Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Abu85 #30590 üzenetére

    Még annyi, hogy az NV-t különösen ez a kis probléma nem érdekli. Itt viszonylag keveset vesztenek. Sokkal jobban érdekli őket a statikus bekötésre tervezett fast pathok elvesztése a bindless játékokba. Olyannyira, hogy a 384-es meghajtók DX12 implementációját megváltoztatták, és az eddigi hardveres megoldás helyett inkább leemulálják egy külön CPU oldali API-val a bekötést.

    Ez is pro/kontra dolog. Az eredeti implementációval oda lettek volna a fast pathok, de a processzor terhelése alacsony maradt. Az új implementációval elérhetők a fast pathok, viszont a processzor terhelése magasabb. Utóbbi igazából nem rossz irány, mert eredetileg a négymagos tötyögés volt a legfőbb ellenérv, de ma már olcsón szerezhetők hat-nyolcmagos procik. Az új implementáció azzal számol, hogy ha valakinek van pénze egy 500+ dolláros VGA-ra, az nem egy négymagos proci mellé fogja rakni. Egy hatmagos procival pedig már kedvezőbb egy külön CPU oldali API-t használni a bekötés emulálására.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák