- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
Új hozzászólás Aktív témák
-
cskamacska
addikt
válasz Venyera7 #30005 üzenetére
Csoda driver szvsz nem lesz. Ellenben az AMD most már fél évtizede arra tett fel mindent, beleértve az energiahatékonyságot és a DX11 sebességet is, hogy a saját elgondolása alapján mintázott, gyakorlatilag a kártyáira szabott DX12-ben majd jól lenyomja a konkurenciát. Idén még a Windows 8 támogatást is kivágták(laza 10% részesedésről mondtak le ezzel), hátha még többen migrálnak a nekik előnyösebb Windows 10-re.
Abu szerint az echte DX12-re felkészített motorokkal startoló játékok idén év végére megérkeznek. Ha az 5 éves jósolgatása igaznak bizonyul, akkor ezek kapásból jobban fognak menni a GCN kártyákon, ráadásul DX11 mód is csak utángondolásos akár félig-meddig emulált dolog lesz, esetleg nem is lesz.
Na ez lesz a vízválasztó. Nem egy random újabb driver, vagy egy random képesség ami vagy hoz 5%-ot DX11 alatt vagy leginkább nem, hanem hogy az 100% DX12 játékokban hogy fognak teljesíteni.
Nekem két bajom van az AMD 2017aDX12desktopéve reményeivel. Egyrészt félek hogy a korábbi GCN generációk(mondjuk 1-3 között) azonos nyers teljesítmény szint(pl R9 390-RX480, de pláne a GCN1) feature hiány miatt lemaradnak mint a borravaló, és a DX12-vel édesgetett korábbi tulajok így járnak, mire DX12-re kerül a sor, a kártyájuk már technológiailag is kiöregedik.
Illetve már maga Abu figyelmeztetett hogy az alacsony elérés nem csak játék és mese, (Lesznek kedvezőtlen mellékhatásai az alacsony szintű grafikus API-knak), adott hardverre kell elkészíteni a játékot, ami programozási büdzsétől függően okozhat majd leséseket, ha a kiadáskori 3-4 kurrens kártyacsaládon kívül akarjuk majd a játékot futtatni, akár 2 évvel később is.
És a kire sokat bíztak, többet kívánnak tőle: Segítene a DirectX 12 legnagyobb gondján a Microsoft?
DX12 két évvel a kiadása után is patkolásra van szorulva mert:
"Inkább az a baj, hogy a programozóknak az a része lett megkérdezve, akik alapvetően nagyobb szabadságot akartak. Az a része régebben nem is szólhatott bele, akik esetleg más álláspontot képviseltek. Az utóbbi réteg most kezdi belevetni magát és felmerültek a problémák. Ezek közül a legsúlyosabbat szerencsére egy szimpla függvénykönyvtárral, vagy mondjuk egy olyan hardveres megoldással, mint a HBCC kezelni lehet. "Ilyen tempóval(még csak most gondolkodnak memóriakezelési segítségen? ) full DX12 Battlefield már idén érkezhet, indie játékok meg akár már 2020-ra is jöhetnek rendes DX12 képességekkel. Mikorra a Volta is kiöregszik
"Para mis amigos todo, para mis enemigos la ley"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- PHP programozás
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Google Pixel topik
- Robot fűnyírók
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Tudományos Pandémia Klub
- BIOS frissítés
- További aktív témák...