Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kovács84

    aktív tag

    válasz pepe1970 #5022 üzenetére

    Valószínűleg rossz sorrendben raktad fel a drivereket, olvass vissza a fórumban valahol itt lesz a megoldás. Amikor testvérem F5M-notiját csináltam, akkor egyszerűen sorban felraktam minden drivert a cd-ről és nem volt vele gond.

  • Kovács84

    aktív tag

    válasz pepe1970 #5024 üzenetére

    Bizony nem, mert a termék gyártói már nem integrálják ezt a cuccot a drivereikbe:
    Nosza, sorba megyek (korábbi hsz-ek):
    "....csak olvasni kellene egy kicsit(oda van írva a driver leírásában)" :D

    "a hanghoz még a driver telepítése előtt fel kell tenni 1 UAA (vmi high deffinition audio akármi) cuccot, de az asus oldaln ezt írják is az audio drivernél..."

    "Mi az UAA?"

    "Universal Audio Architecture
    Az XP, Win2K SP4, Win2003 Server verziók igénylik már. Egy javítás, mely a HD audiohoz tartozik. Régebben nem integrálták be a driverekbe, és hiába töltötted le a hang és modem driverét, csak egy MS HD, MS UAA audio eszközt kaptál, és jobb esetben a gép nem szórta a resetet. Persze hang nem volt. Most már azért többnyire benne van. Többnyire...
    "

    Végre egy személyes megjegyzés: Ha úgy érzed, hogy eleget szívtál már a Windowsos driverekkel, használj Linuxot, az Asus új gépei 99 százalékban linux kompatibilisek... :B

    [ Szerkesztve ]

  • apez

    csendes tag

    válasz pepe1970 #5024 üzenetére

    Szia!

    Nem tom a problémád fenn áll-e még de talán tudok segíteni.
    Ha Realtek AC'97-es hangkártyád van (már pedig az asus gépekbe azt pakolnak) akkor a driver telepítése előtt fel kell tenned egy frissítést vagy javítást (ki hogy nevezi) a Windows-hoz. Még pedig a windowsxp-kb888111-x86-hun.exe-t ezt be is linkelem:

    [windowsxp-kb888111-x86-hun.exe]

    Sok sikert remélem segítettem!

    Üdv.:apez

    Bla bla bla

  • SutiAdi

    tag

    válasz pepe1970 #11221 üzenetére

    Nekem is volt egyszer ilyen problémám a K52 frissen kiadott biosával, amit utána pár héttel vissza is vontak, ugyanis kikapcsolt állapotban is ette az akksit. A megoldás az lenne, hogy a WinFlash programot parancssorból indítsd egy /nodate kapcsolóval így: Belépsz a winflash könyvtárába, majd beírod, hogy winflash.exe /nodate, így már nem fog beszólni, ha egy korábbi biost akarsz visszatenni. A K52 sípolásról meg annyit, hogy sajnos van, sajnos mindenkinek, aki nem észleli az valószínűleg az ilyen magasfrekvenciás hangokat már nem hallja. Egyébként nem csak a K52-nél tapasztalható, N szériából és eeePC-nél is jeleztek már hasonlót. Több emberrel is beszéltem már itthon is és külföldön is, de tartós megoldás továbbra sincs. Volt aki itthon bevitte szervízbe, tettek egy plusz kondenzátort az alaplapra, de nem vezetett megoldásra, a hang visszajött. Van akinek alaplapot cseréltek, szintén pár nap után visszatért a sípolás. Nekem már február óta megvan a K52JR-em, de abban egészen biztos vagyok, hogy soha többet nem fogok semmilyen Asus terméket venni. Akit érdekel a téma, látogasson el az asus ide vonatkozó fórumára: LINK
    Olvastam, hogy itt valaki egyeztetett a szervízzel, hogy megcsinálják neki, ha beviszi. Kérem, ha esetleg bevinné, ossza meg velünk a fejleményeket, mert ha tényleg javítható lenne, akkor az nagy könnyebbséget jelentene sokunknak. Ha érdekel valakit, itt egy levelezés, amit egy K52 márkatársunk folytatott a szervízzel még júniusban:

    1. Levél:
    Tisztelt Asus ügyfélszolgálat!
    A notebook bekapcsolás után pár perccel sípoló hangot ad ki. Erről az Asus hivatalos fórumán is lehet bővebben olvasni. Jelenleg úgy néz ki, hogy nincs semmilyen megoldás rá. Áprilisban elvittem szervízbe, ahol 3 hét után alaplapot cseréltek benne. De ez semmit sem segített. A sípolás oly erős, hogy 1 órányi használat után fejfájást kap az ember.
    Szervízben azt mondták, vigyem vissza mégegyszer. Utánaolvasva, több helyen láttam hogy Európában több országban visszatérítették a termék árát.
    Következő kérdéseim lennének:
    1. Mikor várható végleges megoldás?
    2 Ha ez nagyon rövid időn belül nem következik be, akkor mit kell tennem, hogy visszakaphassam a termék árát?

    Utólag is elnézést, ha nem a legjobb helyen keresek választ kérdéseimre.
    Ha tudnak, akkor kérem adjanak meg valamilyen közvetlen elérhtőséget a Magyarországi Asus-hoz.

    Üdvözlettel,
    xxxxxxxxxxx

    Válasz:
    Tisztelt Ügyfelünk!
    Köszönjük jelzését!

    Az ügye már a szervíznél van és végleges megoldást közösen keresünk rá Önnek.
    Engedje meg, hogy a jövőhét folyamán értesítsük Önt a megoldással.

    Tisztelettel,

    -aláírás-

    ASUS szerviz-ügyfélszolgálat
    Technical Support Specialist

    Újabb válasz:
    Tisztelt xxxxxxxx Úr,

    Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében tájékoztatni kívánom, hogy az alaplappal kapcsolatban felmerült magas, sípoló üzemzaj ügyében a legmagasabb szintű technikus kollégáinkkal és felettes vezetőinkkel tárgyalva arra a megállapításra jutottunk, hogy az valóban lehet egy szubjektíven értelmezett és kényelmetlen jelenség, ugyanakkor nem minősíthető az alaplap rendellenes működésének. Készüléke eredeti alaplapi alkatrészét az ASUS jóhiszeműen a garanciális keretek között kicserélte ugyan, melynek során az üzemzaj csökkent valamelyest de nem hárult el teljesen. Azonban úgy ítéljük meg a helyzetet, hogy a felmerült probléma kiküszöbölése okafogyott, hiszen az egy természetes működés közben fellépő üzemzaj, melyhez nem társítható egyéb érdemi hibajelenség. Kétségtelen tény, hogy bármilyen a szokottól némiképpen eltérő hang érzékenyen érintheti az egyes felhasználókat, azonban a megvásárolt típusnak ez egy ismert jellemzője, mely éppen ezért nem sorolható a működési rendellenesség kategóriába. Az ASUS Magyarország ennél fogva nem kívánja készülékét a garanciális keretek között kezelni, azonban a felmerült "probléma" elhárítására garancián kívül sincsen lehetősége, mert az a működés természetes velejárója. Megjegyzésre érdemes, hogy a készülék hálózati üzemmód alatt kikapcsolt állapotban 23 és 25 dB közötti intervallumban elektronikus gerjedő hangot ad ki. Szakszervizünk természetesen meg tudja mérni, hogy a kifogásolt készülék esetén fellépő sípoló hang beletartozik e a feltüntetett határértékbe és amennyiben megállapításra kerül, hogy azt meghaladja, úgy a készüléket a garanciális kötelezettségnek megfelelően javítjuk. (A hivatalos gyári értékekre vonatkozó adatokat mellékletünkben megtalálja.)
    Megértjük, ha válaszunk korántsem elégíti ki Önt, azonban mindettől függetlenül számítunk rá, hogy azt egy logikus mérlegelést követően elfogadja. A szubjektíven értelmezhető zaj sajnálatos módon minden elektronikus készülék velejárója, bár kétségtelen tény, hogy vannak olyan modellek, amiben ez kevésbé, míg más készülékeink esetén egyes ügyfeleink számára fokozottan jelentkeznek.
    Ezért kénytelenek vagyunk kifejezni sajnálatunkat, még ha a felmerült problémát mi másként ítéljük is meg.

    Maradunk köszönettel és tisztelettel:

    -aláírás-

    ASUS szerviz-ügyfélszolgálat
    Technical Support Specialist

    2. levél:
    Tisztelt xxxxxxxxxx !
    Kénytelen vagyok elfogadni válaszát egyenlőre, mást úgy érzem most nem nagyon tehetek, Mindezektől függettlenül e notebook a használhatatlanság határát súrolja.
    Nem csak én panaszkodok erre a problémára. Jópáran vagyunk csak Magyarországról, de szerte a világról is panaszkodnak.

    "a szokottól némiképpen eltérő hang érzékenyen érintheti az egyes felhasználókat, azonban a megvásárolt típusnak ez egy ismert jellemzője" Erre a mondatra szeretnék még reagálni. Mit is jelent ez az "ismert jellemző"? Erről semmilyen információt nem kaptunk vásárláskor. Szóba sem jött volna ennek a notebooknak a megvásárlása, ha ezt tudom. Egyébként meg erről kötelességük lett volna tájékoztatni, hiszen nem tudhattam, hogy egy csökkent értékű eszközt vásárolok. Ez a tény megfelel a vevő megtévesztésének. Az "ismert jellemző" felvetése pedig nem korrekt. Miért kellett volna fórumokon keresgélnem ahhoz, hogy ilyen jellemzőkről tudjak. Hovatovább az a véleményem, hogy a lényegesen régebbi ASUS notebook-unk (7 éves!) jobb mint ez a "korszerű".

    Mindenesetre valamilyen módon befogom viszgáltatni a készüléket, erről
    későbniekben majd tájékoztatom.

    Üdv
    xxxxxxxxxx

    Válasz:
    Tisztel xxxxxxxxxx Úr,

    Az ASUS Magyarország ügyfélszolgálata nevében kérem engedje meg, hogy néhány mondatban reagáljak értékes felvetésére.

    Vitathatatlan tény, hogy a készülék értékesítését végző kereskedelmi pont köteles a vevőt az értékesített készülék specifikációjáról széleskörűen tájékoztatni, amennyiben az külön vevői kérés formájában megfogalmazódik. A tájékoztatási kötelezettség mely törvényi előírás azonban nem jelenik meg feltétlen automatizmusban a kereskedő részéről, csak ha az arra való igényt a vásárló megfogalmazza. A megfelelő kereskedői magatartás taglalásától most azonban eltekintetnénk, mivel a készüléket nem mi értékesítettük, lévén, hogy az ASUS jelenleg nem rendelkezik hivatalos értékesítő ponttal Magyarországon. A kereskedelmi láncban mint szereplők nem vagyunk jelen, noha értékes tanácsainkkal a kereskedőket és a végfelhasználókat egyaránt ellátjuk, és aktív közreműködésünkkel segítjük a garanciális folyamatot.

    Megjegyzésre érdemes tény, hogy nem a kereskedő az egyetlen hiteles forrás, ha egy készülék specifikációjáról van szó. Az információs társadalomnak hála, az internet segítségével hivatalos vagy félhivatalos tesztek egész garmadája ismerhető meg bármely tetszőlegesen választott márka adott termékéről. A fórumok hozzászólásai, a hivatalos oldal specifikációi és az elektronikus szaklapok értékes tesztjei mind nagy segítségére lehetnek a tudatos vásárlónak Az így szerzett információval felvértezve Ezekkel az információ mennyiségekkel felvértezve kizárható, hogy az ügyfelet a kereskedő nem vagy tévesen tájékoztassa.

    Külön kitérve a készülékünk minőségét firtató kijelentéseire, határozottan el kell utasítanunk az Ön által megfogalmazottakat, miszerint a szóban forgó készülékünk bármely tekintetben is csökkentett értékkel bírna. Ennek a kijelentésnek az igazságtartalma a valósággal éppen úgy nincsen összhangban, mint céges politikánkkal, melyet követve hosszú évek óta csak és kizárólagosan minőségi termékekkel vagyunk jelen minden piaci szegmensben. Ezen ténytől függetlenül sajnálatunknak kívánunk hangot adni, hogy a megvásárolt készülék működését saját minőségi szempontjai alapján aggályosnak találta és bizonyos tekintetben megkérdőjelezi annak precíziós kivitelezését.

    Amennyiben a készülék által kibocsájtott hang meghaladja a korábban jelzett értékeket, úgy természetesen garanciális kötelezettségünknek megfelelően el kívánunk járni. Ennek igazolására igénybe veheti szakszervizünk szolgáltatását.

    Üdvözlettel:

    Tisztelettel,

    -aláírás-

    ASUS szerviz-ügyfélszolgálat
    Technical Support Specialist

    [ Módosította: Viktor77 ]

Új hozzászólás Aktív témák