Új hozzászólás Aktív témák

  • niof

    addikt

    válasz podtibi #22 üzenetére

    Ja, hát igen. Ezt az aspektust is érdemes lenne vizsgálni, ez is megérne egy misét. Vagy minimum megkövetelhetnék minden tartalomgyártótól, bármilyen platformon, hogy legyen kiemelten megjelenítve, hogy nem tényekről beszélnek, hanem véleményt mondanak.
    Illetve, ha termékekről van szó, amiről beszélnek, mindenképpen meg kéne őket adóztatni, pont azért, mert nem azonosítható, hogy a termék milyen aspektusban tűnik fel. De van egy régi dolog, a negatív reklám is reklám, tehát mikor pl. az új iPhone-okat átlövik puskával, csak mert poén, az akkor is reklám.
    De továbbmegyek. Maradjunk a fent említett VR-nál. Mondjuk már évek óta nem néztem tőlük egy videót sem, de emlékszem, régen az volt a trend, hogy "dekorációnak" a háttérben el voltak helyezve termékek, úgy, hogy azok azért beazonosíthatóak legyenek. Sőt, a videók leírásába beletették, hogy mik azok, és még esetleg azt is, hogy hol lehet ezeket megvenni. Ez egyébként mindenhol trend. Na ez pl. reklám, vagy sem? Szerintem az.

    Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.

Új hozzászólás Aktív témák