Új hozzászólás Aktív témák

  • kacsa7

    őstag

    válasz bnagylajos1 #57349 üzenetére

    Csak hogy tisztázzuk - bár teljesen felesleges, mert bár hozzá nem értesz, van elképzelésed, teljesen téves dolgokkal, így úgysem akarod felfogni és megérteni amit írunk - egy normálisan ZENÉRE épített autóban 3-4 erősítő esetén sincsen szükség se kondira, se pótakksira. Ha teszem azt, hangnyomás lenne a cél - ami ennek a topiknak abszolút ellene megy - akkor pedig mutass nekem kérlek egy darab olyan, valamire való hangnyomásra épített autót, amiben szifon (kondi) van. Segítek, nem tudsz. Mindegyik pótakksival és a gyárinál a lehetőségekhez mérten legnagyobb generátorral van szerelve. A kondenzátor - főleg a kereskedelmi forgalomba kapható szifonok 99,9%-a - igazából alkalmatlan a valódi feladatának ellátására. Inkább szolgál fogyasztóként, mint valódi segítségként. Ami némileg lehet előny - de a megépítése annyiba kerül mint egy pótakksi - az egy egyedileg épített "kondenzátor telep", minőségi kisebb kapacitású és jó minőségű kondikból.
    Az, hogy a hozzá nem értő hülyegyerekek telepakolják kondival meg DLD 500+al az autót, pont azért van, mert a hifis boltok ezekkel keresik igazán a könnyű pénzt. Mert a havernak is van, aki pont annyira nem ért hozzá, mint a spanjai, ezért legyen mindenkinek. Meg amúgy is kurva jól néz ki, mert világít. Nem?!? A műhelyek 90%-a jó hogy nem beszél le róla, ha te úgy mész be, hogy milyen kondi kéne oda. Elvégre pénzt akarsz ott hagyni.
    Egy szó mint száz, normálisan működő generátorral, jó állapotban lévő akksivel, zenére épített autóban soha a büdös életben nem fog kelleni a kondi. Ha nagyon ragaszkodsz hozzá és megnyugtatja a lelked, akkor pedig pótakksit rakj be, mert annak van értelme és előnye.

Új hozzászólás Aktív témák