-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
T.Peter
őstag
Nem kene a kodra fogni. Az UE teljesen open, azt irnak at amit akarnak. A plugin-ok szinten. A fejlesztok irhatnak az Epic-nek ha gondjuk van, ott az udn, de megkereshetik a plugin-ok fejlesztojet is. Altalaban az Amd, Nvidia, Intel maguktol irnak hogy tegyek bele, segitenek, megnezik az implementaciot is, szoval ha valami nem jo, akkor az csak a fejleszton mulik.
-
Albus_D
aktív tag
" lásd az Immortals of Aveum és a DLSS 3 esete az instabilitással, ami miatt implementálniuk kellett a fejlesztőknek az FSR3-at."
Ez hazugság. Nem a DLSS 3 problémája miatt került bele az FSR3. És óriási a különbség, mert az Immortals esetében az volt a gond hogy szellemképes volt DLSS3-al, viszont ha kicsrélted az 1.0.7-es ddl file-ra, akkor ez eltűnt. Jelen esetben pedig kvázi nem működik FSR3-al a játék. Szó sincs olyan instabilitásról, mint az FSR3 esetében.
Az pedig, hogy az FSR3 később került bele az Immortals-ba csupán annyi az oka, hogy egy hónappal később adta ki az amd, az Immortals megjelenése után. Szó sincs arról hogy a DLSS3 "instabilitása" miatt tették bele.
Láthatóan az lenne a stratégia, hogy megpróbálod a motorra kenni az FSR3 problémáját, az mögé bújva hogy a DLSS3-al is volt ilyen gond. De ez nem így van.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.