- Elterelik a sofőrök figyelmét a vezetéstámogató rendszerek
- Bezárt atomerőművet indítana újra a Microsoft
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Rendszergazda topic
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Súlyos sztrájkba futott a Samsung Indiában
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Windows XP
- Amazon Prime Video
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Televan74 #9766 üzenetére
Jól megírt programokban nagyobb felbontáson is. A problémát és egyben a ma látható VRAM használatot az okozza, hogy a program utasíthatja a grafikus meghajtót az egyes létrehozott pufferek törlésére, de a meghajtó az nem hajtja végre csak úgy utasításra, hanem először engedélyt kér a WDDM-en keresztül. Ilyenkor a WDDM a DXGI környezetben elvégez egy csomó ellenőrzést, amely arra vonatkozik, hogy a törlésre kijelölt puffer szükséges-e még, így olyan parancsokat fog keresni, amelyek esetleg azt a puffert igénylik. Az esetek 99%-ában nem talál majd semmit, tehát kiadja a törlésre az engedélyt és a grafikus meghajtó végrehajtja azt. A gond az ellenőrzés. Ez ugyanis több esetben is 30-50 ezredmásodperces procedúra, vagyis biztosan meg fog akadni a feldolgozás, az ezzel járó többletterhelés miatt.
Az új API-k itt annyiban változtatnak, hogy ha a fejlesztő valamit törölni akar, akkor törölje. Tulajdonképpen zéró többletterhelés mellett megteheti. Csak arra kérik a fejlesztőket, hogy ésszel, mert ha olyat törölnek, ami kellene, akkor az ciki, és jellemzően crash to desktop hibával jár.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- PlayStation 5
- Lexus, Toyota topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- EAFC 25
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Rengeteg memóriával kínálható meg az AMD érkező csúcs-IGP-je
- További aktív témák...
- GIGABYTE NVIDIA GEFORCE GTX 260 GDDR3 HDMI SÉRÜLT, HIBÁS GPU VGA VIDEÓKÁRTYA
- SAPPHIRE Radeon RX 460 -2GB GDDR5 128bit Videokártya
- GIGABYTE NVIDIA GeForce 9600 GT 512 MB GDDR3 VGA GPU VIDEÓKÁRTYA RETRO ZALMAN
- Gainward GeForce GTX 1650 Pegasus 4GB GDDR5 Videokártya
- SAPPHIRE PULSE Radeon RX 7700 XT GAMING 12GB
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen