- Aliexpress tapasztalatok
- Google Photos
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Windows 11
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Synology NAS
- Mozilla Firefox
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
adr0001
tag
válasz Alogonomus #62659 üzenetére
A ghosting alapvetően nem a DLSS/FSSR hibája, hanem a RT denoiser kb csak úgy ad elfogadható végeredményt ha visszamenőleg akár 10-20 képkockábból is tud mintát venni. A Cyberpunk-ban pl. upscale nélkül is van szellemkép .
Majd ha a középkategória RT teljesítménye úgy RTX4090 x 2 körül alakul, na akkortól lesz talán nem komolyabban orvosolandó probléma. Addig marad a DLSS 3.5, meg a FSR 3, meg a remény.Egy HD5870->Vega64 arányú teljesítmélnyugrással már lehetne 10-20 rays/pixel-lel kalkulálni, és akkor vizuálisan ugyanott tartanánk ahol most, csak szellemkép néllkül...
Ha az RT/(PT - haha) lesz a jövőben meghatározó, akkor legelsősorban nem a brute-force tejesítményt kell/fogják növelni (bár az mindíg segít), hanem az állandónak mondható és a nem elegendőség miatt kialakuló képi hibák (artifact) sikeres ellfedése lesz a nyerő stratégia.
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
-
adr0001
tag
válasz Komplikato #62667 üzenetére
A ghosting addig marad velünk amíg a megoldandó feladat elvégzéséhez túl lassú hardvereken próbálkozunk.
A frame generation az upscale-hez hasonlóképpen működik, meglévő képi adatokat copy-paste-elget. Míg az upscaling-nél a magasabb input felbontás csökkenti az artifact-ek számát, addig a frame-gen a magasabb alap fps-nél lesz kevésbé szeméttel teleszórt.
A DLSS frame-gen pl azért nem ad x2 fpst, mert offscreen rendering nélkül oldalirányú mozgásoknál csak 4-5 előre renderelt képkocka mellett nem lenne eltűnthetetlenül artifact-es kêp széle. Ezért a mozgás irányában a látható képen kívül eső részt is számol, pár fps vesztéssel.
Szerintem minden ami brute-force az zsákutca. Felhasznált wattokban már nevetséges ahol tartunk. Az egyszerűsítésé és a jól kivitelezett trûkköké a jövô.
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
-
adr0001
tag
Most nézem YT-n. Ezek "window blind" artifact-ek. Eléggé amatôr hiba az UI-ra ráengedni, de még amatőrebb a crosshair-t is frame gen-nel a képre rakni. Ebből nekem az jön le hogy a fejlesztők egy nem igazán felparaméterezhető plugint kapnak(tak), vagy ebben az esetben simán csak hülyék.
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
-
adr0001
tag
válasz Devid_81 #62679 üzenetére
Ha már az nV-t ekéztem... Az AMD is sorozatosan elmulasztja a korrekt árcimkét és a megfelelő tipus számokat a dobozokra tenni.
Egyebet nem tudok.
Kérem kapcsolja ki a kèszülèket."If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
-
adr0001
tag
Én még bízom benne hogy a dual-issue felépítés még a későbbiekben hasznára válhat az RDNA3-nak. Ez után elkészülő címekben legalább. De ez megint csak a jó öreg Majdmeglátjuk (tm), és megint de, de valószínűleg nem a RT lesz az amiben hasznát láthatjuk majd.
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
-
adr0001
tag
A késleltetés 25-50ms között tanyázik, de inkább 30-hoz közeli a legtöbb játéknál, 30FPS-es lock-kal. 90-től kezd nyúlós lenni az irányítás. Mind az AntiLag, mind a Reflex annyira jó melót végez, hogy még egy TV-re kiszervezett motion interepolation is belefér a büdzsébe. 30 FPS felett én nem izgulnék számottevő lag miatt.
[ Szerkesztve ]
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
-
adr0001
tag
-
-
adr0001
tag
Ezt úgy oldottam meg, hogy az MPT az kb. 1 perc. A tuning meg az Afterburner reszortja, az legalább nem felejt. Sőt, azzal cserélgethetem a kártyáimat is simán, mert automatikusan mindegyikhez a saját profilját tölti be. Szóval csak MPT-zni kell. De persze a legjobb az lenne ha az egészet bele lehetne vésni a BIOS-ba, o'szt tsókolom.
"If you think [***]* was a Grade A asshole liar, wait 'til you get gaslit by a mainframe"
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Msi GeForce RTX 3080 Gaming Z Trio 12 Gb (Foxpost az árban)
- ASUS GeForce GTX 660 DirectCU II OC 2GB GDDR5 192bit lVideokártya
- Intel ARC A380 6GB (Asrock)
- ÚJ EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA GAMING 10GB GDDR6X (10G-P5-3897-KR) Videokártya
- XFX AMD Radeon HD 6870 DD 1GB DDR5 Dual DP HDMI PCI-E videokártya
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen