Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz HSM #2223 üzenetére

    A shader átírás nem egyedi dolog. Mindenki csinálja. Az AMD is szokta, ahogy az Intel is. A képminőséget ez nem befolyásolja, mert csak optimalizálás történik. Az NV azért csinálja sűrűbben, mert kevés regisztert építenek a hardvereikbe, így mindenképpen optimalizálni kell az übershadereket, hogy elég regiszter legyen.
    Semmi gond, ha egy patch javít a shaderen. Ettől a driver még lecserélheti továbbra is. Ha nem kell, akkor egy új driverben kikapcsolják a cserét.

    A fogyasztásra gyúrnak, így meg kell hozni az áldozatokat a működésben. Mivel ez csak a DX11-et érinti ennyire durva eredménnyel, ami amúgy is elavult, így ez bevállalható.

    Igazából terjed a GameWorks, csak nem ott ahol szeretnék, hogy terjedjen. A legtöbb top stúdió elzárkózik előle, ami érthető, hiszen évekig küzdöttek azért, hogy kiirtsák a rendszerből a fekete dobozokat, erre az NV hoz nekik egy fekete dobozt az új rendszerekhez.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák