Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz MiklosSaS #137949 üzenetére

    Most azért nagyon nagyvonalúan azért eltekintettél a késleltetésre érzékeny (pl. tömörített állományok) és egyszálú munkavégzésektől. ;] :P

    Szóval ez így nagyon jól hangzik, hogy "ahol az ember pénzt keres", de erősen kisarkítottad a dolgot. ;)
    Arról nem beszélve, hogy azért nagyon nem minden ilyen jellegű munkafolyamat igényel 16 magot....
    Nekem is munkaeszköz a PC, és egy 7 éves kétmagos i7-esen (i7-2620M) dolgozom, 8GB rammal, és nem ez a szűk keresztmetszet. Leginkább egy szálon lehetne erősebb, az sokszor jól jönne, ezért is lett az i7-6600U-s gép az utódja. Négy mag még néha lehetne, hozna napi szinten pár szabad percet, de 16-nak szvsz semmi hasznát nem venném.

    A másik ferdítés, hogy lineárisnak feltételezed a játékos teljesítményt, amikor ilyen megosztott, alapból magas késleltetésű rendszereknél sokkal könnyebben alakulhatnak ki FPS dropok is, ha valami éppen nem adta ki jól....
    Szval ez így jól hangzik, hogy ha az 130 ez csak 105 az már jó, csak nem mindegy, hogy közben vannak-e mondjuk 50ms-es FPS dropjaid avagy sem...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák