Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • adik

    őstag

    válasz ottkar #4834 üzenetére

    A Magyar hivatalos forgalmazónak kötelessége az eredetivel megegyező kezelésit adnia

    Ez igaz, nem is vonta kétségbe senki.

    és ad is.

    No, itt már akadnak problémák, és igen, igazad van, már kicsit késő van, szóval azt akartam írni, hogy van, hogy az ember az utólagossal jobban jár- no nem mindig. Mivel ezek a leírások jogdíjasak, így nem is fordíthatja le a nem hivatalos Moi importőr - feltéve, hogy nem csengeti ki a licenszt, márpedig nem fogja, mert az méreg drága - hanem ír egyet (természetesen többé-kevésbé az eredeti, vagy valami más, pl egy cikk alapján) ami aztán, van, hogy jobb, de legtöbb esetben terjengősebb, vagy nem. Szóval ide arányt nem tudnék írni, de nagy számok alapján nem rosszabb, ahogy elnézem a Canon Mo. leírásait csak jobb lehet - és jópár, amit láttam jobb is, mint a hivatalos.

    Milyen Moi beszerzésről beszélsz? Meg milyen EU-s gépről? Ahhoz a Magyar forgalmazónak semmi köze.

    Mivan?

    Túl sok olyan egyén van aki maga se tudja mit vár el egy szervíztől. Amikor a szervíz megrendel egy alkatrészt és nem kapja meg azt is a szervíz hibájának hiszi. Olyat vár el a szervíztől amit maga se tudna teljesíteni.

    Ez igaz, és az is, hogy ha az ember szervízbe megy, akkor még köszönés előtt a qR5@ #ny4t a szervíznek és egyébként is, meg különben is, aztán vannak a felhasználók - hozzá teszem kevesebben - akik meg normálisak. Épp elég szervízes kollégám van.
    Egyébként nem sokadkézből tudom, hogy mi megy ott, azért írtam, amit.

    Kettő, csipkebokor vessző!

Új hozzászólás Aktív témák