-
IT café
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Abszolút kezdő vagyok autóhifi téren,szóval egy kis segítséget szeretnék kérni.. 96-os Renault Clioba kéne nekem valamilyen hangszóró.. 4-5 éves panasonic sima CD-s fejegységgel lenne meghajtva, főleg pop,dance zene lenne rajta hallgatva,viszont a probléma az, hogy a gyári helyre elvileg 10cm-es hangszóró fér csak be, és ráadásul az is a műszerfalban van a lábnál. Milyen hangszórót érdemes ide venni? Persze nem akarok semmi extrát, csak hogy azért hallgatható legyen a dolog..Láttam pl a SAL-nak egy komponens szettjét [link] Ehhez mit szóltok? Előre is köszi!
[ Szerkesztve ]
-
Geri89
aktív tag
Hát igen, nem szívesen fúrnám szét az ajtót Úgy olvastam, hogy ha az ajtópanel meg is van kezdve, akkor is csak 13as fér be oda, 16oshoz már az ajtó fém részéből is faragni kéne. Mivel annyira nem használom gyakran az autót,ezért nem látom értelmét hatalmas összeget belefektetni hangcuccba,ezért is gondoltam,hogy hátha tud valaki valami olyan 10cmes hangszórót, ami azért vmennyire elfogadhatóan szól
-
Geri89
aktív tag
Meggondolandó a dolog.. Mindenki ezt a 16os hangszórót mondja amúgy.. Az a baj, hogy félek az átalakítástól.. Az ajtópanelt még csak-csak meg lehetne oldani,de akkor még a kábelt is át kell valahogy vezetni, hogy ne törjön meg,stb.. aszem aludnom kell rá még párat Köszi mindenesetre!
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! Egy olyan kérdésem lenne, hogy egy 4x40w-os Tevion [link] fejegység szerintetek meghajtaná rendesen a Hertz DCX 690 ovál hangszórókat?
-
Geri89
aktív tag
Sziasztok! A holnap megérkeznek elvileg a hangszóróim(Hertz ECX 100(10cm-es, előre),és Hertz DCX 690(ovál kalaptartóba).Mindezt egy 4x40w-os fejegység fogja hajtani. Olyan kérdésem lenne, hogy kábelből szinte teljesen mind1, hogy mit veszek, vagy ilyenkor is van már hallható különbség kábel és kábel közt?