Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alogonomus

    őstag

    válasz b. #64123 üzenetére

    A 4060 esetén a frametime graph olyan, mint egy hernyó, míg a 4070 Super, 4080 Super és 6700 XT, de még a 1080 Ti is mind cérnányi vastagságú frametime graph mellett tudnak működni. A 4060-nal viszont külön feladat a 8 GB-ba beférni, és amikor az éppen szükséges textúra nincs a kártya memóriájában, akkor azt vissza kell tölteni az alapi memóriából a kártya memóriájába, ami sokszorosra növeli a frametime "vastagságát".

    A 11-és 12 GB-os kártyák esetén az a kártya memóriájába betöltött (benthagyott) 9,2-9,7 GB-nyi adat biztosítja, hogy a program számára minden esetben közvetlenül a kártya memóriájában rendelkezésre álljon minden adat, így "cérna" lehessen az a frametime, ne "hernyó". A videón is látszik, hogy néha csökken a memóriahasználat, szóval időnként törlésre is kerülnek a már szükségtelen adatok, nem csak állandóan bemásolódnak az egyre újabb adatok, hogy végül a VRAM fele érdektelen adatokkal legyen tele, ha már úgyis van elég tárolási kapacitás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák