-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
cOxeR
Ármester
válasz ArthurShelby #68172 üzenetére
Engem inkább a tovább gördülő áremelkedés érdekel, mert megint lesz, hiába “csak” a lakosságot érinti ez a döntés. Taxisok is megint vinnyognak majd.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Chris0321 #68206 üzenetére
I3-ba is befér a babakocsi mózessel együtt a csomagtartóba 210 liter pedig csak (kalaptartó nélkül persze), a civic pedig 410 liter, igaz más a kialakítás.
Nem vagyok kombi ellenes, volt és szerettem is, pedig csak egy f astram volt, de nőknek inkább rövidebb auto kell, illetve minél nagyobbat veszel annál határtalanabb lesz a mit vigyünk megunkkal téma.
Vennem is kell egy hótálcát jut eszembe…
Inkább a pakolhatoság/szerkezet fontos.
Hatchback Focus is azért volt sokáig mert jól pakolható volt, pedig ha tehetném sedant vennék mindenből is.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68222 üzenetére
Mi a Z4-el is elmegyünk 2 hétre, minden további nélkül. A gond inkább hazafelé van, mert többnyire lakber cuccokat hozunk haza Olaszországból.
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #68234 üzenetére
Csak azért, hogy ne lássák az x5-öt?
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #68245 üzenetére
Egy értelmes erősítő meg hangszigetelés sokat dob, meg ha kicseréled a gagyi hangszórókat, hiába pl a HK I3-ba - persze jobb mint az alap, de egy márkásabb első szett szana-szét gyalulja azt mindenben is.
Gyári plug and play is van pl. Auditec-Fischer [link]
Én ilyet vennék az I3-ba, ha lenne feles keretem, meg az ajtó szigetelést kellene megcsinálni. (vicc amit beletettek gyárilag)
Mély meg csak akkor lesz ha van láda (aktív leginkább, vagy dedikált erősítővel), felesleges hely, amúgy nem.
Teslakat is sokan úgy veszik, hogy hangszigetelés meg futómű csere az első, de ez sok autóra megállna…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz vedini #68248 üzenetére
Ebben amit írtam pont ez a jó. Ráadásul nálam mindkettő autóba ugyanez bemegy a gyári helyre.
Z4-be nincs értelme piszkálni, mert hangos is meg alkalmatlan is a felépítése, bőven elég a gyári, bár abba a legnagyobb hifi van amit lehetett kapni bele, erősítő 2 mélynyomó, 10 hangszórós szett. Elektromosba meg kell a hely, pedig az alkalmas lenne nagyon… ott meg a plusz súly ami “gond” lenne hatótáv miatt, 30-40 kg simán elmegy szigetelésre meg erősítő a láda.
Minden sub ami kis helyre van begyömöszölve az nem szól igazán, persze a semminél jobb. A nagyon épített meg annyi munka és pénz… kábeleket elvezetni… szét kell borítani az egész autót, annak én nem állnék neki… kifizetni meg vagyon… hiszen rengeteg idő.
Kocsiba többet utazok egyedül ott lehetne pedig igazán zenét hallgatni, házban kevesebbet vagyok egymagam, szomszédok legnagyobb szerencséjére.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68264 üzenetére
Francba, ez szívás, az a baj, hogy azért nagy tempónál fosnék ettől… :/
-
cOxeR
Ármester
válasz tasiadam #68391 üzenetére
Meg azt karban is kell tartani, de összességében nekem is az volt a bajom, hogy az a rex vérgáz megoldás, max pályán lehet jó, de akkor is nevetségesen pöfög. Télen azért hatótávban nagyon sokat számít. Főleg amikor annyira hideg van, hogy lassan lehet csak tölteni, mint mostanában.
-
cOxeR
Ármester
válasz Gsx-rr #68400 üzenetére
Nem teljesen mindegy? Lassan mindent el fognak törölni ami előny vele. Lsd parkolás, majd jön az adózás is, sz otthoni töltést is szét fogják csapni, ezzel az átlagolt fogyasztási csúcs értek utáni adózással - már ha végre ezt a sok sületlenséget tisztázzák.
Lehetőség? Azért a lakosság többsége nem engedhet meg magának 20++ M-ős autót, de 10M-ósat se. -
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #68407 üzenetére
Z4 is elmegy 9 literből pályán… ha hosszú úton gurulsz, nálad az a “böszme” légellenállás ami sokat elvisz, ez az átka ezeknek a magas nagy autóknak.
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #68475 üzenetére
Mert a TM3P pályára készült?
Temérdek BMW-n is fos a gyári fék, nem kell messze menni, I3-on levő is egy vicc, kb ez is az a kategória, hogy a futómű meg a fék simán ezerszer jobb is lehetne.
Szigetelés megint… bontottam le az ajtókárpitot az a szúnyogháló ami erre a célra van benne… meg az a rögzítés mindennek nevezhető de nem kiemelkedőnek.
Nekem nagyon bevált, ettől függetlenül ne legyünk ennyire vakok azért. Vastagon van BMW fronton is nevetséges kialakítás/minőség, persze ekézni másik gyártót könnyű.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Shadowbull #68485 üzenetére
I3-ba is van Roller mode… akkor az is pálya gép?
Miért ne? 16i is lehet példa… az is BMW… Ugyanúgy része a megítélés összességének. -
cOxeR
Ármester
válasz ADAM1337 #68530 üzenetére
Mihez viszonyítod. Pont most írtam e-autós csoportba, 21e km-t mentem vele idén, 3,7Mwh-t töltöttem bele, fizetős töltő 49e Ft, többi napelemmel itthon. (igen azt is ki kellet fizetni) Munkába ezzel megyek, 3e km-t biztos elszámoltam a munkadíjamon felül, 110 Ft-os áron.
Idén egy hajtómű olajcserém volt az autón más semmi.
Sok dolgot szeretek benne, bőven elég gyorsulás, jól pakolható, kiválóan lehet parkolni, kis ív, kis méret.
Nem tökéletes… de amúgy se létezik ilyen. Anyagi oldalról nekem eddig a matek nagyon jó. Na és nem egy 2x M-ós auto amortizáció van a nyakamon… -
cOxeR
Ármester
válasz ADAM1337 #68538 üzenetére
Viszonyítási alap tényleg, nem kell, hogy mindenkinek bejöjjön. Az egyéni preferenciát meg kell fizetni keményen, van akinek megéri van akinek nem, vagy egyszerűen nem engedheti meg magának, vagy nem akar erre ennyit költeni. Nem nyomkodom a kocsi belsejét, nem nézek benne netflixet, közlekedek vele.
Kellene egy jobb futómű alá, meg normálisabb fék, nekem inkább ez ami érne pénzt, de ezt gyári extra dolgokkal nem kapom meg… hiába BMW. -
cOxeR
Ármester
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #68554 üzenetére
Nagyon szép lenne, ha az az arany szín nem került volna a képbe, szerintem fehérrel, feketével még szép, de ezzel a videóban szereplő színnel egy fekete szín az arany helyett, sokkal sokkal jobb lenne. Nekem alapvetően bejön ez a Cape York Green
kardkovacsi
Nem sokáig lesz előnye már sajnos… max 1-3 év.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68558 üzenetére
No igen, a vagyonszerzési se mindegy ilyen összegnél ugyebár… nekem a parkolás azért fájna, múltkor pl 3 napot voltam közterületen ingyen, persze ilyen esetre azért lehet találni olcsóbb parkolóházat vagy udvart.
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68570 üzenetére
Ugyanaz megy mint a lakossággal, az az önkormányzat kap pénzt - bármire is - aki jól fekszik/helyezkedik a többi meg amit elvettek tőle, abból kap alamizsnát, megváltás címszóval. lsd: Gyömrő kiugró fejlődés, meg jó pár példa van a Nullás mentén is erre, ha már Üröm szóba került, de lehet említeni győri brigádot is…letolják a lakosokon az akkugyárat van pénz nem tolják nincs pénz. A van pénz meg tudjuk miként megy keresztül a helyi vállalkozói hálózaton.
-
cOxeR
Ármester
válasz windlord #68573 üzenetére
Túl lazák voltak a feltételek, meg a kötődési faktor, ugyanis beteszed a tőkédet, visszakapod szinte egyből a felét és 16x nap után "elévül"... ráadásul akinek van betehető spórolt pénze, az kevésbé tanulatlan, mint pl a babavárósok, mert ott sokkal durvább a kasta, sokkal több a megkötés (pl kiköltözni se lehet), a rizikó és a büntetés, ráadásul van mögötte egy elég durva banki szerződés. (amennyi embert én tudok, akik közel állnak, hogy bebukják... mert elverték nyaralásra, esküvőre bánat tudja mire, közben gyerek meg sehol...) Nem a segítség a cél, sose volt az, hanem az emberek lelakatolása, vagy terhekkel, vagy jogszabályokkal.
-
cOxeR
Ármester
válasz windlord #68580 üzenetére
Nem általánosan akartam tanulatlannak nevezni, félreérthető volt, de sok-sok buktatója van. Én likviditás növelésként nézek rá, mondjuk alapvetően hitel ellenes is vagyok. Mint béna Katás, nem is nagyon kapok hitelt, babavárót se kaptam meg, mert nem kiszámítható a bevételem, hiába több éves szinten mint egy ”árufeltöltő” munkásnak, de nem rendszeres.
Szerintem bejelentett lakcím is kell, illetve válás sem lehet, de régebben olvastam el.Amit írsz koncepció a lehető legjobb, ez nem a tanulatlan hozzáállás.
-
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #68591 üzenetére
Én félkész házat vettem, szépen lassan csinálgatom többnyire egymagam, minden akarat kérdése.
Megveszed az anyagot azt ami a gazdaságos de még megfelelő minőségű, aztán csinálod. Garázs bő 5-6 hónap alatt lett befejezve, kert majdnem 1,5 év.
A munkadíj nagyon nagyon sok… kerítést tavasszal kezdem… jövőre térkövezek. Amit meg nem tudok megcsinalni pl napelem azt kifizetem támogatással.
Sajnos ilyen világot élünk…
Persze választhatok visszamegyek multiba de akkor itthon nem látnak. -
cOxeR
Ármester
válasz KAMELOT #68593 üzenetére
Persze, megemeli, hiszen 230 Ft a kw nem lakossági legalacsonyabb ára ehhez képest jóval ezalatt töltöttünk, idén 59e Ft-ot költöttem egész évben DC töltésre. (bár szerintem van benne néhány kávé, szendvics is) a többit itthon töltöttem.
21400 km-t mentem, ebből arányosan ~2400 km-t tettem meg gyorstöltőből nyert árammal.
Z4-be 800 km alatt elmegy ez az 59e.
Sajnos nem csak itt jelenik meg az áram brutális emelkedése… -
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68608 üzenetére
Lassan inkább venni kell eurot… kifejezetten lent van.
Most kell behozni autót, gyorsan…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68610 üzenetére
Nálam használt jatszik csak, nem tudom kifizetni az újat, azt az amortizációt amit a szalonból kihúzva egyből eszkalálsz pláne nem kívánom a hátam középre se.
Kamelot
Pont így. -
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #68647 üzenetére
Tuti nem csináltál semmit ugye?
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68755 üzenetére
Kiváncsi leszek én is… főleg az elő rendelt autókkal mi lesz… akiket jól lesarcoltak. Kínában már megy a zsőrtölődés emiatt.
I4 25,3M
Tesla M3 18,9M
6,4M különbség illetve a Tesla ingyen tölthető továbbra is, ez annak aki nem rúd otthon tölteni… totál más dimenzióba teszi az autót…[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz kardkovacsi #68760 üzenetére
Jogos, akkor 22,5, úgy már nem biztos, hogy azt választanám. - persze megint kérdés a töltés illetve annak költsége.
Ehhez képest vicc, az I3-ba egy 42,2kwh (120aH)-s akku 4,2M
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz FIREBLADE78 #68842 üzenetére
Nem kell benne hinni, ez nem hit kérdése.
-
cOxeR
Ármester
válasz Laca1212 #68846 üzenetére
Pohártartó, úgy van kialakítva, hogy áthelyezhető több helyre. Ez az egyik (szerintem az “elpakolt” pozíció, innen lehet kitenni és használatra fogni), másik kettő meg elől van a középső konzol elején a kardánalagút helyére lehet tenni őket.
Sajátomat nem fotózom most le totál kosz az egész.
Sose használtam 2 év alatt, mondjuk kulacsot se hordok, meg poharas üdítőt se iszok az utastérben.
Így néz ki benne a pohár:
Ez meg a másik hely, itt kb 2 vagy 4 pont van, hol kényelmesebb.
[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
-
-
cOxeR
Ármester
válasz Laca1212 #68857 üzenetére
Előfűtést nem nagyon tudom, garázsban van az autó, nem használom ezt a funkciót, de kb mint a klima indítás nyáron, én nem feszülöm túl indulás előtt elindítom appról csak a venti ikonnal, az a legutóbbi beállítást veszi alapul.
Kis akku, de azt meg a nagyról tölti, szóval nem kell félni lemerüléstől. Kis akku sajnos rövid élettartamú 2-3 év, erre számíts. (porvédő gumiharang is)[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
A lényeg, hogy 94-es legyen, pl a motortartó bak, 60-asba sajna nagyon szar, gyári van csak és 4-500k körül van a csere. Km alapján hajtómű olajcsere, így inkább 50e km futás körül néznék és egyből cserélnem vétel után.
Egyúttal porvédő csere, klíma töltés (drága mulatság, sok és nem az olcsó gáz kell bele, illetve kisakku csere)
Extrákat gondold át mi kell, de ülésfűtés és ha keveset akarsz klímázni a tetőablak javasolt, oldalsó ablakot nem lehet lehúzni, mert szar huzat van, hátsó ablak meg ugye fix.
Nagy akkunak semmi baja nem lesz, titkos menüben meg lehet nézni, de hidegben mást mutat mint melegben, vagy üzem meleg akkunál, sokat valójában nem fogaz belőle látni.[ Szerkesztve ]
-
cOxeR
Ármester
válasz Laca1212 #68881 üzenetére
Többféle teória van, elvileg lifetime, de 30-40e-enként ha cseréled nem történik semmi, 40-50e Ft. Hajtómű cserébe drága… nem éri meg vele vacakolni.
Én is tologattam, nem is tudom miért… 76e körül cserélte Ezredes.
Rex karbantartás teljesen más, arról nincs tapasztalatom… nem akartam ilyet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Robotporszívók
- Politika
- Autós topik
- Texasban készül az első 3D-nyomtatott hotel
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Egy vagy két tápkonnektor lesz az új csúcs-GeForce-on?
- Video digitalizálás
- Kezdő fotósok digitális fényképei
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest