Aktív témák

  • andatti

    senior tag

    Nekem hétfőn járt le az egyenlegem, a számom még január akárhanyadikáig él a vodánál... Ma voltam a helyi lidl-ben, kértem a sima szerződéskötéses nyomtatványt, illetve a számhordozáshoz nyomtatványt, (mert telefonon egyeztettem a bluemobil-al és azt mondták mindkettőt ki kell tölteni...) erre csak az utóbbihoz tudott adni, a sima szerződés nem lett meg, nem találta, így nem tudta kinyomtatni... Menjek vissza holnap délelőtt, akkor ott lesz a főnök... :) Kérdezem, hogy a számhordozásért kell-e fizetni? mert alapból ingyenes, de az ászf-ben mintha az lenne, hogy 400 Ft... Lehet, hogy már itt is kérdeztem korábban, de nem emlékszem, hogy végül is kell fizetni a sim kártyáért, vagy nem? Azt tudom, hogy majd futár hozza az érvényes sim-et. Amit most itt írtatok, hogy lemondó nyilatkozat, az nekem teljesen új. Igaz, még sose hordoztam számot, mindig vodás voltam, vagy céges mobil, azokat meg sose én intéztem.
    Tehát:
    1. átíráshoz nyilatkozat, + szerződéskötés, normál szerződés kitöltése
    2. bescannelve elküldeni nekik emailben, (mert így gyorsabb, azt mondták)
    3. ők felviszik az adatokat és majd futár kihozza az új sim-kártyát, amit bele tudok tenni a telóba.
    4. aktiválás, (ha van) és feltölteni az egyenleget X összeggel...

    Jól értettem?

Aktív témák