Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz b. #63615 üzenetére

    Az MS-nek erre Xboxon saját API-ja van, tehát ők is ezt kérték. A PC-n egyébként már kiderült, hogy a legnagyobb probléma nem is azzal van, hogy az MS ezt nem akarta, hanem azzal, hogy az alkalmazott BVH adatstruktúra-formátum zárt. Tehát a Microsoft PC-n megkötötte a saját kezét a licenckonstrukcióval, mivel zárt formátumot szállítanak a DXR-ben. Ahhoz, hogy PC-n is programozható legyen ez az API-ból, ki kell cserélni a BVH adatstruktúra-formátumot nyíltra.

    #63616 PuMbA : A DXR-nek a gondja nem a mintavételnél van, mert az fontos, a gondja a bejárásnál van, hogy az nem programozható. Az Ubisoft felhasználta a jó részét a DXR-nek, vagyis a mintavételt, és lecserélte a rossz részét, a programozhatóság hiányát. Ezt megcsinálhatja bárki, de a gond az, hogy körülményes. Sokkal jobb lenne, ha az API a konzolos API-khoz hasonlóan gyárilag kínálna programozhatóságot.

    Csak ugye most már egy csomó pénzt öltek bele a cégek, és nyilván megy az ellentartás, hogy inkább zabálja kétpofára a memóriát, azt még meg tudják oldani az extra kapacitással, de ne kelljen újratervezni a bejárásért felelős egységeket a GPU-kban.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák