- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- YouTube
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Mobilinternet
- Crypto Trade
- Synology NAS
Új hozzászólás Aktív témák
-
seger
addikt
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni!
Adott egy espace 4-es 1.9dci. Turbo csere történt, azóta melegen elég nehezen indul, sokat teker az önindító mire beindul és olyankor a megcsúszik a szíj valószínű, mert olyan hangot lehet hallani. De hidegen tökéletesen indul és éppen csak teler és indul. Hidegen ha 20szor indítom, akkor is tökéletes, de melegen már nehezen...
Mi lehet a gond?Tanácstalan vagyok és senki nem tudja mi lehet!
Köszi!
-
seger
addikt
Az nagyon jó lenne. Közben megoldódott.
Viszont ami még van, terheléskor kerregő hangot hallok nem mindig nagyobb gázadásra megszűnik, ha visszább veszem a lábamat a gázpedálról, megint jelentkezik.... de ez sem mindig. Nyáron viszont melegben nagyon hangos. Ilyenkor többet is fogyaszt az autó.
Erre valami ötlet?
-
seger
addikt
1.9 dci-vel lenne olyan hibám, hogy gyári gépre dugva, és próbaúton figyelve az adatokat, azt mondták a turbó nyomás lassan épül fel. Ez mitől lehet? Mi az amit meg kellene néznem, mert itt a közelben a szerelők nem tudnak hozzászólni, csak vakarják a fejüket....
Lenne valakinek ötlete? Turbó felújítás megvolt, de semmi változás...
Köszi!
-
seger
addikt
Elkelne egy kis oktatás, segítség!
Írtam már korábban, egy 1.9Dci motorról.
Turbó nyomás lassan épül fel, de eddig akárhova vittem, vizsgálgatták, de senki sem tudja megoldani, viszont mindenhol fizetni kellett a vizsgálgatásért..... (amivel nem is lenne gond, ha valami előrelépés lett volna)
Viszont ez nincs.
Turbó felújjítva (90ezer), turbó cső cserélve (34ezer) ezek csak anyagárak.....stb
Viszont semmi javulás!
Valaki aki hozzáértő, nem tudna tanácsot adni nekem?
Hibakód nincs!
Több szervízbe nem tudom vinni mert nem kevés pénzünk bánja már, és el is fogyott
Próbálnám saját magam megoldani, de nem vagyok autószerelő...
Elkezdtem bontogatni, egyik porlasztó kábele borzalmasan megviselt, kábelének szigetelései hiányoztak, egy másik pedig kezdetleges szigetelés sérülés volt. Szereztem új csatikat, és javítottam ezeket a hibákat!
Légtömegmérőt kivettem és kitakarítottam, de látszólag nem is volt koszos!A kérdés az lenne, mi okozhatja a lassú turbó nyomás felépülését?
Akár privátba is jöhet infó!!
Köszi előre is ha valaki tudna segíteni!
[ Szerkesztve ]
-
seger
addikt
Köszönöm mimdkettőtök válaszát. Köszi, hogy foglalkoztok az ügyemmel!
Viszont az üzemanyag hibára amit írtál Mágus2, hogy nem kap elég tüzelőanyagot, az üzemanyag kézi pumpánál elmegy a gázolaj vissza a tankba. Már beszereztem másik kézipumpát, de nem sikerült eddig leszednem a régit sehogyan sem. Ez hogy tudom lehúzni?
Amit vettem az bontóból van, arról levágtam és próbáltam visszadugni, de az sem ment... -
seger
addikt
Na kicsit belemásztam a kocsiba. Következő történt. (Espace 1.9dci néha lomha ilyenkor kormolgat, megnő a fogyasztás...remélem emlékeztek rá ).
Na szóval. Kiszereltem a légtömegmérőt, illetve a porlasztó kábeleken (2db-on) a szigetelés eléggé elöregedett. Szereztem csatlakozót kb 20cm-kábel volt rajta, lecseréltem.
Összeraktam, és láss csodát az autó fogyasztás visszaállt, a motor csendes, éa megy mint a golyó...Igen ám, de kb 20km után ismét előjött a hiba....
Elképzelhető, hogy a légtömegmérő hibásan mér?
Próbálok szerezni próbára egyet, de eddig sehonnan sem sikerült. Itt a bontóba 15ezret mondtak rá, de nem adják ide próbára. Bárdiba meg 28 és 35 az új kedvezmény nélkül... -
seger
addikt
Kis segítség kellene!
Adott egy espace 1.9dci! Turbó nyomás lassan épül fel. Ha pl 2500-as fordulat körül tartom menet közben, egyszercsak megjöny a nyomás.
Pontosabban próbálok fogalmazni. Elindulok, nyorsul a kocsi, de valami érdekes zaj hallható, és a fogyasztás is magasabb. Pl 3.-ba tartom 2500-as fordulaton, kis idő elteltével a zaj megszűnik és elkezd húzni az autó, a fogyasztás meg elkezd csökkenni. Hangja nagyon szép és csendes. Turbó újítva lett, a jelenség előtte is volt!
Mi okozhatja? Légtömegmérő? Esetleg vákum szabályzó? Renaultba volt gyári gépen, próvaúton is voltunk, de csak ennyit mondtak, hogy lassan épül fel a turbónyomás! Porlasztó korrekcióra azt mondták elég jó!
Nincs semmi tárolt hiba. Légtömegmérő sem. Szakadt vezetéket sem jelzett.
Valakinek ötlete?
Köszi! -
seger
addikt
Sziasztok!
Tudna valaki tanácsot adni?
Adott egy 1.9DCi 85 Kw-os motor. Sokszor elég lomha volt. Cserélve lett légtömegmérő, és a turbónyomás érzékelő csatlakozójának mind három vezeték el volt törve a csatlakozó tövében. Meg lett javítva az is. Hibakód olvasáskor DF002 hibát adja. Beszívott levegő hőmérsékletre panaszkodik. Ez a hiba az eredeti légtömegmérővel is megvolt.
Jelenség, ha hűvösebb idő van, pl reggel 20-25° akkor minden rendben van, viszont ha melegszik az idő 30° vagy fölötte, akkor már nem úgy megy az autó.
Mi lehet a hiba? Merre keressük? Hol van még érzékelő ami méri a hőfokot a levegőnek?Köszi!
-
seger
addikt
Rail nyomás ingadozást mi okozza? Normál értékről egyszercsak nagyon megnő majd visszaáll
-
seger
addikt
Sziasztok! Van itt olyan, aki ért az 1.9DCi-hez?
-
seger
addikt
Sziasztok!
Kicsit átmosnám a hűtőt az autóban, eléggé tele van kosszal és bogarakkal.
Hogyan csináljam? Tudom, nem sterimóval, csak slag és kisebb sugárral áztatni, de mivel lenne érdemes előtte befújni? -
seger
addikt
válasz Anaren91 #1097 üzenetére
Olvass bele komolyabb autószerelő csoportba. Minden szerelő gyakorlatilag minden motornál azt írja, az egy fos.
Ha mindegyik fos, akkor járj gyalog.
Egyébként sok szerelő azért mondja, hogy szar meg hulladék, mert nem ért hozzá. Egy motor, teljesen mindegy milyen, ha hozzáértő foglalkozik vele, és karbatartást is megkapja, akkor nincs vele gond.
Én sok helyen megfordultam egy tipussal (direkt nem írom, mert azt írnák sokan, alapból szar) mire megtaláltam a megfelelő hozzáértő embert, aki nem meggazdagodni akar hanem becsületesen dolgozni. Hozzáteszem, volt olyan helyen egy problémával (porlasztó) de az ember a váltótartó bakot cserélte... -
seger
addikt
Sziasztok! Citroen c4 grand-ról mi a véleményetek? 1.6 HDI?
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Építő/felújító topik
- sziku69: Szólánc.
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Luck Dragon: MárkaLánc
- Xbox Series X|S
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Új állapotú Ubiquiti Unifi G4 Doorbell Pro + Chime dobozában eladó - UVC-G4 Doorbell Pro UP-Chime
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest