-
IT café
Új hozzászólás Aktív témák
-
Newlachka
őstag
válasz RP1980 #34255 üzenetére
van kékben(veteran) felirattal,meg én valahonnan szereztem 120ml-es spray-es kiszerelésbe,meg van fehér dobozos is.Szerintem ezek a low budget termékek mind egyformák,csak más köntösbe.
Szerintem vállalható,de más nem próbálta,jó lenne más is aki kipróbálná...műanyagon nekem visszahozza a "színt" én először oda vettem ezt:
1
ezt is próbálni fogom
ezt is berendelem most én vagyok a puding.. a próbálkozó szellem megvan[ Szerkesztve ]
-
RBJ
addikt
Black & Decker BXPW1800PE a Metro ba akciós. 45e éri vagy felejtős?
Mellette még a Bosch universal aquatak el szemezek.
Tudom, hogy karcher k5 de most nem akarok 100e beruházni.Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #34267 üzenetére
Nem gyengén, 3.7 V8.
-
nagyúr
-
tag
én elöször karchert néztem de a legkisebbet , csak kocsit akartam leveretni vele , szoval olcsón akartam meguszni aztán láttam hogy a k3 már jobban néz ki mert kerekes , ez szempont volt Majdnem meg is vettem de aztán hallottam hogy abban minden műanyag , a sampont felszívja de rávilágítottak hogy nem biztos hogy olyan jo ha keresztül megy az egész rendszeren szoval vegyek hozzá csőre való samponos tartályt . Na itt jött képbe a bosch , azt mondják ebben minden fém , alapból hossszabb cső van hozzá , benne van az árban a csőre rakható samponos tartály és megtudtam hogy a bosch fel tudja szivni vizet , szóval mehet esőviz is bele nyomás nélkül . Megint jött hogy megveszem a legolcsobbat ( 125 ) de pont akcios volt a 130-as , csak 2e volt drágább de 1m-el hosszabb a cső , persze kicsit nagyobb nyomás és megnéztem az adatlapján valamiért 2kg-val nehezebb , remélem több anyag van benne de szerintem a kéthavonta 1 kocsimosást bírni fogja és baromira jól néz ki , ami megint csak szempont volt
-
nagyúr
Sziasztok,
Ma vettem egy Bosch EasyAquatak 120-as mosót, de nagyon nem jött be nekem, már szépen vissza is csomagoltam a dobozába - holnap viszem vissza az Edigibe. Itt is átolvastam pár hozzászólást vásárlás előtt, tudom, h Karcher K5 alatt nem nagyon ajánlott ilyen gépet venni, de mivel csak heti egy-két kocsimosásra kell, gondoltam jó lesz nekem ez is. Nem lett. Az a bajom vele, h nem tudja kefe nélkül tisztára mosni az autómat. Próbáltam vegyszerrel is, de bármilyen közelről használom, csak a nagyobb szennyeződéseket hozza le az autóról. Nyilvánvaló, h túl kicsi a nyomás. Ezzel kapcsolatos lenne a kérdésem is: mekkora nyomású mosót kell vennem ahhoz, h kefe nélkül lehozzon minden szennyeződést az autómról (mint egy kézi mosóban)? 160-165 bar elég erre kb? Vagy attól is több kell?
Köszi előre is a segítséget![ Szerkesztve ]
-
v450
tag
Sziasztok!
-
Petyyyyy
addikt
Emberünk minden alapelvet betart...
Teljes erővel tolta a pasztát arra a korongra, künn az utcán, 28 fok, tűző nap.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
weres78
senior tag
Attól függ mennyiért illetve mire szeretnéd használni. Jó cucc, de listaáron szerintem drága, helyesebben van jobb ár-érték arányú. Mondom ezt úgy, hogy lehet nincs igazam, mert az enyémet még nem használtam el, és ha kibír még kb 150 mosást, akkor teljesen jó. De ezt azért erősen kétlem...
-
v450
tag
válasz weres78 #34277 üzenetére
Szárazra szeretném törölni. Melyik a jobb ár-érték arányú?
Ablakhoz ez jó lesz?[ Szerkesztve ]
-
weres78
senior tag
Szárazolni (mosás után) én nem ilyen magas gsm számú mikroszálast használok. Ezeket wax, teflon, polír stb visszatörlésre szeretem.
Szárazolni nagyon szeretem a Mobelix saját márkás mikroszálasát.
Hosszú szálasból pedig ez a kedvencem.Üvegre jó amit linkeltél, de sok más is van ami jó. Ezzel pucolsz, és pl egy olyan Mobelixes cuccal amit linkeltem szárazra/tisztára törlöd...
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz bulikavagyok #34274 üzenetére
Szerintem kizárólag magasnyomásúval sohasem fogod tudni tökéletesen tisztára mosni a felületet. Megfelelő előmosóval szépen le lehet szedni a kosz nagy részét, de a mosókesztyűs mosáshoz képest az érintésmentes mosás mindig fog hagyni valamennyi maradékot véleményem szerint.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bulikavagyok #34274 üzenetére
K7 van nekem, de ezzel sem lehet teljesen tisztára mosni a kocsit. Pedig van a kocsin jóféle wax, meg használok előmosót, és mégse lehet.
Kell a felülettel való érintkezés hogy jó legyen az eredmény. Szóval a K5-től se várj csodát!iPhone 13 Pro Max
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #34280 üzenetére
És jozsi252: Köszi a gyors választ! Ez rossz hír. Akkor maradok a slag-kefe kombónál.
-
BigBlackDog
veterán
válasz bulikavagyok #34283 üzenetére
"...slag-kefe kombónál..." > NEEEE! Csak a kefét ne! Használj mikrószálas mosókesztyűt inkább!
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz bulikavagyok #34283 üzenetére
Akkor ennyi erővel gépi mosóba is viheted. Karcok ugyanúgy meglesznek. Magasnyomású jó ha van. Leviszi a kosz nagyon nagy részét.
iPhone 13 Pro Max
-
martillo
tag
válasz legionarcart #34282 üzenetére
Kiraly, pont hozzajuk akartam bejelentkezni, de akkor ez buko...
-
weres78
senior tag
válasz bulikavagyok #34283 üzenetére
Igazából a nagynyomású tisztítóhatása nagyban függ a víz mennyiségétől is. A 130-150 bar nyomás 200-300l/h vízmennyiségnél elég kevés. Az iparibb gépek sem mennek feltétlenül nagyon magasra a nyomást illetően, sőt a nagyon komoly cuccokat is megfogja sokszor a 160-190 bar, csak mellé tudnak 900-1500l/h teljesítményt... De még ezek a gépek sem tudnak 100%os eredményt, legfeljebb ha maximálisan kedvező a bolygók állása (bevonat, előmosó, előzőleg feláztatott vagy felázott nem ráégett szennyeződés, stb).
Jó az a magasnyomású öblítésre, durva dzsuvát lecsapatni, felbit, kerékjáratot, motorteret mosni, stb, de ha 100% kell, akkor be kell iktatni a megfelelő helyre a kétvödrös mosást! -
RP1980
tag
Sziasztok!
Kis beszámolóval szolgálnék! Carpro ECH2O-t teszteltem a 7 végén mint szárítás segítő, illetve tegnap mint száraz mosás. Szárítás segítőként is megállja a helyét, hamar összekapta és elindította a vízcseppeket, de ha van egy(két) jó szárazoló mikrószálasod, akkor ez mellőzhető.
A másik a száraz mosás: Ez nagyon meglepett. Vasárnap este egy jó kis autópályázás után úgy nézett ki a focusom eleje a sok bogártetemtől mint amit lehánytak. Ezt a teszt kedvéért hagytam tegnap a napon jól rásülni, majd este aztán jött a tisztítás:
Felfújtam a szenyezett részekre a bekevert echo/desztvíz kombót egy kwazar 360 al. (1:15 arányt írnak elő) Hagytam 1-2 percig hatni,majd egy hosszú szálú mikroszálast is befújtam összehajtottam negyedekre és elkezdtem letörölni a dzsuvát. Nagyon meglepődtem mert sokkal jobban lehozta, mint egy szakszerű előmosásos, snow foamos két vödrös mosás során. Pár, (kb 1% alatti számú) rovar maradt csak, amik egy második kör után szépen le is jöttek. Ezután várni kell míg kicsit rá nem szárad a maradék anyag és azt szépen letörölni egy száraz kendővel. Így is tettem és nagyon meg voltam elégedveA vasárnapi és a tegnap esti mutatvánnyal kb 550ml bekevert anyag fogyott. Vasárnap az egész autó be lett fújva + felnik, tegnap a front (első lökös + mocitető) és visszapillantók és nem spóroltam az anyaggal.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #34284 üzenetére
És jozsi252: Köszi még1szer, megfontolom a tanácsaitokat!
weres78: Köszi Neked is!
-
d4d
tag
válasz weres78 #34287 üzenetére
Pontosan erről van szó, sokan csak a nyomást nézik, pedig a vízszállítás legalább ennyire fontos adat, hiába a nyomás, ha közben "alig" jön a víz.
Kranzle HD 10/122 30-120 bar, 600 liter / óra
Karcher K2 ugyanígy valami 110-120 bar, de csak 360 liter / óra.Árban nem összehasonlíthatók.. K2 17-20e fttól, a Kranzle meg 140-150e.
600 liter / órát egy K7-es tud 160 bar mellett.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Gondolkoztam rajta hogy a belső tér ápolásához szivacs helyett kipróbálok valamilyen mikroszálas cuccot. Ami ebbe a videóba van 3:10-nél applikátor az nagyon jónak tűnik. Van aki esetleg hasonlót használ, és tudna alis ebayes linket adni hogy melyiket érdemes megvenni erre a célra?
iPhone 13 Pro Max
-
weres78
senior tag
válasz jozsi252 #34291 üzenetére
Ilyesmit gondoltál? Ezt használom hébe-hóba, nem rossz vele dolgozni. Tartósságot nem tudom, mert egyszer használom és kuka.
Ezekre a feladatokra vettem nem túl drága, de viszonylag jó mikroszálas kendőket, és abból a már megviselt darabok mennek applikátornak.F@sza, mire telefonon bepötyögöm...
[ Szerkesztve ]
-
Ra3
őstag
Sziasztok, végigpörgettem a topicot fényszóró polír témában, olyan kérdésem lenne hogy van-e tapasztalat polír utáni fóliázással?
Nálam nem besárgult hanem beszürkült a fényszóró, gondolom a szembejövő homokszemcsék hatására, a fólia annyiból állítólag jobb hogy az nem egy kemény hanem valamennyire rugalmas anyag, és az UV ellen is elég jól véd.
Mondjuk árban nem tudom hogy megérné-e, polír+fóliázás lámpánként biztos nem áll meg 10-12k alatt, gyári lámpa meg lenne 25k környékén (Bravo II).''...te vagy a Jedi-ből az Onedin Kennedy?''
-
von toth
tag
Sziasztok lenne pár kérdésem
Szerintetek
1. A wd40-et összességében hol jó alkalmazni? (nekem olyan mindenre jó, de semmire sem benyomást kelt)
2. Szintetikus fehérzsírspray-t vettem, hogy forgópontokat zsírozzak, a fehérzsír még mire jó (nem hagymás zsírsokenyérre gondoltam )
3. Műszerfalápolásra 2 különféle sprét találtam egy szilikonosat (azt mondtátok az szar) meg egy másikat amiben nincs. Akkor miért erőltetik a szilikont? Mire jó az egyáltalán? (Csöcsöket leszámítva)
4. AHol horgászom kavicsos az út. Érdemes-e valami bitumenes alvázvédő cuccot fújni rá vagy jólvanazúgy?
Bonustrack
5. Korrózió ellen ha 2 hetente mosom a kocsi alját (főleg télen) az elég vagy be lehet fújkodni valami üregvédővel? (van-e értelme házilag, mert szakemberért meg nem nagyon fizetnék, annyit nem ér a dolog)
köszi
-
weres78
senior tag
Vannak kimondottan fényszóróra való bevonatok. Ezeket nem feltétlen éri meg megvenni magadnak, hacsak nincs sok autó a családban amit le szeretnél kezelni, mert úgy viszonylag drágák, de nagyon tartósak és jók, illetve kevesebbe kerülnek mint lakkoztatni vagy fóliáztatni.
Néhány alternatíva. Itt az a sonax spray elég jó. Ez pedig a felsőbb kategória.von toth
1. WD40ről ugyanazt gondolom amit Te. Átmenetileg jó lehet zsanérra, mert kiszedi a koszt és némi kenést ad, aztán pár nap után mehet bele egy normális zsír. Jó lehet zárba, mert kiszorítja a vizet így télen nem fagy be, illetve szintén ad némi kenést.
2. Máshová szerintem túl kemény, de oda ahová írod tökéletes. Mondjuk esztétikailag nem a legjobb egy sötét autón amikor az ajtózsanér fehér zsíros.
3. Azért erőltetik, mert viszonylag olcsó és csillog tehát jó. Igazából a legtöbb műanyagápolóban van szerintem valamilyen szilikonszármazék, az arány nem mindegy, illetve hogy milyen is az az adott szilikon. Itt általában a tömény szilikon az amitől óvva intünk mindenkit.
4. Ha nem 50-nel közlekedsz, akkor csak emiatt felesleges. Ha gyorsan mész akkor érdemes lehet a kőfelverődésgátló az aljára, a küszöbökre, kerékjáratokra, stb. Érdemesebb lassítani.
5. Ha van rajta normális alvázvédelem akkor bőven elég, még két hetente is túlzásnak tartom.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz von toth #34296 üzenetére
1. Csavarlazitásra, mert alacsony a viszkozitása, behatol a menet közé, de nem állandó terhelésre van kitalálva, zsanérokra, csúszó mechanikákra inkább szintetikus zsírzó.
2. Ok
3. Ízlések és pofonok, a szilikonos csillog, csúszós és nehezen eltávolítható.
4-5 Te döntsd el milyen hosszu távra tervezel az autóval, a ha nincs alvázburkolat a kavics tuti le fogja verni, illetve az üregvédelem kifizetődő tud lenni bizonyos típusoknál.
Szerk: beelőztek
[ Szerkesztve ]
-
von toth
tag
Köszi mindenkinek!
-
von toth
tag
Fényszóróbura polírozására van valami anyag? Érdemes nekiállni vagy möstör ?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Hankook téli és nyári gumi szett - 1 szezonosak - 235/45 R 17
- 2 szezonos - Hankook K135 Ventus Prime4 XL 235/45 R 17 97 Y XL nyári gumi
- 1 szezont futott - HANKOOK Winter i cept evo3 W330 235/45 R 17 97 H XL
- Philips AVENT Premium elektromos cumisüveg melegítő (SCF358/00)
- Újszerű Philips kézi gőzölőkészülék GC360/30 valamennyi tartozékkal, dobozában
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest