Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz Ren Hoek #8225 üzenetére

    Arra céloztam ezzel, amit már korábban leírtam, hogy az oké, hogy betegre keresik magukat, a gáz csak az, hogy ez nem fog jót tenni a játékosoknak, mert az egységsugarú Maxwell vásároló ha majd azt látja, nem futnak jól a játékok az egy éves 150K-s kártyáján, akkor nem lesz túl boldog.
    A szegmentációról, egyéb piaci manipulálásokról nem is beszélve.

    Az async shadert persze, gyorsít szívószálon is biztosan, de az optimális működéséhez elég sávszél fog kelleni. Amúgy nem is tudom, valamelyik készülő DX12 játék kapcsán volt róla szó, hogy jelenleg úgy fest, a sávszélesség lesz a legnagyobb limit DX12 alatt. Végülis logikus is, ha sokkal jobban ki lehet használni a GPU-t, akkor sokkal több adat fog kelleni azonos idő alatt feldolgozni. ;)

    Az átlag user majd akkor fog fejet vakarni, ha majd nem megy jól az új BF a gépén, míg a haver srácnál meg mondjuk igen. Szóval az AMD-nek az lesz a jó reklám, ha majd tényleg jól mennek DX12 alatt. :R

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák