Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Petykemano #32896 üzenetére

    Pedig érdemes lenne megérteni, mert így csak belekeversz dolgokat, amik nem oda valók.

    A 10-30% egy általam becsült realizálható tartomány. De ha konkrét példát akarsz, akkor az id software már dolgozott ilyennel. A Doom esetében az intrinsics függvények hozzáadása 40-50%-kal növelte a teljesítményt, és ez a gyakorlat. Ha helyén akarod kezelni a dolgokat, és példát akarsz, akkor tessék ott a Doom. Más példa amúgy nem igazán lesz, mert az id software az id tech 6.5-ben dobta a legacy kódot, tehát innentől kezdve az AMD-re csak gyors kódokat szállítanak. A Doom abból a szempontból speciális volt, hogy abban az AMD-re lehetett használni a gyors és a szabványos kódutat is.

    Még mindig gyártói szinten vizsgálod ezt. Holott a shader modell 6 egy gyártófüggetlen rendszer. Az a célja, hogy a Doomban az AMD-re nyert sebességet biztosítani lehessen általánosan. Az persze programfüggő, hogy sikerül-e, de a 10-30% közötti tartomány igen reális általánosan. Aztán persze lehet, hogy ebből lesz akár 100% plusz is bizonyos terhelés mellett, csak ez nem lesz általános. Viszont mindig pluszban lesz.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák