-
IT café
OFF beszélgetős topic nyílt, a nem Battlefield 4 témákról kérjük, hogy ott beszélgessetek, ez a téma maradjon meg szakmainak! Cheatek a topikban szintén tiltottak!
Kérlek olvasd el mielőtt kérdezel, köszönjük!
Új hozzászólás Aktív témák
-
devilinsid3
addikt
válasz deadwing #16868 üzenetére
szerintem ez volt a céljuk (mármint a könnyebb jármű kezelés), hogy mindenki egyszerűen boldoguljon vele, bár nekem ez a papír fizika nem nagyon tetszik egy több tonnás tank olyan hamar reagál az irányváltásra, hogy vicc (mondom ezt a beta alapján, de gondolom a teljesben sem nehezebb..)
/// Origin: ati07 /// Youtube channel : http://www.youtube.com/user/widow1024/videos?shelf_index=3&sort=dd&view=0
-
Plezs21
tag
válasz deadwing #16868 üzenetére
Mapfüggő de talán mindegyiken minimum a kettő tank. Van 4 tankos map is. Helik valószínűleg az életben sem tehenek. Mit szeretnél szimulátort? Arra van más játék.
Zack Érdekes nekem max 3 lövés egy hajó tankkal. LAV-val is simán lehet fingatni a hajót. User errort sejtek
[ Szerkesztve ]
i5-4670, ASUS GTX 760, 120GB SSD, 1 TB, H87 PRO, 8GB RAM, DELL U2312.
-
zack
nagyúr
válasz deadwing #18337 üzenetére
Nálam is ez van, nem csak Viper-nél, ping-től függetlenül. Van ahol működik, minden, és élvezetes, de van ahol játszhatatlan, és nem adja be. Voltam olyan körön gyenge csapatban, hogy brutál xar lett a stat, de jót játszottam. Aztán azok már idegesítőbbek, amikor jól menne, hátulról megy a felsőtest sorozat 10-20m-ről, majd megfordul, és 1 lövésből leszed. Sajnos a normális körök vannak kisebbségben, és ez utóbbi a gyakoribb. Nem érdekel a stat, ha úgy lesz vége hogy jó játék volt. De az idegesít, ha a hibámon és a tudásomon kívül leszek elszámolva kör végén.
Samsung Galaxy Z Flip5 256GB Platinum Silver (online exkluzív) <<>> Vsonic GR07 + Sony Hi-Res WI-H700 + Sony Hi-Res WI-1000X <<>> Spotify Premium<<>> LG 65" C31LA + LG S80QR 5.1.3
-
-
devilinsid3
addikt
válasz deadwing #22576 üzenetére
csak a tényeket közöltem, hogy emiatt ne legyenek álmatlan éjszakái
#22580) Gippo lassan már nem csak az lesz, hogy a premiumosok rakhatnak el favoritba szervereket, hanem aki nem az azt egész egyszerűen bannolják, mi ezzel a baj?
[ Szerkesztve ]
/// Origin: ati07 /// Youtube channel : http://www.youtube.com/user/widow1024/videos?shelf_index=3&sort=dd&view=0
-
SkyS1gn
félisten
válasz deadwing #31903 üzenetére
Néha a low az ultra, néha a medium ahogy olvasgattam.. én csak low-ra raktam vissza, de Zavodon is több a fű és a kő a földön, Altair Range ugyanez, Paracel ugye sokkal másabb, többi mapon nemnéztem fura is volt hogy ultrán elég kopár volt a föld itt-ott, no hát ezért van, javíthatnák mert csak 2 értéket kéne felcserélni...
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Laraxior
titán
válasz deadwing #31923 üzenetére
ATi... ez a baj.
"Mi a hazugság ára? A legnagyobb veszély nem az, hogy elhisszük, hanem az, hogy ha rendszeresen hazugságokat hallunk, akkor már egyáltalán fel sem ismerjük az igazságot. S akkor mit tehetünk? Mi mást tehetnénk, hogy lemondunk még a valóságnak a reményéről is és egyszerűen beérjük történetekkel."
-
marilllyo
veterán
válasz deadwing #32550 üzenetére
Egyébként fura... Bad Company 2-ben ez annyira nem volt jellemző...Bár ott az assignmentekért meg a medálokért vért kellett izzadni. Rengeteget játszottam vele...és ott azért mindenki tett a "dolgát". Mondjuk emlékszem a megjelenés napjától számítva kb még 2 hétig játszhatatlan volt Aztán a peccsek megoldották. Bf4 esetében már azért eltelt pár hét. Hozzáteszem... BF4 PS3 mon az első naptól fogva tökéletesen játszható volt. Peccs is alig jött hozzá.
[ Szerkesztve ]
PSN: Rio__HUN | Tumblr: rio-hun.tumblr.com
-
-
nagyúr
válasz deadwing #35455 üzenetére
Az régen rossz ha egy egérnél bármiféle pad hibáról kell beszélni. Amugy ennek a DPI-hez max annyi köze van amugyis, hogy mennyire jó minőségű az egér, vagy csak parasztvakítás amit ráírtak.
A nagy DPI mindig pontosabb lesz elméletileg, tehát egy adott inch/coll mozgás az több count/jelzést fog adni, tehát finomabb/apróbb lépésekre van felbontva a mozgás. (400 lépés vagy 1600 lépés egy inch, nagyon nem mindegy).
Amit te írsz az csak a low sense "pro" játékosok egy fajtájának jó, akik általában kisebb felbontáson játszanak és nagy egérmozgásokkal operálnak (ilyen 30-40+ centi per 360 fokos fordulat pl), a fentiekből adódóan érthető okokból.
Értelemszerűen minél nagyobb a képernyő felbontás annál több lépésből (pixelből) áll, tehát az egérmutató/célkereszt is több pixelt tesz meg egy képernyő/vagy fordulat során. Ezért nagyon nem mindegy mekkora a DPI/CPI az egér (dot/count), mert attól függ mekkora mozgás kell az egéren hogy megtedd a képernyőn ezt az utat.
Ha most elméletileg 1 pixel a képernyőn, 1 dot/vagy count lenne az egéren akkor az 1920x1200 felbontás, 1200 pixelnyi horizontális útját pl a 400 DPI-s egér 3 inch, egy 1600 DPI-s meg kevesebb mint egy inch elmozdítás alatt megtenné.Aztán hogy amugy ezt az arány ki mire állítja egyéni ízlés és stílus kérdése.
Aki szereti az egeret sokat tologatni az alacsony DPI-t használ, ezáltal nagyobb mozdulatok kellenek, aki meg kicsit szereti csak tologatni és inkább apróbb finom mozdulatokat tesz csak az meg nagy DPI-t.
Amire te gondolsz hogy "pontosabb" lesz a kis DPI az max azért van mert nagyobb mozdulat kell, ergó ha valakinek nem elég pontos a finom mozgásokhoz a keze (nem "óraműszerész" hanem "durva patkó kovács" mozgásra képes csak, vagy az esik jól neki) az valóban jobban járhat ha így játszik mert pontosabb lesz az irányítás számára az ő kezéhez.
De technikai/műszaki szempontból a nagyobb DPI a pontosabb mindig. Mert finomabb mozgást tesz lehetővé a képernyőre vetítve. 1 dot/count lehet 1 pixel pl. Míg alacsony DPI-n, ha finom mozgásokat szeretsz akkor nem tudod úgy használni mert 1 dot/count lesz mondjuk akár 3-4 pixel is a képernyőn (tehát 1 pixel pontosan már nem tudsz vele mozogni és célozni).
Röviden ennyi a lényeg. Igazából kinek a pap, kinek a papné... ami neked bejön ahhoz kell egeret meg beállítást találni.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
nagyúr
válasz deadwing #35464 üzenetére
Raw input annyit tesz amit te is írtál, hogy függetleníti a windows beállításoktól és értékektől az egér viselkedését és értékeit amit a játék kap.
Mert ugye a windows az alkalmazhat mindenféle közelítést és gyorsításokat, egyéb trükköket, illetve az ottani beállítástól is függ hogy az egér 1 egység mozgása a képernyőn mekkora és milyen pixelmozgássá alakul. Felezi, duplázza stb stb.A raw esetén játék közvetlen értékeket kap az egértől, nem pedig a windows-ét használja. Tehát hogy 1 egység mozgás történt és merre.
A játék motorja meg beállításai döntik csak el hogy ez a képernyőn merre és mekkora mozgás.[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
-
- = Zk = -
félisten
válasz deadwing #43137 üzenetére
router, vagy switch?!
" Persze, ha elég ideig torzítasz egy "nézőpontot" akkor előbb-utóbb találsz hozzá igazságot. " , "A minőséget meg kell fizetni,minden másra ott az AMD!!! " " Pontosan. Különben is, akkor jó, ha nekünk jó. Ha mindenkinek jó, abban mi a jó" by Zebra
-
-
zuzu000
őstag
válasz deadwing #43549 üzenetére
először is néhány kékhalált, meg kifagyást kaptam, mivel elég rég volt 4 magon tuningolva, és nem nagyon emlékeztem a fesz-re
végül 1.3250V @ 3,8Ghz stabilnak tűnt.
Nansha strike 64 player. 6 magon, 3,2Ghz-val olyan 70-80 fps, de néha lement 60 alá, de 50 alá soha.
4 magon 3,8Ghz, 70-100 fps (sokkal jobban ingadozott), viszont 60 alá egyszer sem ment be.
emelett mintha a windows is gyorsabb lenne 4 magon.
marad ez elég gyors teszt volt, nem jegyeztem le semmit, csak nagyjáboli értékek, de összehasonlításnak jó. -
iMaverick
addikt
válasz deadwing #43556 üzenetére
Én viszont pontosan erre számítottam... Azt már párszor kitárgyalták több helyen, hogy nem egyszerű a párhuzamosított programozás, szóval elméletileg van egy szint, ahol a több mag nem hoz többletet... Inkább a magasabb órajellel érhetünk el komolyabb eredményt.
Emlékezzünk csak vissza, amikor jöttek az első kétmagosok... Igazából csak az tűnt fel, hogy nem zabálta meg annyira a vírusirtás a gépet, menet közben még mindig használható volt. Viszont a 2 magot ténylegesen (ki)használó szoftverek (pl. játékok) elég lassan csurogtak. Aztán jöttek a 4 magos CPU-k, és ott sem hozott akkora többletet a konyhára, hogy megérte volna a felárat. (Én szentségeltem is, hogy a C2D-ot lecseréltem egy quadCore-ra, asszem Q9300 volt. Jónéhány ezrest rá kellett fizetnem. Igaz, utólag mégiscsak megérte, mert valami 4 évig nem kellett utána lecserélni.)
Persze egy szerverbe azért érdemes lesz továbbra is 8 magos procogót tenni, de a játékok alá? Hát szerintem még pár évig elegendő lesz a 4 mag. (Nálam is inkább a VGA a szűk keresztmetszet: Corei5 4.2GHz-en hajtva, viszont egy HD7790-es kari van mellé.)
"Sokkal könnyebb gazdagon boldognak lenni, mint szegényen" (Moldován András)
-
deadwing
addikt
válasz deadwing #49281 üzenetére
Az igaz. Berágtam múltkor, hogy csak 2 pont között tologattad a tankot -legalábbis én így láttam-, én meg mindig mentem meghalni a C-re, és senki le se szarta a többi pontot rajtam kívül. Persze, lehet az is közrejátszott az idegbajomban, hogy kicsit többet ittam aznap mint szoktam
De mindegy, így esett no... Nagyon felhúztam magam akkor, nincs ezen mit szépíteni.Na, most meg magamnak válaszolok. eh.
[ Szerkesztve ]
60Hz = lakossági frissítés :) Jabarkas!
-
prokxy
veterán
válasz deadwing #49293 üzenetére
Mentem volna én Barátom, de Lancangon a B után 1x jutottam el és tele volt MBT low pro-kkal, meg M2 Slam-mel, aztán behúztuk A-t, mert mindig elvitték és tartottuk B-t. A tank meg nem tud úszni, ezé' nem mentem C-re, de a hajót kilőttem vagy 4-5x akkor...
No mind1, no para, felveszel és mehetünk helizni!
(#49294) Godlike79: mert kamikaze-ztok, az csak tiszavirág életű...
Jó, elmegyek legközelebb D-re Lancangon és majd jól kilövik a picsám alól a tankot, mert ott iszonyat kempelés van, nincs az a repair tool, ami azt a sok sebzést kijavítja!
Utána a tankba meg beül egy kezdő és el is megy a kör. Így legalább hoztuk a meccset![ Szerkesztve ]
Origin/Uplay/RSC/XBOX: Pr0kxY ; BattleTag: Pr0kxY#2203 ; PSN: x_Pr0kxY_x ; YT channel: Pr0kxY_Gaming_HD
-
őstag
válasz deadwing #50138 üzenetére
Ez szerintem nettó hülyeség amit mondasz. Különben is hogyha alapból instabil a tuningod, az már régen rossz. Én baromi sokat szenvedtem vele, 1 éve nem nyúltam hozzá, nem is fogok. Ez a mikrolag ez a Mantle hülyesége. Szerintem egy kövi patchben javítani is fogják. Nálam egyébként csak egy hangyányit jobb az FPS. 5-10-el több Mantle alatt, de a folyamatos mikrolag miatt én sem használom. Élvezhetetlenné teszi a játékot.
-
őstag
válasz deadwing #50155 üzenetére
anno a régi CF rendszerek
Tudtommal ez a probléma még bőven jelen van, bár én nem vagyok CF tulaj, de többek között ezért nem is lettem az.Egy szóval se szidtam a mantle-t egyébként. Jó kis cucc ez, csak kiforratlan. De az, hogy procituningot látatlanba instabilnak mondjuk. Ne haragudj, de ez hülyeség. Attól, hogy neked bevált nem jelenti feltétlenül azt, hogy mindenkinek instabil a rendszere és amiatt akad be.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Autós kamerák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Ukrajnai háború
- Videó stream letöltése
- További aktív témák...