Új hozzászólás Aktív témák
-
maajsz
senior tag
Nekem pont a combat system jött be legjobban az egészből, ezen a téren a frostbite nagyon jót hozott. Az Anthemnél már kicsit inkább Destinyre hasonlít a dolog, mint az MEA-ra. Így hogy online only lesz, nem tudom mennyire lesz erős a single sztori, gyanús hogy multira lesz kihegyezve és nagyobb sidequestek lesznek amit lehet közösen tolni, kvázi Division mintára. De ha egyfolytában grindolni kell passzolom.
-
maajsz
senior tag
Nekem maga a pörgőssége jött be, nagyon fluid az egész, a jump/hover/evade hatalmas szabadságot nyújt, sokkal dinamikusabbnak érzem mint az előző részeket. Jól lehet használni a kombókat, előre kifeszíteni egy egy skillt és úgy elengedni, azoknak azért érezni a súlyát. A lövésmechanika is bejött, ha nincs is ugyanolyan headpop (ami engem kvázi nem zavar), elég sok weak point van helyette. A fegyók nekem nem uncsibbak mint az ME3-ban, sőt több is van, és még craftingal lehet is variálni őket (gránátvető pisztoly vagy auto valkyre, plazma shoti stb). Azt viszont én is éreztem, hogy melee gyenge, nem tudja úgy megfektetni az ellent.
Az meg, hogy harc közben csendben van az ellen, az már szerintem nem a harc rendszer része, sőt még a "buta" AI-t sem venném kifejezetten alá, inkább nagyon szorosan kapcsolódva hozzá (mert ugye mindegy hogy unreal vagy frostbite, ha sz@rul írod meg az AI-t, kvázi kevés opciót adsz neki akkor motortól függetlenül bugyuta lesz). -
maajsz
senior tag
válasz l.skywalker #59 üzenetére
Tanulva az MEA-ból jobbnak látják előre kiadni merchet, amíg "jó" véleménnyel vannak róla
Őszintén nálam elég csekély a hype, ha nem egy art hanem egy sztori könyv jött biztatóbb lett volna, így valszeg itt is a látvány lesz a központ nem a sztori. Ha már action RGP-nek reklámozza valószínű nem tényleges RPG lesz, tehát lehet hogy nem is lesz párbeszéd választás, azok hatása a történetre stb. Bár ez nem is egy DA/ME játék lesz, de ha egyszer érzik hogy nem volt az írás az erősségük az elmúlt pár évben jobb is ha kvázi elhagyják.
-
maajsz
senior tag
válasz l.skywalker #61 üzenetére
Én is az ME3 megjelenése után kezdtem az ME szériába, nézegettem is gameplayeket és az rögtön lejött, hogy az első rész kicsit "butább" grafikailag ill. nem is kifejezetten shooter de nagyon örülök, a megjelnése után 6-7 évvel mégis azt toltam ki először. Értem, hogy manapság a látvány a minden, de ez sajnálatos, mert egy jó RPG-t a sztorival adsz el nem a vizuális megjelenéssel. Ha az MEA egy gyengébb látvánnyal jön de sokkal mélyebb sztorival és RPG elemekkel, minden fan az egekig magasztalta volna, hogy ez igen ez egy igaz ME game lett. Ehelyett ráfeküdtek a frostbitera, ami egyébként egy jó látványvilágot és combat systemet szült, de az írás mint tudjuk nem jött össze. És nagyon valószínűleg tudták odafent is, hogy nem a sztori vonal erős, de mégsem ügyeltek jobban a bugokra meg az elcseszett animációra, ha már az a húzó téma.. Eddig úgy látom, hogy inkább a vizuális vonalat akarják tovább erősíteni az Anthemmel, ezért is engedik el a korábbi RPG vonalat és állítják be aRPG-nek, így senki nem verheti az asztalt ha nem egy sok kimeneteles dolog alakul ki, hanem egy látványos hentelés.
Személy szerint engem az akármilyen über vizuális orgia sem vesz rá sok végigjátszásra ha detto ugyanaz a végkimenetel (és ez nem jelenti azt, hogy mögötte nem egy nagyon összerakott jó történet áll).
Szóval szerintem ha a látvány csak oké de a tartalom nagyszerű, hosszabb távon nagyobb sikerhez vezet (egy RPG-nél természetesen). A Fortnite és társait most nem sok értelme van felhozni, az teljesen más világ, népszerűségét a ma felkapott BR-nek meg úgy általában a multinak köszönheti ( a Fortnite btw egy tower defensenek indult.. és cartoon kinézet ide vagy oda most népszerűbb mint a PUBG). Nem beszélve, hogy alacsony befektetéssel is fejleszthető, míg egy erős single a írók, rendezők, voice acting stb miatt alapból hatalmas gázsi. De mivel ma már körülmények egyre jobban adottak összetettebb multik megfelelő levezénylésére valszeg ebbe az irányba mozdul el az ipar. No meg ilyenkor a skinek, kötelező dlc stb ínyencségekből lehet beszedegetni a pénzt.
-
maajsz
senior tag
válasz SH4D0W2011 #154 üzenetére
Elvileg ma-holnap van csak.
-
maajsz
senior tag
Jól bevett szokás az open world (szerű) játékoknál valami közvetlen guide, D2-ben a ghost, a MEA-ba meg egy AI beszél hozzád/navigál. Igazából nekem a game mechanika inkább Destinysebb (értem itt, hogy kis solo story, team up missionökkel kiegísztve meg opcionális solo/multi grindolás), de ez lényegében a multis felépítés miatt érződik így. Az MEA-t meg amiatt nem tudja levetkőzni a Bioware mert sztem jó pár tool settet használ belőle itt is. A skillhasználat nagyon hasonló, kvázi ugyan az, de a D2-re is nagyon hasonlít, illetve a "super/különleges" képesség is tiszta Destinys.
-
maajsz
senior tag
válasz Cray Tyler #208 üzenetére
Az Anthem elvileg 4 class-t ígér, a D2-ben van 3 viszont mind rendelkezik 3 subclassal, ergo 1 class 3x3 skillel nyomulhat. Az igaz, hogy a raidek kissé repetitívek tudnak lenni illetve a main story se egetverő de a kieggel kissé helyre rázták a dolgokat. A Destinyben ami tetszik nekem, kiválaszd/összeszedd a legmefelelőbb cuccokat az adott játékhoz, legyen az raid, spec mission vagy épp pvp. Viszont emiatt meg marha sokat kell grindolni, hogy olyan rollokkal/modokkal adja be az adott itemet és legyen az adott fegyveredhez passzoló moddal armorod is. Az MEA-ban is bejött a crafting, egész jó cuccokat ki lehetett variálni, sajnos maga a game nem lett akkora siker, pedig ha az lett volna, biztos bővítik a repertoárt mind itemek mind modding terén, engem meg pl sokkal jobban érdekel milyen perk-eket tudok kihozni egy itemből és az hogy passzol a buildhez, mint akármilyen skin.. remélem ezen a téren jól szerepel majd az Anthem.
-
maajsz
senior tag
válasz Cray Tyler #210 üzenetére
Ez érthető, a D2 nem az a gyerünk felfedezni a világot, hanem sokkal inkább irányított, kvázi mit micsálj a rewardért. Az MEA-nak pont ezen a téren kellett volna jól teljesítenie, ennek ellenére hiába lehet 100+ óra egy playtru kb 12 óra a fő sztori vonal és mellék küldik pedig elég kommerszek. Csak pár órát Witcherztem, de ott már látszik hogy mi az a minőségi questezés. Egy kicsit tartok is tőle, hogy ezt a "elmászkálok belebotlok érdekes melléksztorikba" témát nem annyira tudják implementálni ilyen masszívan multi játékba.
-
maajsz
senior tag
válasz Cray Tyler #213 üzenetére
Elejét elnézve jönnek még az átemelések, ME3/A-ból a primer/detonator kombók ez mondjuk várható volt, meg lesz crafting/augmentation is (big like), de az hogy "higher power level item"ből van "masterwork" verzió speckó saját "masterwork property"-vel, mint plusz külön feature már kissé meredek D2 hasonlóság, csak itt még utána lehet abból lengedary.
A játék menetbe belenézve, vicces ahogy mondja hogy hard modeban tolja szénné lövik és alig ütik ki a shieldjét, bár ez gondolom a jó magas item levelje miatt van. Kíváncsi vagyok mennyit kell érte grindolni.
-
maajsz
senior tag
Akinek maradt fölös lőjön rám nyugodtan
-
maajsz
senior tag
válasz Pro!Petya #841 üzenetére
Nálam inkább hiányos a hang effekt néhol, mintha kihagyna lövéseket, robbanásokat stb. (az Andomedának amúgy tipikus hibája, hogy multiban néha elmegy a kör közepén a hang, főleg adott mapokon).
A textúra mögé belátni néha ha a fal mellett ugrálok szorosan.
Borderlessel nekem működik az alttab rendesen, a full screen viszont begajdította tab nélkül is..
A laggal nincs bajom, tegnap inkább volt, ma viszont semmi, betöltés is elég gyors. Amúgy lehet a procira érzékenyebb a játék, ma pattintottam be a 8700-et a 8100 helyére, így elég sok lag issu megszűnt. A marha vicces, hogy a 1060-al tartja a 40-55 fps-t 1440-en viszont tényleg bedroppol néha.
A víz alatti irányítás teljesen katasztrófális, az alpha óta a repkedésen javítottak, de ennyire közel nem volt sz@r mint az úszkálás, a bogaras küldinél azt hittem komolyan hogy kilövöm a picsába, éppen hogy ki tudtam jönni a vízből remélem ezzel kezdenek valamit.Egyébként a ranger után a stormot akartam bepróbálni, de elég sokan tolták már vele mikor még csak rengerezni tudtam, kívülről láttam belőle eleget szóval bepróbáltam az interceptort de nem bántam meg. Brutál lehet mozogni vele a pályán, ennek ellenére elég erős a melee oldala is (a superje is az), sztem ez lesz a main részemről. Láttam hogy sokan maradtak a rangernél is (elég jó soloban is), colossusból lesz elég (mindig megvan a fanatikus tank player bázis, nem a stílusom am sem) de legtöbben sztem a stormot fogják nyomni, legalább is az alapján amit eddig láttam.
Szvsz PC-n részemről ma délutántól pár óra játék alatt nem volt gamebreaking szintű probléma, lehet csak szerencsém volt.
-
maajsz
senior tag
Ez már az Andomedanál is bejátszott, sztem nem fog javulni.
Amúgy ha kicrashel a game, akkor enged rejoinolni az előző missionhöz, már ha még megy, de ha végtelen loadingba futok bele és leikszelem, akkor nem ajánlja fel ezt az opciót (bár lehet azért, mert a többieknek sem tölt be - és tipikusan már 3-jára szívom be, hogy lehal az egész team a bogárnál hardon és ekkor b.szódik el.. loot egyéb persze ilyenkor semmi, egy óra gameplay kuka).
Egyéb probléma a vertikális elmozdulással van sokszor felszín közelben, elkezd "slideolni" a karakter és nem tudsz fegyvert elővenni, abilityt használni sem, csak egyszercsak elugrani.
A mechanikától eltekintve a gameplayben eddig talán az egyik legfeltűnőbb zavaró tényező a fegyverek ereje, vagy inkább gyengesége az abilitykhez képest. Illetve azok között is eléggé eltér a sebzés, eddigi leghatékonyabbnak az interceptoron pl a sima plazma csillag dobálást találtam, hiába az alap 10-es magasan űberel mindent a saját skill fáján. A nagy towereket kb 1 cooldownal le lehet dobálni.
Ja meg nem tom, hogy csak nekem érződik úgy, de aligha veszek észre különbséget hard meg normal között.
-
maajsz
senior tag
-
maajsz
senior tag
A Rockstar engine-jének is megvannak a bajai, gameplay szempontjából meg nem igazán lehet összehasonlítani a GTA-t az Anthem-el. A RAGE lehet alkalmas az ottani map lekezelésére (persze a problémájival - memory leak stb) de ilyen stílusú gameplayre biztosan nem. Egyébként már az Andromedanál volt róla szó, hogy a FB nem tudná lekezelni az "automatikusan" generált világot a mérete miatt, de egy 100 x 100 km-es területen bőven működik. Itt is látható, hogy át lehet repkedni loading screen nélkül akárhova szinte a közös mapon, csak amikor egyéb "különálló" területre/terembe mész (barlang stb), azt külön kezelik érthető okokból.
-
maajsz
senior tag
Vedd figyelembe, hogy ez "demo" vagy vki szerint beta, szándékosan van lockolva sok minden.
Lesz többféle mob természetesen, több féle weapon, sőt még a skillek is direkt nem 100%-ig azok amik a véglegesben lesznek.
A fokozatok kvázi rendben voltak, easyt nem próbáltam, de normal és hard között nem éreztem a 300% növekedést.
Egyébként a "várban" van elég sok minden, csak még nem hozzáférhető, lehetséges hogy a későbbiekben nyílnak meg területek, akár a QL előrehaldtával (mint az MEA-ban).
Freeplayben nekem egy pillanatig nem volt olyan érzésem, hogy bárhova is terelgetne, sőt pont az ellenkezője, éppen hogy semmi támpont nem volt, hogy merre vannak sidequestek vagy world eventek (remélhetőleg ezt javítják).
A hangulatról annyit, hogy ismételten ez egy demo. Az MEA-ban rögtön kaptál egy sztorit - már a 10 órás demoban - hogy mi a helyzet, honnan jöttél, miért, kikkel, hova, milyen problémába ütköztél stb. Itt kizárólag egy küldetés meg némi freeplay adott, na meg pár beszélgetési opció, ez alapján természetes, hogy nincs meg a hangulat. Félre értés ne essék nem pályolgatom a gamet, a sztori mélysége és a rpg elem nagyon kérdéses számomra is, ha ebben gyenge lesz sokan "csak egy újabb lövöldés multi repkeséssel" fognak hozzáállni.
Amúgy a közös mapon nincs loading és kb 8-10 fajta kisebb "eventet" megtudtam csinálni úgy, hogy repkedtem random össze vissza, ill próbáltam körbe a mapon (amíg persze engedte és nem dobott vissza, hogy az adott terület a demoban nem elérhető).
A közösségi hub olyan formában biztos nem lesz, belegondolsz a Destinyben mire jó? "Villogni" a geareddel? Mert hogy kommunikálni nem az biztos, itt is inkább egy ingame LFG-re kéne koncentrálni. Sőt a D2-ben néha már inkább idegesítő, hogy rohangáljak a rewardokért meg bountykért.
Szóval a demo (legalábbis a fejlesztők szerint) eléggé korlátozott, így ennyire elhatárolt véleményt fölösleges alkotni. Erősen gyanytható, hogy ez nem az "old" Bioware mélységű történet és karakterépítés de ez masszívan multi játéknál ez nem is kivitelezhető annyira. A potenciál adott, erősebb véleményeket majd a full gameplay után hallunk úgy is.[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
Igen az látszik, hogy a Bioware nem multis játékokon "nőtt fel" . Nagy terhet ledobtak azzal biztos, hogy a "közösségi hubot" lehagyták. Eleve, ami engem is zavar, hogy nem látni hogy néz ki a pilóta és ebben a '90-es évek féle gyér fps nézetben van. Nem tudom, hogy ez majd változik e és kiválasztható/testreszabható lesz a karaktered (a plióta) vagy simán így marad. De ha nem akkor a hub is érdekes lenne, hogy hogy látnád a másikat.. (vagy ott csak javelinbe lehetne akciózni? ) Ha meg pl 3rd person lenne és mindenki ott rohangálna a városban, hol kellene beszálni a gépbe, vagy sorba kéne állni?
Érdekes kérdéseket vet fel a dolog. Amúgy meg van lent kocsma a várban
Így viszont, hogy a vár kvázi single player, van remény hogy egy single sztorit is kapunk a karakterhez. -
maajsz
senior tag
válasz turistakolbi #1117 üzenetére
Nem csoda, amilyen shitstorm lement az Andromeda körül, nagyon nem akarják megismételni. Ha a játék úgy jön ki, mint kb a legutlsó verziója korántsem lett volna akkora bukó belőle. Persze akkor is megmaradt volna egy "meh" elmegy szintnek az OT-hoz képest, főleg a fanok részérél, de mégis bőven jobban teljesített volna a kasszánál. Az egész bughalmaz csak egy jó kifogás a jutubernek, hogy csinálhassa a rantot meg a lehúzó-fikázó videokat. A megjelenés utáni hónapban egy db objektív review nem jelent meg róla, a fémösz pjúdipáj is csak annyit tudott hozzátenni, hogy c'mon hogy néz ki ez az arcmimika vagy milyen nyomorult pózba fagyott ki a teammate. A tűzre még egy lapáttal jöttek a komment like hajhászok, hogy ez a játék rosszabb mint a Big Rigs, meg életem legsz@rabb játéka stb. Az egész átment egy, az amúgy se sokból lefeleződött iq szintű kommentszekcióba, ami elriasztotta a playerek nagy részét. Aki meg esetleg valami jót mondott róla jött a fanboi-ozás. Így nyomhat földbe egy jól felhypeolt "elmegy" szintű játékot egy ilyen beta szintű release. Szvsz ezt kiba messziről el akarják kerülni.
-
maajsz
senior tag
válasz Cray Tyler #1129 üzenetére
Nekem is 5 play trum van benne, nagyon bejött a combat system benne csak az "íze" nem volt igazán Mass Effectes. Ezért várom ezt is, tetszik a repkedős mobilis harcrendszer, nagyon remélem a sztori is ott lesz az egész jó szinten.
-
maajsz
senior tag
válasz torma1981 #1200 üzenetére
A repülés a valóságban is így működik adsz egy inputot majd lesz valami válaszidő mire megtörténik az adott manőver, ami tipikusan több mint mint szárazföldi társainál, ezért kell kvázi kicsit előre tervezni.
A játék nem egy csgo fps szint, de azért a 60-at jó lenne tartani, engedd el azt a 4K-t, azt nyomjad 1440-en. -
maajsz
senior tag
Szerintem pörgős jó kari. Inkább single targetek leszedésére való, de mintha nerfelték volna a plazma csillagját. Hardban is elég easy kiszedni egyenként mobokat vele, ha szeparáltak a tömegtől. A superje meg inkább pont hogy tömeget irtani jó, bár főellenségre is ok csak figyelni kell hogy a cooldown előtt lécelj de mivel baromi mobilis ez könnyen megoldható.
A Storm meg elég jó mob-contollra, de nem árt ha vki felveszi előle a damot, mert ha a shieldje elpattan ott a nyitott légtérbe leszedhetik könnyen.Amúgy hardon is elég jól játszható a játék ebben a formában, csak kicsit időigényesebb, főleg solo freeplayben. Solozni amúgy lehet a ranger lesz a legjobb, az tűnik egyenlőre nekem ilyen joker javelinnek, a többi inkább team gameben erősebb.
A colossust nem próbáltam, eleve nem vagyok tank stílus, de team mate-k alapján az interceptorral kevesebbet haltam mint akármelyik colossus, szóval figyelni kell vele rendesen (hardon legalább is).Viszont egyenlőre a demo contentet én is meguntam, ma alig engedett be valami "live service errorra" hivatkozva, majd game repair, restart stb kombókkal tizedjére beengedett. A storm-al mentem egy új area-t amit a vipbe nem volt alkalmam próbálni, de server shotdown-al kidobott miután kiszenvedtem a nagyját.
A gameplay so so fun, de megvárom a teljeset, hogy sztori szempontjából mennyi content lesz benne. Másrészt úgy érzem aki soloba tolja, lfg nélkül lehet meg lesz lőve a legnehezebb fokozatokon. Nagyon valószínű hogy a top tier már voice coop-ot fog igényelni.
-
maajsz
senior tag
A D2 rengeteget fejlődött a Forsakennel. Most úgy néz ki, hogy a D2 alapjáték kb egy demo és a DLC a rendes game. Az all time fav DLC-m ugyan a ME3: Citaldel, de e Forsaken contentre sokkal, sokkal több. Ha mondhatunk olyat, hogy egy dlc kihúzott a sz@rból egy játékot akkor az ez. Viszonyítva megüt egy Diablo2/Warcraft3 expansion szintet ahol nem voltak rosszak alap gamek, de érzed a változást, kvázi no turning back.
Na már most nem tudni milyen szinten nyit az Anthem, az biztos hogy a potenciál ott van de teljesen megértem ha valaki dühös lesz ha az alap játék 60 euroért nyikhaj lesz (csakúgy mint a Destiny alap gamenél).
Nálam ez játszik: 0,99 eur (még most) basic access - feb 15-től 10 óra play, ha kétségeim maradnak, de nem találom rossznak váltok premierre 15 eurért egy hónapra, annyi gameplay után pedig majd eldöntöm, addigra lehet lesz akciós is valahol. Természetesen ha 10 óra alatt nagyon bejön - buy. -
maajsz
senior tag
válasz polgi803 #1515 üzenetére
Az ilyen jellegű multi gamek (Division, Destiny stb) a sztori után kezdik el igazán a grindfestet. Szóval ha végig vitted utána lehetőséget biztosít, hogy fejleszd a karaktered farmolással. Na már most, hogy mégse legyen olyan unalmas sztori nélkül, különbőző módszereket szoktak rá kitalálni, áltában ilyen játékmechanika variációkkal, minimális háttértörténet contentel pluszba.
-
maajsz
senior tag
válasz polgi803 #1520 üzenetére
Valószínűleg vegyítve. Freeplayben belebotolhatsz world eventekbe, ahol lesz valamilyen feladat jobb esetben a puszta irtás mellett vagy "runolhatsz" adott questeket folyamatosan (pl demo stronghold). Ugye itt a kérdés, hogy ezek mennyire lesznek változatosatosak, illetve milyen rewardok lesznek.
[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
válasz polgi803 #1522 üzenetére
Jó kérdés Lásd a Destiny mennyire gyengén nyitott ilyen téren. Egy pár órás sztrori plusz pár féle strike némi raid, elég kevésnek bizonyult. Azóta persze kipofozták, kapott rendesen contentet, de nagyon sok embernél elásta magát, hisz kb 2,5-3x kifizethette az árát (D2, 2 kis dlc, Forsaken, season pass) egy játéknak mire az alapból elvárt tartalmat megkapta.
Itt valszeg ezért óvatosabbak, ill nyitottabbak support téren (persze nekik van még némi sz.r a nyakukba az Andormeda miatt is). De ugyanígy a vevők is, úgy érzem igen sok fog múlni az early access utáni héten. -
maajsz
senior tag
válasz Aventador91 #1555 üzenetére
Ha nincs elég nézettségű csatornád a YT nerfelni fogja a vidid, ill prioritalizál mennyi idő múlva jelenhet meg max minőségben (ha megjelenhet). Ennek ellenére akkor is látszik 60 fps-ig, mivel 4K60fps még feltölthető bizonyos időtartamban. Persze 100%-osan nem kapod vissza a videot, de kb az average fps lejön róla, ha tudja tartani a 60-at, ill ha nem látsz erősebb a stutteringet a frametime is valószínűleg rendben van.
-
maajsz
senior tag
válasz l.skywalker #1759 üzenetére
Elég sok olyan gamet tolt ki amihez skill kell legnehezebb fokozaton, ha az nem is fps de nem egyszerű és sok ember már hardon eldobja a kontrollert (ehhez nem elég szimpla kitartás gyakran). Az meg nem jelent semmit, hogy valaki nem jó multiba, én is potato vagyok aim-ben, de ennek pontosan zéró köze van a rálátásaimhoz.
@Aventador91 Az meg hogy elszólta magát az Athemről, nem jelent semmit, ezt ki is fejezte hogy a látott demo alapján ennyi, de legyen jó. Viszont az igaz az easy és hard között eddig szimpla bullet sponge volt a különbség semmi más (ebben benne az is, hogy az enemy nagyobbat damol, de ezt igazán nem kéne felhozni érvként, meg kb annyit jelent hogy egy drágább autó nem csak gyorsabban megy hanem jobb a fékútja is - whoa..)
Én nagy Bioware fan vagyok, de itt a topikban sajnos egyesek már egy szimpla objektív véleménytől is butthurt mód elszállnak.
Hál'istennek pár nap és végre jöhetnek az objektív tényszerű vélemények és abbamarad ez a vaktába lövöldözős vita.[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
A preload hogyan működik access basic-el? Nálam csak upp to premier vagy preorder van.
-
maajsz
senior tag
Ja csak épp ha már 20 m-re lemaradok rögtön rámszámol. Elég ha egy okos rohan előre, ráadásul néha nem is 2x mp-ről hanem 7-8-ról..
Btw..
Az connection lost dologgal úgy látom nem kezdtek semmit, pedig van egy olyan jó szokása játéknak hogy a menet végén b.sz ki és akkor zéró reward egy fél-egy órás játék után.10 óra game után a sztori éppen, hogy kezd pedződni, vannak benne érdekes párbeszédek (de még mindig sok a "new biowares" giccses szöveg) illetve egész jó jelenetek is, de sajnos így az in medias res kezdés miatt kvázi kicsit szétesettnek érződik a vonalvezetés.
A sztoriról még mindig nem mernék véglegesen nyilatkozni, nagyon kíváncsi vagyok mennyi lesz benne még végig ér a 45. szintre.A játékmenet amúgy jobb lett, a repülés is jóval barátibb de főleg az úszás végre kezelhető lett.
A bonus system viszont (legalább is az elején) eléggé kusza, laikusként beleugorva még a primer/detonator skillek se egyértelműek. A itemek meg olyan mintha teljesen randomizált sokszor eléggé off bonuszokat adnának. Emiatt a végén majd jó sokat kell grindolni, hogy neked passzoló rollokat kapd. Ez még a Destinyben is elég frusztráló, itt pedig úgy tűnik jóval több variáció lehet, a legendary-n már 4 roll van, némelyiket meg nem is értem milyen rövidítés (ok pl a Hvy Pistol egyértelmű, de vannak ilyen 3 betűs XYZ nevek, fingom nincs mi az )
A ME féle cover&supress stílus óta mintha kicsit átbillentek volna, sztem az MEA-ban jobban megtalálták a cover based és a rush in között a balanszot, mint itt ahol a game pace alapvetően kicsit lassabb, ennek ellenére néha olyan helyzetbe hoz, hogy a stormal is csak pattogtam körbe a földön. Pl az a misson amikor ilyen elemental lények spammelődnek qwa gyorsan mindenhol egy fedett alapvetően szűk terű barlangban és igen masszív a boss. Hardon pont 4 strom-al az a szenvedés, lvl11 voltam de én húztam fel 6x a 20-asat cover sehol, a mobok rögtön oda értek az arcomba, hanem épp rám spamelt.. ezeken kicsit igazíthattak volna. ME3/MEA multiba jobban eltalálták ezt, még platon is pedig az arctépő.
Viszont nyitottabb helyeken, főleg ha a csapatelosztás is jól sikerül elég könnyű a hard is.Szvsz a premier megérte, tisztán az első 10 órából még kérdéses lenne a 60 eur, de így már megnézős az az endgame részemről.
-
maajsz
senior tag
válasz Hansomester #1996 üzenetére
A sztoriban el kell jutni egy darabig mire beadja, nem tudom egzakt a melyik küldik kellenek hozzá, de csinálgatni kell, meg dumálni a várban emberekkel mert úgy szeded fel a kontraktokat (lehet épp azt ami kell hozzá).
Amúgy én épp most lőttem ki, úgy néz ki ezt a bugot is benne hagyták amikor bejoinoltat késve 4-ként a strongholdba és a többiek már előrébb vannak de az ajtó meg zárva van te meg ott vagy meglőve.. 5perc alatt 3x léptem ki meg be és mind a 3x hozzájuk dobott ugyanoda, a difficulty-t meg bocsásson meg nem akartam levenni.
[ Szerkesztve ]
-
maajsz
senior tag
Pontosan akkor hogy is működik a dam scaling (bejövő és kimenő egyaránt)? Absz nem számít hanyas lvl vagy, még az item lvl se csak a rarity? Ezzel hogy tud a rendszer számolni, van a rarity-re valami szorzó vagy hogy? (értem hogy minél ritkább annál több roll van rajta, de azok ennyit dobnának..)
Mondjuk még csak egyszer próbáltam a strongholdot, eddig eszembe se jutott elkattintani hardról, de most volt egy pár down. Nem tudom most a strong annyival nehezebb lenne mint a többi küldi/event.. Azt gyanítottam, hogy voltunk 3-an 11-17 között meg egy 30-as és biztos felhúzta a rendszer az enemyt.
Destinybe kvázi semmi hátrányod nincs akármennyivel vagy kisebb power lvl vagy, egészen addig amíg nincs bevezetve egy recommended min lvl az adott helyen. Ilyet itt nem láttam eddig.
-
maajsz
senior tag
Ez valósnak tűnik, megéreztem a ~150 körüli lvl-el
Igazából a scar a gáz, néha undorítóan patkány mód spammelődnek illetve olyan érzékkel snipeolnak le 200m-ről a növényzet mögül, hogy az csodálatos. Az első strongholdnál igazából ha rajtuk átjut az ember onnan már jóval kellemesebb a játékélmény. -
maajsz
senior tag
Szerintem az auto, arra lehet jó esetleg, hogy mutatja ha gyengébb ellenállású mobot akarsz megütni az aktuális hittel (már ha egyáltalán van ilyen).
Azt észrevettem, hogy van pl az a frostwolf? vagy valami hasonló nevű farkas, azt az ice hit nem fagyassza meg de sebzi, bár azt nem tudom hogy kevésbé e mint másik mobot. -
maajsz
senior tag
válasz markknight #2245 üzenetére
Örülök ha tetszik neked - Ez valszeg nem nekem címezted, csak a kollega kérdésére válaszoltam szimplán.
Én teljes mértékben fenntartásokkal kezelem a játékot, aminek meg is van az oka. Nyilván mindenkinek meg van az ingerküszöbe, hogy milyen és mennyi bug illetve dizájn hiba amit tolerál, már pedig ha valaki 60 eurot kifizet joggal panaszkodhat, ha ezt megüti. Valahogy a kiadókat is szorongatni kell, hogy van az a pont amíg elnézi az ember a hibákat, különben szimplán rászoknak, hogy alacsony az igény, kiadhatunk "félkész" címeket még AAA kategóriában is teljes áron. Ha valakinek ez a mennyiségű/milyenségű hiba szimplán sok, a pénztárcájával szavaz és nem veszi meg. Ez így van jól, hisz ebből látja a kiadó/gyártó is, ha valamit sz@rul csinál vagy épp jól.
Személy szerint az Access-re beneveztem, kijátszom a sztorit, megnézem az endgame contentet, mennyire lesz sablonos vagy épp dinamikus a grind illetve ez alatt a hónap alatt mennyire javítják a hibákat. Aztán elválik, hogy folytatós lesz e.
-
maajsz
senior tag
válasz cocobanana #2266 üzenetére
Azt is elmondta, hogy ne feltétlenül az ő véleményére hallgass. Nézz pár streamet előben akár, ahol kommentálják is a dolgokat és döntsd el magad. Az meg pláne szubjektív, hogy kinek mennyire jön be egy játék, aki pl imádja ezt a műfajt több bakit el is néz neki. Véleményekre rosszabb támaszkodni, viszont elég sok hosszú gameplay is elérhető YT-n, persze azokkal együtt lehetséges spoilerek.
-
maajsz
senior tag
Basic accessel a preload nem ment nekem, ezért is uppoltam premiumra, de aztán olvastam valahol hogy megy az 15 után - bár akkor már nem preload nyilván - csak addolni kell a játékot a könyvtárhoz (ezt lehet, hogy kliensből nem lehet csak böngészőből).
Végigtoltam a tombokat követő kis sztori részt, erre azt mondom hogy király volt, örülök hogy soloztam. Ehhez annyit, hogy - ne nyisd le ha nem játszottad -
Owen you son of a biach Amit hátránynak rovok fel, hogy úgy kellett kierőszakolni a játékból ez a sztori contentet, legalábbis úgy érzem mivel előtte minden mellék küldit megcsináltam, mindig mindenkivel beszéltem. Szvsz így majd 20 órára vetítve, keveske, de mostmár kíváncsi vagyok mennyi lesz még az az annyi. Remélem így lvl20-tól vannak izgisebb dropok is.
-
maajsz
senior tag
Lehet hogy @TZF kicsit éllel mondta a dolgokat, de nem lehúzza hanem szimplán objektív. Én belefutottam ezek nagy részébe, pár azért súlyos hiba vagy mondhatni eleve dizájn hiba.
-Elpattanó hang (ez az ME:A multinál már megjelent, 100%-ban nem tudták javítani, itt is annyit ígértek hogy próbálkoznak, de 100%-ra lehet nem fog menni). Ez azért igen kellemetlen ha csapatban vagy és a mission elején megy el és hátra van a nagyja. Nekem utóbbi 2 nap 3-4x ment el, szerencsére freeplayben.
-Utólagos reward system: atom stabil rendszer hiányában kész hazard. Szimplán bebugolt mission után nem jár semmi. Kicrashelt játék után nem jár semmi. Szerver hiba miatti kidobás után nem jár semmi, stb. Sajnos mindegyikben volt részem a 20 óra alatt és nem 10 perces kis missionök voltak.
-Respawn restricted down: ha már annyi ötletet merítettek a Destinyből (ezt tagadni sem lehet, főleg annak akinek száz++ órája van D2-ben, ahogy nekem is) pont erre nem gondolnak. Legalább lenne egy fél perces penalty és utána engedné a respawnt, de így hogy a többi néha bamba és percekig vagy a földön, nagyon illúzió romboló és eléggé elmegy az ember kedve a dologtól.
A játékmechanizmus, ahogy teljesíteni kell egy egy mission nem hozom fel egyenlőre negatívként, a D2-be is folyamatosan érkeztek új game modok, amik nagyon bejöttek, ennek az esélye itt is megvan bőven.
A sztorira se harapok rá annyira, látszott az elejétől hogy multi központú looter-shooter lesz és ezt nem is tagadták, magát a világot reklámozták nem történet vezetést. Persze lévén Bioware mindenki várt valamit, kérdés mennyit, max akkorát koppant.
Egyébként a benne lévő sztorikontent szerintem okés, bejött csak tényleg kevéske (bár a legleglegvégéig nem értem, de nem sok maradt ahogy láttam). A párbeszédekre látszik, hogy jobban odafigyeltek, ha kvázi kicsit giccsesek is vagy nem sokat mondóak még is elég jól vannak megírva nagyrészben. A probléma annyi, hogy ezeket nehéz kontextusba helyezni, mivel nincs rendes történet vezetés. Enélkül meg olyan szétesettnek érződik a világ, ide belecsöppentél, volt valami balhé a haverokkal, most meg mindenki akar valamit.Az RPG elem ugye kirakatnak van benne legjobb indulattal is.
Pl sikerült meggyőznöm a piacos lányt meg a kocsmás alkeszt hogy működjenek együtt, hurrá már ott áll az is és árul Hogy legyen pozitívum, nagyon bejött a Monitor játéka (Sarenre emlékeztet) egy cool badass villain, minden vele lévő jelenet lekötött teljesen eddig. Csak lehetne több
-
maajsz
senior tag
válasz logaritmus #2337 üzenetére
Hol kaptál gamebreakinget? Csak mert én is azt hittem, a tombok utáni küldetés végén, amikor le kellett szállni a nagy lépegetőre. Ott volt a sárga indikátor de nem történt semmi, majd felkutattam a góglit és asszem a redditen írták, hogy nyomni kell simán ott a jelnél egy manual respawnt és lám sikerült is mission vége. Am ha ezt nem találom meg igen kellemetlen lett volna, olvastam is kommentbe hogy a gyerek megcsinálta vagy 6x, soloba, randókkal, haverokkal és utána találta meg ezt. Nem irigyeltem (normalba se volt rövid)
-
maajsz
senior tag
válasz turistakolbi #2564 üzenetére
Vannak ilyen wtf rollok. Láttam én is az egyik streamernél olyan pisztolyt hogy weakpointra 10-18k-kat damolt, de nem tom pontosan a modjait.
Új hozzászólás Aktív témák
- -56% HP EliteBook 840 G8:i7 1165G7,16GB RAM,512GB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- Monitortató plexi konzol több elérhető készletről MONITORCENTER
- -50% HP EliteBook 840 G8: i7 1165G7,32GB RAM,1TB NMVe SSD,Iris Xe,IR kam.+ujj.olv.,vil.MAGYAR bill.
- 1.250.000 FT helyett 940.000 FT !! MacBook Pro 16" M3 Pro 12CPU / 18GPU / 18GB / 512 SSD
- RTX 2080TI ROG STRIX GAMER PC