Új hozzászólás Aktív témák

  • Mahrenburg

    senior tag

    válasz stratova #1119 üzenetére

    Az új Mazda-design igen tetszetős, hozza az "álló helyzetben is lendületesnek tűnő" hatást.

    Például a klasszikus hátsókerék-meghajtás is szimpátia-növelő tényező (számomra mindenképp).
    A német trió tagjai közül a BMW és a Mercedes autói hátsókerekesek, ezen kívül az általad említett Lexus, a Jaguar, és a Cadillac. Viszont örvendetes, hogy egyre "terjed" a hátsókerék-hajtás a felső-középkategóriában is. Az új Ferrari-Maserati fejlesztésű hátsókerekes padlólemez rövidített változatát, amire az új Ghibli épül, úgy hírlik, hogy egy jövőbeni nagy Alfa is megkapja, s most, hogy a Porsche a Volkswagen-csoporté lett, állítólag a konszern nagyobb modelljeinek szánt padlólemezek kifejlesztése a Porsche feladata lesz, ami előrevetíti egy hátsókerekes Audi érkezését...

    Ez a Cadillac-forma hogy tetszik?:

    Cadillac Cienki

    Cadillac Cien

    "Egy fel nem használt Phenom II matrica olyan mint egy nap ami sosem kelt fel, egy múló szerelemről szóló dal amit sosem énekeltek, egy harcos szív amely sosem dobbanhatott..!" by Habugi

Új hozzászólás Aktív témák