Keresés

Aktív témák

  • McLaca

    őstag

    válasz prozodus #7800 üzenetére

    Köszi, azóta már meg is történt... kétszer. :)

    Először egy névrokon hölgy vette fel, aki azt mondta, csak személyesen lehet SIM-et cseréltetni. Miután felvilágosítottam, hogy blue mobilról van szó, tájékoztatott, hogy akkor e-mail. Kérdeztem a futáros megoldást, nemleges volt a válasz. Megkértem az átirányítás beállítására is, azt mondta, beállította. Hát, nem sikerült.
    5 perc múlva újabb telefon, más vette fel (egy srác), megnézte, nem látta beállítva az átirányítást, úgyhogy ő is beállította. Rákérdeztem a SIM cserére, jön futárral melóhelyre (nekem kell aláírni), és az átirányítás is működik.

    Nem akarok elmeszelni senkit, mert én is hasonló területen dolgozom, és tudom, milyen először támogatás nélkül vonalba ülni, így csak abban bízom, hogy a leány néhány napja kezdte a bevetést elengedett kézzel.
    Vagy ez az általános színvonal a telkomnál...

    Üdv!

    [ Szerkesztve ]

    A magyar nyelvben nincs -al, -el rag. Van helyette -val és -vel. Ha nem vagy biztos benne, hogyan írd, inkább olvass utána: http://helyesiras.mta.hu/helyesiras/default/akh

Aktív témák