
Látod Kinder példáját. Ha valaki maximálisan odafigyel, és normálisan használja, akkor akár hibamentesen is eljárkálhat. Egyébként javítási költséget és odafigyelést tekintve egy 35i se sokkal jobb, arra is vigyázni kell. Egy 3.0-ás szívó biztos tartósabb.
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11506 üzenetére
Egyszer ülj be egy turbo-s gépbe. Engem anno a Calibra Turbo lenyűgözött, pedig ott még volt turbolyuk. Ilyen dupla turbo-s masinákba már olyan sincs. Az a hihetetlen érzés, amikor megjön a nyomás, és beleszorít az ülésbe... Ilyen szívónál nincs, ott szép fokozatos.
Don't Tread On Me
-
Sipi16
senior tag
válasz dragonfx #11516 üzenetére
"hát aki egy 530xd.vel az utcán megáll..."
Azt ne mondd nekem, hogy ha megállsz egy jobb kocsival az utcán akkor elvárható hogy ellopják? Sajnos az ilyenek nem viccböl mennek és nem véletlenre...
Aki használt autó vásárlásra adja a fejét, az kigletteli a karéj kenyerét szarral... - Xboxlive: GeriSWE - Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verj meg senkit, mert hat nap mindenre elegendő...
-
tomcsi23
veterán
válasz dragonfx #11516 üzenetére
Végül is, padkára nem mentél, nagyobb kátyúba se, másik autónak se hajtottál és belénk sem jöttek, és még csekket se kaptam azóta. A "majdnem" eseteket meg nem vesszük számításba.
dízelracer: szörnyű, ha ez még mindig így megy.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
válasz dragonfx #11516 üzenetére
hát azért a turbo elromlása 80% user's hiba
azé az 20VT váltók nem arról híresek hogy a gyári teljesítmény elnyírja őket illetve a kuplungokat.Dragon neked ez a hepped hogy bepusztul a hajtás lánc vagy mi?
nyugi vannak még durva mechanikus autók a magyar utakon
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11567 üzenetére
Dragon, Te itt adtál valaha is szakmai segítséget?
"ja de az uj kis fogyasztású bmw.k már nem adják át a bmw felinget és bubu emg valszeg én is azt érzem igazán bmw.nek.
jobban bmw egy e30 a maga kis extráivalmint egy e90."És akkor szerinted az új BMW-knek már semmi köze a BMW emblémához? Elég érdekes felfogás hallod. Akkor át kell kereszteltetni a topicot old school BMW topic, vagy valami hasonlóra. Mert akár tetszik, akár nem az E90 és az F10 is BMW, sőt még az E60 is bármennyire fáj. A technikai fejlődést nem lehet megállítani, és egy E30, E36, E39 E38 már igencsak elavultnak számít, főleg az első kettő. Ilyen az élet, ezzel nem tudsz mit csinálni.
Az M részleg is ide tartozik, miért ne? Oda mennek a legnagyobb fejlesztések, főleg a motorok terén. És azok az autósportból szivárognak oda.
A diesel vs. benyás BMW összehasonlítás megállja a helyét, mert a mai világban elég nagy kérdés, hogy diesel vagy benzin.
Ha nem, akkor megkérlek kereszteltesd át a topicot amit az előbb is írtam, csak az elejére még rakd bele, hogy Benzines. de most komolyan mondom. És akkor lesz egy másik BMW topic, ahova nem elvakultak és betokozódottak fognak járni, akik visszamaradtak 15 évet a technikai fejlődés terén.Bubu79: Neked nem E36 325i -d van, 192 pacival? Azt írtad anno, ha jól emléxem.
Arról nem tehetek, hogy egyesek idejönnek, engem VR6 pl nem is zavar, meg Andras sem. WTCC -ben van Seat, azért került ide. De most a Chevrolet asszem ütősebb abban a szériában.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11571 üzenetére
Mondtam én, hogy az E39 is elavult, de az E36 még elavultabb. Most ezen nem tudom mit nem tudsz megérteni?! És az enyém messze van a széteséstől, mert én nem tologatom a szervizelést. Mindig leírom, hogy ha rossz valami, és 1 héten belül meg van csinálva.
Nézz már meg egy F10 -est milyen technikát képvisel. Meg egy E36-ot és egy E39-et. Más generációk, logikus, hogy elavult abban a sorrendben ahogy kijöttek.
És olyat ne mondj, hogy lepusztult alattam, mert nem sok tulaj mondhatja el, hogy annyit költött egy 10 éves autóra, mint én az enyémre. Ez van, de legalább az állapota jó, mint a videóból is kiderül. 26s alatt 200-on van még mindig, nekem az elég. Ha így is lepusztultnak látod, akkor ombre, barátom.Bubu79: Én tényleg 325i-re emléxem. Akkor sorry. Coupe, ugye? De tényleg abban a hitben éltem...
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
k.
őstag
válasz dragonfx #11575 üzenetére
""Nézz már meg egy F10 -est milyen technikát képvisel"
egy formátlan tulelektronikűázott gizda sznoboknak való hangszigetelt doboz.be is rakhatd akár aláírásba
"
Egy komoly auto miért lenne gizda sznobnak való? Simán tud mindent amit egy mai autotól el lehet várni....
"egy e36 100x jobban illik a bmw arculatába.élek, erő, hang, és szénnéelektornikázott mindne ami eprsze idő előtt beadja a kulcsot."
Egy e36 elavult, méghozzá nem is gyengén. Az hogy az akkori bmw arculatba illet az tény a maiba közel sem. Attól hogy a BMW átalakult attólmég igenis egy magas szintet képvisel, amit te még bmwnek hivsz mamár nem. Jónak jó autó de semmi extra.
Elnézést, hogy belepofázom de lesznobozni egy F10et aztán meg egy e36ot felhozni háát... -
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #11582 üzenetére
Seat Leon: Jó választás, gondolom egy benzines FR 211 lovával megelégednél. Vagy inkább Cupra/CupraR?
Az a 35i egy kiváló motor, egyik ismerősnek van E92 335xi, és van még1 a városban, azok nagyon kiváló gépek, és még a vezető mögött is több a hely mint az A5-ben.
Nekem az új 5ös bejön, a 7es viszont tényleg hányás a kitúrt röfi orr veséivel...
Visszatérve a benzin/diesel egyenlő feltételekre véleményem szerint nincs megtiltva sem a BMW-nek sem a Chevroletnek hogy csináljon. Bár jövőre lehet úszik a TDi, mert valószínű 1.6T lesz a szabvány azt magyarázta Jean Todt Marokkóban.
"mindne évben ők viszikel a legjobb motorok kategóriába az aranyérmet.mindne mocijuk szinte díjnyertes valamilyen kategóriában.nincs szükség fölényfitogtatásra nekik."
Igen? A Ward's 10 Best Engines listáról érdekességképpen lekerült a 35i vagyis a 3 literes biturbós benzines, helyette ott van az S4/S5 Sportback/S5 Cabrio/A6 3 literes kompresszoros benzinese, továbbá jelen van évek óta a 2.0 TFSi, és annak előtte az 1.8 20VT is ott volt évről évre. Dízel ügyben szintén ott van a konszern 2.0 CR TDi-je a legjobbak között, de elismerem hogy a BMW 3 literes biturbos diesele is ott van ami ugyebár a 35d.
Továbbá hozzá kell tenni, hogy a listán szereplő 2 benzines konszern motor kishazánk terméke, ugyanis a 2.0 TFSi és a 3.0 V6 TFSi Supercharged is Győrben készül.Amúgy sárkányka a motorsportos résszel mi a bajod? Az is hozzátartozik a dolgokhoz...
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #11586 üzenetére
1.6T-be a BMW akkor tudna nyerő lenni ha ott lenne a stabil gyári háttér és egy népes csapat. De így nem igazán. Nem a 320si-vel van a gond, hanem azzal ahogy az egész managelve van a BMW részéről, ott a hiba. Leírtam feljebb, csak b***tad elolvasni. Attól hogy más motor lenne az autókban, az egy dolog a sok közül.
Artengo TR 990 Pro
-
rootkiller
őstag
válasz dragonfx #11588 üzenetére
Úgy látom igen rövid a felfogásod van, mert én éppen arról a 320si-ről beszélek ami a WTCC-ben fut.
4-cylinder in line, longitudinally installed. Distribution: two overhead camshafts, 16 valves. Displacement: 1999 cc. Bore x stroke: 86 x 86 mm. Compression ratio: 11:1. Maximum output: 280 bhp @ 8300 rpm. Maximum torque: 245 nm @ 7250 rpm. Engine management: BMW Motorsport ECU 404. Lubrication: wet sump.
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #11696 üzenetére
"...és a képeken jól is néz ki végre."
Nah, legalább beismered végre.
Keldor papa: Azért nem, benzines Turbo nagyot üt ám. Erősebb is, és óriási fordulatszám tartomány áll a rendelkezésedre. Az már nem szívó.
Elvileg 35i: 306Le/5800RPM, 400Nm/1300-5000RPM
35d: 286Le/4400RPM, 580Nm/1750-2250RPMUgye 35i -ben a két turbo együtt tölt, a 35d-ben pedig alacsony fordulaton van egy kicsi, és magas fordulatra van egy nagy. Itt az benzines kicsit biztosan jobban megy, csak a fogyasztásban lehet sokkal kedvezőbb értékeket mutat. Ez pöpec kis video, azért drag-ban a 35i odaver.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #11711 üzenetére
Tudom, hogy az nem az övé volt.
Ez a Vangelisé. -
dízelracer
senior tag
válasz dragonfx #11721 üzenetére
Azért azt sem árt tisztázni, hogy a mezei chiptuningosok nagy része hozzá nem értő kókler fasz. Ha vesz valaki egy sokmilliós új autót aminek 2év alatt tönkremegy a motorja a szar chiptuning miatt majd megérti a tisztelt vevő miért csak xy lóerőt szavatol a gyár meghibásodás nélkül.
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #11729 üzenetére
Annyi pénzért?
És hol van még a regadó
Annyiért inkább már ez. vagy ha már 5sBMW001
Benzin 745i
Fogyasztás (átlagos): 10,9 l/100km
Fogyasztás (városban): 15,5 l/100km
Fogyasztás (városon kívül): 8,3 l/100kmDízel 730d
Fogyasztás (átlagos): 8,5 l/100km
Fogyasztás (városban): 12,1 l/100km
Fogyasztás (városon kívül): 6,5 l/100kmHa nem tévedek Te is 528al eltudsz járni 8linyóval.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
-
Gebriel
veterán
válasz dragonfx #11776 üzenetére
Ááááá mindegy lehet én írtam, hülyén.
Megpróbálom még 1x. Én nem gondolta volna, hogy a B és D között csak 4l tudom nem 4l hanem 14l különbség van. Mert én D-t nézegetem először. ÉS, hogy pont nem tétel az 1300 azért, hogy nagyobb felszereltséget kapjak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!