Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz rocket #6273 üzenetére

    A GameWorks minden hardveren hátrány. Kérdezz meg bárkit, hogy a HairWorks vagy a TressFX minősége a jobb. Még számos NV tulajdonos is azt mondja, hogy a TressFX. Le is írtam egy cikkben, hogy mi hiányzik a GameWorksből, hogy elérjék a TressFX szintjét. Csak ezt nem lesz egyszerű megtenni, mert rengeteg erőforrást elpazarol az algoritmus, lényegében a semmire.

    Amit nem értek, hogy ezen miért kell siránkozni? Igen a PC átalakul. A jövőben nem lesz olyan, hogy egy márkán belül mindent elérhetsz. Lesznek GeForce és Radeon exkluzív dolgok. Nem mondom, hogy ez jó, de ez van. Viszont a döntés a tietek, hogy milyen hardvert vásároltok a PC-be. Vagy akár az is, hogy mentek konzolra, teljesen mindegy. De azért siránkozni, hogy az AMD stratégiailag még mindig értékesebbnek tartja az optimalizált játékot, mint a mesterségesen magas gépigényt egyszerűen blődség. Ők ezt az utat választották és kész. Az NVIDIA az ellentétes irányt választotta, fogadjátok el azt is. Ott is ki lehet fizetni 1000 eurót évente az új csúcsért. De alapvetően egyetlen piaci szereplő sem kényszeríti rátok, hogy megvegyétek az új VGA-kat.

    A kritizáló fejlesztőkkel mégis mit kezdjen az NVIDIA? Ők választottak, és nem kérnek a GameWorksből. Ennyi. Nekik sem kötelező elfogadni egy olyan szerződést, hogy nem optimalizálhatják a kiadásra váró játékot. Szép is lenne, ha ez kötelező lenne. :)

    (#6275) rocket: Félreérted a fejlesztőket. Johan Anderssont nem érdekli, hogy a GameWorks létezik-e vagy sem. Magasról tesz rá, hogy az NVIDIA éves szinten mennyi pénzt éget el különböző fejlesztésekre, amiket nem lehet végül beépíteni sehova, mert ha megmozdul valami, akkor képi hiba van (lásd GI Works). Ez totál hidegen hagy mindenkit, aki ezt a csomagot kritizálja. Ami nem hagyja hidegen őket, hogy az NV nem dokumentálja a hardvereit, eléggé leépítették a fejlesztőeszközeiket, és nem kínálnak ISA disassemblert. Még ha akarnak sem tudnak jelen formában GeForce-ra optimalizálni. Nem mondja meg az NV, hogy miképp kell. Erről is írt már Matías N. Goldberg, hogy ez miért baj számára, meg azt is, hogy ez régen nem volt így az NV-nél. [link]
    Itt alapvetően azt akarják a fejlesztők, hogy az NV ne legyen ilyen elzárkózó. Az, hogy a GameWorksöt nem nyitják meg őszintén szólva senkit sem érdekel, mert nem akarják használni, de az már érdekli őket, hogy amit írnak az mennyire optimalizáltan fut GeForce-on. Az az érdekük, hogy jó legyen, főleg a low-level irány mellett, ahol a fejlesztőkön elég sok múlik a kernel driver eltűnése következtében, és az NV a problémák esetén simán rájuk mutat, hogy ők a hülyék és nem a driver a probléma, mert driver már hagyományos értelemben nincs is.

    Sajnos a GCN és a Maxwell még mindig lényegesen gyorsabb Witcher 3-ban, mint a Kepler, Fermi, TeraScale 2, stb. Az R9 285 és a GTX 960 még mindig a GTX Titan szintjét képes hozni, mert annyit ezek is gyorsultak, amennyit a Kepler. Mondjuk ez nem baj, de ettől függetlenül nem történt felzárkózás.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák