- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
Gabesz1019
senior tag
Köszi a választ.
Még annyit, hogy azt írják, hogy 4400 mAh (Lithium-ion) akku van benne, ez kb. mennyi időt bír ki ha csak netezek (gondolom a játék jóval energia igényesebb)? Leginkább hálózatról menne, de néha kint lennék az udvaron vagy ha megyek vele valahova akkor menne akkuról. Tehát nem olyan lényeg az akku csak érdekel, hogy kb. mégis mit bír.
-
kali
legenda
válasz Gabesz1019 #11201 üzenetére
netezéssel bô 2 óra, játékkal hozzávetôlegesen a fele!
-
kali
legenda
válasz csabesz123 #11203 üzenetére
win 7 alatt már alapban mûködik a c'n'q mód, nem kell külön telepíteni az illesztôt! az energiagazdálkodási sémák közül ha nem a csúcsteljesítményût használod, akkor amennyiben nincs szükség nagyobb teljesítményre, úgy visszaveszi a rendszer a proci órajelét!
-
steelsec
aktív tag
válasz csabesz123 #11189 üzenetére
Én is az Ati-tól töltöm minden hónapban az újdrivereket. nem annyira számottevő de egyes dolgokba észrevehető szerncsére h újabb
k52jr emen simán fut a mafia 2 uh most azzal tolom bárkinek kétségei vannak a játszhatósággal nincs semmi gond -
Valty
aktív tag
Hi!
Asus M51Ta notihoz milyen autós adaptér passzolna? Vagy az mindegy?
-
Gabesz1019
senior tag
Ő rá 32 vagy 64 bit-es Win7-et kell telepíteni?
-
eszgé100
őstag
Sziasztok!
Az M50-es szériáról tudnátok egy kis infot adni nekem, mert egy ismerősöm felkínált nekem egyet 200.000-ért, de neten nem sok használhatót találtam róla?
[ Szerkesztve ]
"-Meddig tart a játék? -Amíg mindenkinek ki nem verik a fogát..."
-
nemzavarsz
csendes tag
válasz Gabesz1019 #11208 üzenetére
4Gb ramja van, ezért a 64 bites érdemes. A 32 bites alatt csak kb. 3,5 Gb-ot látnál belőle.
-
Gabesz1019
senior tag
válasz nemzavarsz #11210 üzenetére
Értem, köszi.
Ha van valakinek Asus K50ID-SX069D laptopja légyszi küldjön egy PM-et.
Köszönöm.
-
Lakers
tag
Sziasztok!
Ti pontosan honnan szeditek le az ATI catalyst frissítéseket a Notihoz?
Én innen és a 2. opcióval szoktam élni a 69 megás telepítővel.
Viszont ha őt felrakom, akkor a Catalys Control Center debuggol... a Win7 lelővi, mert nem működik rendesen. Ettől függetlenül felkerül a legújabb driver? (az elindíott alkalmazásoknál sincs jelen az ATI ikon...) -
SzlobiG
félisten
Üdv! Ha jól sejtem egy Asus K50iJ -SX003L notiba nem lehet az integrálton kívül más VGA-t rakni ugye? Ismerősöm szólt, hogy kéne bele venni, de én úgy tudom, hogy nem lehet ezért kéne aki megerősíti.
-
SzlobiG
félisten
Köszi mindkettőtöknek.
-
pepe1970
tag
Üdv. Van egy n71jq notim, amire tegnap felraktam az új 208 biost az asus winflash progijával. Minden remekül működik míg el nem megy alvóba a gép. Alvásból úgy jön vissza hogy nincs net, lefagynak a böngészők, semmit nem lehet vele csinálni, csak újraindítani. Utána megint jó.
A kérdésem az lenne hogyan tudnám visszarakni az elöző biost, mert a frissítő progi nem engedi, azt írja a jelenlegi frissebb.
-
laszlomagyar
csendes tag
Hello!!!
ilyen gépem van és lenne egy kis gond.
Most vettem és felraktam pár játékot tesztelésként de még egy egyszerübb játék is csak közepes beállitással megy, komolyabbnal csak sötétség töbnél is, masnál csak akad mi lehet a gond??? vmi driver probléma??? win7 64bits van rajta vga driver pedig intel-es probáltam felrakni nvidia drivert a kartyahoz de nem jött össze..
mit tegyek???[ Szerkesztve ]
-
Rlaci
csendes tag
válasz laszlomagyar #11222 üzenetére
Ha csak inteles VGA driver vann fenn, akkor a benne lévő Nvidia kártya nem is működhet jól. Gondolom, ahhoz csak azt a drivert használja, ami a Win7-ben benne van alapból. Mindenképpen szükséges, hogy telepíts egy megfelelő nvidia drivert a 310-es videokártyához.
-
definv
csendes tag
Sziasztok,
Folyamatban van egy Asus X50ie megvétele, a kérdésem/kérésem annyi lenne,hogy ha valakinek van vele tapasztalata küldjön egy PMet.
Legjobban a graf.kártya teljesítménye érdekelne, mit gondoltok a GT310mről?
(nem találtam sehol ilyen kártyaleírást, így nem tudom pontosan hogy ez gt310 vagy 310m vagy átnevezett g210m) Ezért van a dilemmám. Nem akarok a Crysis MO.-i szervere lenni,csak két zh között kicsit Starcraft 2.zni.Válaszotokat előre is köszönöm
-
Kyriath
csendes tag
Üdv nektek fórumozók!
Rendelkezem egy Asus K50AB típusú laptoppal. A HD - s filmek lejátszásakor (1080p) feltűnt, hogy igencsak darabos, vagy helyenként akad a lejátszás.
Javaslatot szeretnék, milyen kodek csomagot érdemes telepíteni, op rendszer winXP (sp3)
Catalyst display driverestől pedig 2009 04.Válaszotokat előre is köszönöm.
Szép napot, sziasztok. -
Tanitoneni
csendes tag
sziasztok!
a segítségetekre lenne szükségem. vettem egy asus eee pc 10"-os netbokot és angol win 7 van rajta. iszonyatosan be van lassulva, így szerettem volna telepíteni rá windows xp-t, de a telepítő nem engedi, hogy telepítsem? Mit csináljak, hogy xp legyen rajta?
köszi a segítséget, nagyon fontos lenne -
B.A.T.
tag
Hali!
Van egy Asus K50ID-SX096D notim, és az lenne a kérdésem, hogy van-e valamilyen megoldás arra, hogy a memória késleltetésén állítsak? BIOS-ban nem találtam ilyen lehetőséget. Esetleg valami ötlet?
"A vízipipa bölcsességet húz ki a filozófus ajkai közül, és befogja a száját a bolondnak."
-
Somsza
csendes tag
Sziasztok. 1-2 hete jelentkezett egy probléma az Asus notebookommal. Bekapcsolásnál nincs minden rendben. Ezek a problémák lépnek fel minden bekapcsolásnál:
1: nem jön be az üdvözlő képernyő a bejelentkezéshez tök sötét a képernyő( Win7 )
vagy
2: bejön az üdvözlőképernyő de csökkentett módba, tehát kis felbontásba.
Tudnátok nekem segítséget nyújtani mi lehet a gixer?
Egyébként fél éves a noti... -
kali
legenda
válasz Somsza #11229 üzenetére
első körben szoftveres hibára gyanakodnék, és újrahúznám az oprendszert! ha az oprendszer és az illesztők újrahúzása után is adott a probléma, akkor bios frissítése/újrahúzása! ha eztán is adott a hiba, akkor kell hardveres hibát keresni!
B.A.T.; szoftveresen esetlegesen megoldható - specifikus alkalmazás segítségével - de felesleges, szándékosan nem adnak lehetőséget ilyesmire a notis gyártók a bios felületén!
Tanitoneni; ha az ahci átvitel miatt nem megy fel az xp, akkor ha a bios beállításaiban van lehetőség ide módra átkapcsolni az ahci átvitelt, akkor felmegy majd az xp, ellenkező esetben integrálni kell a szükséges ahci illesztőt a xp telepítőjébe, vagy a telepítéskor külön beadagolandó!
[ Szerkesztve ]
-
Tomtsika28
csendes tag
Sziasztok!Lenne egy olyan kérdésem,hogy van egy ASUS EEE 700 PC-M.2 GB belső memória van hozzá,és bővíteni szeretném úgy hogy minimum 16 gb memória legyen rajta.hogyan lehetne ezt a legegyszerűbben(legolcsóbban) megoldani? thx
-
Ashooka
tag
Sziasztok!
Nekem az lenne a kérdésem hogy a haveromnak van egy asus k51ab laptopja ami 0km -s.
És néha olyat csinál hogy betölt a Windows és folyamatosan nyom egy gombot vagy a t-t vagy az f billentyűt! De ez csak néha jön ki! Ilyenkor vissza küldjük a laptopot?
ÉS nincs beragadva a gomb mert ha olyan helyre megy ahol írni tud és nyom egy esc-et utána nem csinálja.Köszi a helpet előre is.
-
SutiAdi
tag
válasz pepe1970 #11221 üzenetére
Nekem is volt egyszer ilyen problémám a K52 frissen kiadott biosával, amit utána pár héttel vissza is vontak, ugyanis kikapcsolt állapotban is ette az akksit. A megoldás az lenne, hogy a WinFlash programot parancssorból indítsd egy /nodate kapcsolóval így: Belépsz a winflash könyvtárába, majd beírod, hogy winflash.exe /nodate, így már nem fog beszólni, ha egy korábbi biost akarsz visszatenni. A K52 sípolásról meg annyit, hogy sajnos van, sajnos mindenkinek, aki nem észleli az valószínűleg az ilyen magasfrekvenciás hangokat már nem hallja. Egyébként nem csak a K52-nél tapasztalható, N szériából és eeePC-nél is jeleztek már hasonlót. Több emberrel is beszéltem már itthon is és külföldön is, de tartós megoldás továbbra sincs. Volt aki itthon bevitte szervízbe, tettek egy plusz kondenzátort az alaplapra, de nem vezetett megoldásra, a hang visszajött. Van akinek alaplapot cseréltek, szintén pár nap után visszatért a sípolás. Nekem már február óta megvan a K52JR-em, de abban egészen biztos vagyok, hogy soha többet nem fogok semmilyen Asus terméket venni. Akit érdekel a téma, látogasson el az asus ide vonatkozó fórumára: LINK
Olvastam, hogy itt valaki egyeztetett a szervízzel, hogy megcsinálják neki, ha beviszi. Kérem, ha esetleg bevinné, ossza meg velünk a fejleményeket, mert ha tényleg javítható lenne, akkor az nagy könnyebbséget jelentene sokunknak. Ha érdekel valakit, itt egy levelezés, amit egy K52 márkatársunk folytatott a szervízzel még júniusban:1. Levél:
Tisztelt Asus ügyfélszolgálat!
A notebook bekapcsolás után pár perccel sípoló hangot ad ki. Erről az Asus hivatalos fórumán is lehet bővebben olvasni. Jelenleg úgy néz ki, hogy nincs semmilyen megoldás rá. Áprilisban elvittem szervízbe, ahol 3 hét után alaplapot cseréltek benne. De ez semmit sem segített. A sípolás oly erős, hogy 1 órányi használat után fejfájást kap az ember.
Szervízben azt mondták, vigyem vissza mégegyszer. Utánaolvasva, több helyen láttam hogy Európában több országban visszatérítették a termék árát.
Következő kérdéseim lennének:
1. Mikor várható végleges megoldás?
2 Ha ez nagyon rövid időn belül nem következik be, akkor mit kell tennem, hogy visszakaphassam a termék árát?Utólag is elnézést, ha nem a legjobb helyen keresek választ kérdéseimre.
Ha tudnak, akkor kérem adjanak meg valamilyen közvetlen elérhtőséget a Magyarországi Asus-hoz.Üdvözlettel,
xxxxxxxxxxxVálasz:
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük jelzését!Az ügye már a szervíznél van és végleges megoldást közösen keresünk rá Önnek.
Engedje meg, hogy a jövőhét folyamán értesítsük Önt a megoldással.Tisztelettel,
-aláírás-
ASUS szerviz-ügyfélszolgálat
Technical Support SpecialistÚjabb válasz:
Tisztelt xxxxxxxx Úr,Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében tájékoztatni kívánom, hogy az alaplappal kapcsolatban felmerült magas, sípoló üzemzaj ügyében a legmagasabb szintű technikus kollégáinkkal és felettes vezetőinkkel tárgyalva arra a megállapításra jutottunk, hogy az valóban lehet egy szubjektíven értelmezett és kényelmetlen jelenség, ugyanakkor nem minősíthető az alaplap rendellenes működésének. Készüléke eredeti alaplapi alkatrészét az ASUS jóhiszeműen a garanciális keretek között kicserélte ugyan, melynek során az üzemzaj csökkent valamelyest de nem hárult el teljesen. Azonban úgy ítéljük meg a helyzetet, hogy a felmerült probléma kiküszöbölése okafogyott, hiszen az egy természetes működés közben fellépő üzemzaj, melyhez nem társítható egyéb érdemi hibajelenség. Kétségtelen tény, hogy bármilyen a szokottól némiképpen eltérő hang érzékenyen érintheti az egyes felhasználókat, azonban a megvásárolt típusnak ez egy ismert jellemzője, mely éppen ezért nem sorolható a működési rendellenesség kategóriába. Az ASUS Magyarország ennél fogva nem kívánja készülékét a garanciális keretek között kezelni, azonban a felmerült "probléma" elhárítására garancián kívül sincsen lehetősége, mert az a működés természetes velejárója. Megjegyzésre érdemes, hogy a készülék hálózati üzemmód alatt kikapcsolt állapotban 23 és 25 dB közötti intervallumban elektronikus gerjedő hangot ad ki. Szakszervizünk természetesen meg tudja mérni, hogy a kifogásolt készülék esetén fellépő sípoló hang beletartozik e a feltüntetett határértékbe és amennyiben megállapításra kerül, hogy azt meghaladja, úgy a készüléket a garanciális kötelezettségnek megfelelően javítjuk. (A hivatalos gyári értékekre vonatkozó adatokat mellékletünkben megtalálja.)
Megértjük, ha válaszunk korántsem elégíti ki Önt, azonban mindettől függetlenül számítunk rá, hogy azt egy logikus mérlegelést követően elfogadja. A szubjektíven értelmezhető zaj sajnálatos módon minden elektronikus készülék velejárója, bár kétségtelen tény, hogy vannak olyan modellek, amiben ez kevésbé, míg más készülékeink esetén egyes ügyfeleink számára fokozottan jelentkeznek.
Ezért kénytelenek vagyunk kifejezni sajnálatunkat, még ha a felmerült problémát mi másként ítéljük is meg.Maradunk köszönettel és tisztelettel:
-aláírás-
ASUS szerviz-ügyfélszolgálat
Technical Support Specialist2. levél:
Tisztelt xxxxxxxxxx !
Kénytelen vagyok elfogadni válaszát egyenlőre, mást úgy érzem most nem nagyon tehetek, Mindezektől függettlenül e notebook a használhatatlanság határát súrolja.
Nem csak én panaszkodok erre a problémára. Jópáran vagyunk csak Magyarországról, de szerte a világról is panaszkodnak."a szokottól némiképpen eltérő hang érzékenyen érintheti az egyes felhasználókat, azonban a megvásárolt típusnak ez egy ismert jellemzője" Erre a mondatra szeretnék még reagálni. Mit is jelent ez az "ismert jellemző"? Erről semmilyen információt nem kaptunk vásárláskor. Szóba sem jött volna ennek a notebooknak a megvásárlása, ha ezt tudom. Egyébként meg erről kötelességük lett volna tájékoztatni, hiszen nem tudhattam, hogy egy csökkent értékű eszközt vásárolok. Ez a tény megfelel a vevő megtévesztésének. Az "ismert jellemző" felvetése pedig nem korrekt. Miért kellett volna fórumokon keresgélnem ahhoz, hogy ilyen jellemzőkről tudjak. Hovatovább az a véleményem, hogy a lényegesen régebbi ASUS notebook-unk (7 éves!) jobb mint ez a "korszerű".
Mindenesetre valamilyen módon befogom viszgáltatni a készüléket, erről
későbniekben majd tájékoztatom.Üdv
xxxxxxxxxxVálasz:
Tisztel xxxxxxxxxx Úr,Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében kérem engedje meg, hogy néhány mondatban reagáljak értékes felvetésére.
Vitathatatlan tény, hogy a készülék értékesítését végző kereskedelmi pont köteles a vevőt az értékesített készülék specifikációjáról széleskörűen tájékoztatni, amennyiben az külön vevői kérés formájában megfogalmazódik. A tájékoztatási kötelezettség mely törvényi előírás azonban nem jelenik meg feltétlen automatizmusban a kereskedő részéről, csak ha az arra való igényt a vásárló megfogalmazza. A megfelelő kereskedői magatartás taglalásától most azonban eltekintetnénk, mivel a készüléket nem mi értékesítettük, lévén, hogy az ASUS jelenleg nem rendelkezik hivatalos értékesítő ponttal Magyarországon. A kereskedelmi láncban mint szereplők nem vagyunk jelen, noha értékes tanácsainkkal a kereskedőket és a végfelhasználókat egyaránt ellátjuk, és aktív közreműködésünkkel segítjük a garanciális folyamatot.
Megjegyzésre érdemes tény, hogy nem a kereskedő az egyetlen hiteles forrás, ha egy készülék specifikációjáról van szó. Az információs társadalomnak hála, az internet segítségével hivatalos vagy félhivatalos tesztek egész garmadája ismerhető meg bármely tetszőlegesen választott márka adott termékéről. A fórumok hozzászólásai, a hivatalos oldal specifikációi és az elektronikus szaklapok értékes tesztjei mind nagy segítségére lehetnek a tudatos vásárlónak Az így szerzett információval felvértezve Ezekkel az információ mennyiségekkel felvértezve kizárható, hogy az ügyfelet a kereskedő nem vagy tévesen tájékoztassa.
Külön kitérve a készülékünk minőségét firtató kijelentéseire, határozottan el kell utasítanunk az Ön által megfogalmazottakat, miszerint a szóban forgó készülékünk bármely tekintetben is csökkentett értékkel bírna. Ennek a kijelentésnek az igazságtartalma a valósággal éppen úgy nincsen összhangban, mint céges politikánkkal, melyet követve hosszú évek óta csak és kizárólagosan minőségi termékekkel vagyunk jelen minden piaci szegmensben. Ezen ténytől függetlenül sajnálatunknak kívánunk hangot adni, hogy a megvásárolt készülék működését saját minőségi szempontjai alapján aggályosnak találta és bizonyos tekintetben megkérdőjelezi annak precíziós kivitelezését.
Amennyiben a készülék által kibocsájtott hang meghaladja a korábban jelzett értékeket, úgy természetesen garanciális kötelezettségünknek megfelelően el kívánunk járni. Ennek igazolására igénybe veheti szakszervizünk szolgáltatását.
Üdvözlettel:
Tisztelettel,
-aláírás-
ASUS szerviz-ügyfélszolgálat
Technical Support Specialist[ Módosította: Viktor77 ]
-
kp78
addikt
válasz SutiAdi #11234 üzenetére
Én voltam aki jelezte, hogy egyeztetett a szervizzel a sípolás kiküszöbölése miatt.
Pénteken voltam is a Véső utcai HRP szervizben (előre telefonon "bejelentkeztem", hogy messziről vagyok, és megvárnám a gépet), ahol kb. fél óra alatt csináltak a géppel a vmit, és bár azóta különösebben nem figyeltem, de szerintem megszűnt az a halk sípolás.
Majd ma este lekapcsolok mindent, és hegyezem a fülem hogy van-e vmi hang.
A srác aki csinálta szintén elmondta, hogy minden Asus sípol, erre én is azt mondtam neki, hogy a korábbi F3TC-m bizony nem sípolt, de azt mondta, hogy abból is volt jó pár sípolós példány.
A lényeg, hogy K52J(R)-s legyen a noti, azzal tudnak mit kezdeni, a többivel állítólag nem nagyon.
Esetleg egy jó tanács még azoknak, akik beviszik a gépüket, hogy vagy vegyenek a fedlapra védőfóliát mielőtt beadják, vagy külön kérjék meg amikor átadják, hogy figyeljenek oda mire teszik le a notit, mert az enyémen lett egy apró karc/benyomódás, ami nem volt rajta előtte, lévén, hogy még táskában sem volt nagyon.
Nem feltűnő, ezért is nem rikácsoltam (meg a soron kívüli javításért), de azért kicsit bántott, hogy amire én vigyázok, arra a szervizben nem éppen -
Chris16
csendes tag
Sziasztok!
Egy villámcsapás következtében behalt a laptopban a hálózati kártya. (Nem közvetlen villámcsapás volt, a telefon vezetéken jött a túlfeszültség sztem). Na a lényeg, hogy nem működik, windows nem látja az eszközkezelőben sem. A wifi kártya sem tökéletes, mert néha befagy és ki és be kell kapcsolni....Meg lehet csinálni? Vagy csak komplett alaplap csere? Szóltunk a biztosítónak, elvileg jönnek kárt felmérni ^_^
Chris
-
SutiAdi
tag
Akkor lehet, hogy megreszkírozom én is ezt a szervíz dolgot, de addig nem akartam odaadni senkinek, amíg nincs megoldás a problémára. Remélem tartós lesz a javítás, amit eszközöltek a gépeden. Köszi hogy visszajeleztél ide a fórumba, még egy olyan kérdésem lenne hozzád, hogy akkumulátoros működésnél is megszűnt a sípolás? Mert igazán akkor idegesítő.
-
-
kp78
addikt
válasz SutiAdi #11239 üzenetére
Én is webáruházból vettem, -de telefonon is beszéltem velük-, és mondták is, hogy a csomagot ki kell bontsák a garipapír érvényesítése miatt, úgyhogy emiatt nem lesz bontatlan a doboz.
De talán a számla is elég.
Szóval nekem leütötték, azt vittem, meg a számlát is, de különösebben egyiket sem kérték.
Az akksis működésre nem tudok mit mondani, én szinte mindig hálózatról használom, és ott is sípolt elég rendesen. De majd beteszem az akksit, és kipróbálom úgy is. -
picstike
tag
Sziasztok!Vettem egy asus k52f-sx241d notit és a vebcamja mindig fejjel lefelé mutat. Hogy kell beállítani hogy jó legyen?
ill a fotósvédelmet hogyan kell beállítani -
SutiAdi
tag
válasz picstike #11241 üzenetére
Töltsd le INNEN a legfrisebb webcam drivert. Amint látni fogod, több kamera drivere is fent van az oldalon, a hardver azonosítója alapján fogod megtudni, hogy a te gépedben melyik is van, amelyről találsz egy leírást ITT. Az arcfelismerős progit én nem tettem fel, úgyhogy arról nem tudok infót szolgáltatni.
Remélem segíteni tudtam. -
SutiAdi
tag
válasz picstike #11244 üzenetére
Nálam egész addig volt csak fejetetején a kép, amíg a windows beépített driverével működött a cam, amint feltettem a hozzávaló drivert, helyreállt a kép. Én is kerestem egyébként a lehetőségeket, hogy hogyan lehet megfordítani, de nem találtam ide vonatkozó beállítást. Úgyhogy én csak azt tudom mondani, hogy ha a hozzá való driver van fenn, akkor azzal jó kell legyen.
-
kali
legenda
válasz picstike #11247 üzenetére
mindet, de nem a megfelelőt...
mellesleg nem az a megoldás, hogy lecseréled a notit, ha nem vágod annyira a témát, hogy néhány illesztőt képes legyél feltelepíteni, inkább add oda a notit egy hozzáértőbbnek, hogy tegye rendben neked az illesztők telepítését tekintve!
gyártó leírás a kamera beazonosításához; link[ Szerkesztve ]
-
picstike
tag
Jajjjjj sikerült!
Nahát ezt miért nem igy csinálták alapból
Na de a lényeg ez megvan Nagy köszönet minden segítőnek!Ami még idegesít hogy amikor akkutöltőről lehúzom a csatit csikor lesz a képernyő sok apró vizszintes csikocskák. Ez eltünik ha mozgatom a kinyitott mappát. de akkor is zavaró.
Nem tudod véletlen hogy müxik ez a képvédelem?
Szeretnek garázdálkodni a gyerekeim és le akarom védeni
Új hozzászólás Aktív témák
- ÚJ! HP Elitebook 840 G10 I5-1345U, 16GB DDR5 Ram, 256GB SSD, 1000nit, Magyar, WWAN, Garancia
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X390: i5-G8 I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- BESZÁMÍTÁS! ASUS ROG Strix G513QE-HN004 FHD notebook - R7 5800H 16GB RAM 512GB SSD RTX 3050Ti 4GB
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad X270 - i5-6G I 8GB I 256GB SSD I 12,5" HD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!